Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Låter som om hon är skum. Har ni inga gemensamma kompisar som kan ha en aning?

[...]

Jo, jag har mina aningar själv också. Men orkar inte dra i det. Kommer garanterat bara må sämre då än vad jag redan gör. Jag väljer att lägga fokus på att driva företaget framåt.

Postat

Jo, jag har mina aningar själv också. Men orkar inte dra i det. Kommer garanterat bara må sämre då än vad jag redan gör. Jag väljer att lägga fokus på att driva företaget framåt.

Förnuftigt resonemang, Nay!

Postat

Ska försöka komma ihåg, hälsa längstah! ☺️

He don't do requests 🙁

Postat (redigerat)

Absolut! ☺️

He don't do requests 🙁

Han kan säkert smyga in ordet längstah i någon intervju situation eller varför inte i texten till låten han ska sjunga 😛

Påminn mig Slej,

om din radio grej,

så glömmer jag den ej. ☺️

😮 Det är Veckans Bråck igen... med Läif!!!!

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)
😆 @ "trolltrummor" Redigerat av CHAE
Postat

Det kommer jag göra, ett tag till iaf. tror jag måste börja se mig om efter billigare alternativ dock.

Vem vet... nu har du ju material om inte annat. Jäntan kanske indirekt gör dig stenrik och du får lov att byta upp dig vad gäller boende efter några megahits. 😄

</äckligt positiv>

Postat

Jag trodde att dom bara körde jojk och trolltrummor. Hur kan man lyssna på detta?

😆 @ "trolltrummor"

😆

Eller ewroLs världsradiogrejs.

Vem vet... nu har du ju material om inte annat. Jäntan kanske indirekt gör dig stenrik och du får lov att byta upp dig vad gäller boende efter några megahits. 😄

</äckligt positiv>

... och DÅ kommer hon krypande tillbaka.

Postat

Krya påse!

Tack! Vart hemma idag men i morron är jag nog back in bizniz...

Postat

</äckligt positiv>

😆

Redan skrivit flertalet låtar, Hah...

Postat

</äckligt positiv>

Men han gör ju popmusik, inte blues. Det vore förmodligen kommersiellt självmord att skriva popsångtexter om en sån här sak.

Postat
ANTHRAX-EFFEKTEN: House of Metal på väg mot publikrekord – "Fantastiskt kul"
Nästan så man kan höra journalistens (alt rubriksättarens) fåniga fniss när hen skrev det där.
Postat

Vad betyder det?

Anthrax betyder mjältbrand om det var det du funderade över. Det krävs en ganska speciell typ av människa vill jag hävda för att använda uttryck som "fantastiskt kul" då det gäller mjältbrand. 😄

Postat

Anthrax betyder mjältbrand om det var det du funderade över. Det krävs en ganska speciell typ av människa vill jag hävda för att använda uttryck som "fantastiskt kul" då det gäller mjältbrand. 😄

Jaha.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.