Bluddrik Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 Tack så mycket! Ja det gick bra trots nervositeten! Ladda inför konserten ikväll då 🙂 Jo. Det var bra. Du tryckte till lite extra med rösten några gånger också.
Dark Of Light Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 Vi har närt en sångfågel vid vår barm ☺️ Lycka till med giget. Kpd.
Bluddrik Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 Då var det snart damstafett i skid-vm. Det bör va en bra medaljchans.
Neosus Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 Vi har närt en sångfågel vid vår barm ☺️ Lycka till med giget. Kpd. Jag har lagt en fjärt och en bajskorv från min tarm ☺️ /Mogen
Algotezza Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 Jaha, så vart andra jobbedan efter förkylningen snart slut. Såg i Studio som kom till mailen nyss att Jean-Michel Jarre använder Ableton Live. Där ser man. Och hör.
CHAE Postat 2 mars 2017 Trådstartare Postat 2 mars 2017 vad gör ni när allting stämmer Dricker akffe och ev längstahr 😑
Gäst Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 ingenting stämmer när man dricker kaffe och längstahr eller stämmer det inte?
Neosus Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 Varför får inte min katta ligga eftersom systembolagets katalog? Svara på de! 😑
Dark Of Light Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 vad gör ni när allting stämmer Ger fan i att stämma om. Varför får inte min katta ligga eftersom systembolagets katalog? Svara på de! 😑 ________ ¯\_(ツ)_/¯ Men varför får inte jag må när Roger Moore? katta får snusa rök istället Nu runkar bävern blindlort!
slejnard Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 ☺️ Gig gakk bra. Anttila slaggar över hos oss 😑 Jo. Det var bra. Du tryckte till lite extra med rösten några gånger också. Tack! Ja må det bära eller brista tänkte jag
Bluddrik Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 ☺️ Gig gakk bra. Anttila slaggar över hos oss 😑 Tack! Ja må det bära eller brista tänkte jag ”Man må hasardera allt” Karl X Gustavs valspråk innan han tog armen över isen mot Köpenhamn vintern 1658.
Dark Of Light Postat 2 mars 2017 Postat 2 mars 2017 (redigerat) ”Man må hasardera allt” Karl X Gustavs valspråk innan han tog armen över isen mot Köpenhamn vintern 1658.Inget är som gamla barndomsminnen. Redigerat 2 mars 2017 av Dark Of Light
Recommended Posts