Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Hur är läget här annars? Det är rätt lugnt, men Pico fick ett ryck och skrev mer på några dar än han gör på ett halvår annars. Hur är det hemma hos dig?
Pico Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Det är rätt lugnt, men Pico fick ett ryck och skrev mer på några dar än han gör på ett halvår annars. Hur är det hemma hos dig? Lies, jag skriver aldrig här!
Naymari Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Idag är min sista dag som sambo. Tjejen lämnar mig på riktigt idag. Det var kul så länge det varade.
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Lies, jag skriver aldrig här! Det är bara ul att du skriver lite mer.
Dark Of Light Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 (redigerat) Idag är min sista dag som sambo. Tjejen lämnar mig på riktigt idag. Det var kul så länge det varade. Aj faen! 🙁 Been there några gånger. Floskel varning, men man får försöka komma ihåg att livet går vidare. Tråkigt. Kpd. Redigerat 28 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Idag är min sista dag som sambo. Tjejen lämnar mig på riktigt idag. Det var kul så länge det varade. Det var tråkigt att höra, men det är inte ovanligt att det blir sådär när man väl får chansen att flytta ihop. Att det visar sig att det inte funkar. En musikalisk motsvarighet är bandet Rockpile. Ska du bo kvar i lägenheten?
Naymari Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 [...] Ska du bo kvar i lägenheten? Det kommer jag göra, ett tag till iaf. tror jag måste börja se mig om efter billigare alternativ dock.
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Aj faen! 🙁 Been there några gånger. Floskel varning, men man får försöka komma ihåg att livet går vidare. Tråkigt. Kpd. Floskler är grejen. Fick ur mig nåt liknande själv. Floskler, klyschor och klichéer. Björn Ranelid får det där att låta mycket bättre.
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Det kommer jag göra, ett tag till iaf. tror jag måste börja se mig om efter billigare alternativ dock. Har det varit mycket dramatik, eller vad? Det är ju inte länge sen ni flyttade ihop?
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 För övrigt är här mulet fast det är en sol på väderkartan. Falska nyheter alltså. Inga slukhål.
Dark Of Light Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Floskler är grejen. Fick ur mig nåt liknande själv. Floskler, klyschor och klichéer. Björn Ranelid får det där att låta mycket bättre. Ranelid är en frisyr, inget annat. Liknar en Trump fast fylligare. Med inslag av Brolle. 😑 Syftar nu på orginalfrisyren. Björn har med tiden fått ålderskomplex som han skyller på sin fru och stoltserar numer med en Zlatan. För övrigt är här mulet fast det är en sol på väderkartan. Falska nyheter alltså. Inga slukhål. De kommer tydligen till nytta också läste jag. 😳 godmorgon Morn´
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 De kommer tydligen till nytta också läste jag. 😳 Läbbigt. Dom är jävligt påhittiga när det gäller att ta livet av folk. Nu blir det vårdcentralen.
CHAE Postat 28 februari 2017 Trådstartare Postat 28 februari 2017 @Nay: trist att höra 🙁 Hoppas att det löser sig med boendet tho
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 @Nay: trist att höra 🙁 Hoppas att det löser sig med boendet tho Fick du sålt ditt ljudkort?
Dark Of Light Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Läbbigt. Dom är jävligt påhittiga när det gäller att ta livet av folk. Nu blir det vårdcentralen. Hälsa!
slejnard Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Hälsa tillönskas! ☺️ God hälsa 😑 God hälsa 😑
Naymari Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Har det varit mycket dramatik, eller vad? Det är ju inte länge sen ni flyttade ihop? Ingen dramatik alls. Hon fick bara för sig att flytta härifrån en dag. Jag förstår ingenting och har inte fått en enda förklaring. 🙂 Nåja.
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Ingen dramatik alls. Hon fick bara för sig att flytta härifrån en dag. Jag förstår ingenting och har inte fått en enda förklaring. 🙂 Nåja. Låter som om hon är skum. Har ni inga gemensamma kompisar som kan ha en aning? Fan vad jag hatar att köpa glödlampor numera.
Dark Of Light Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Fan vad jag hatar att köpa glödlampor numera. 😳 Ingen dramatik alls. Hon fick bara för sig att flytta härifrån en dag. Jag förstår ingenting och har inte fått en enda förklaring. 🙂 Nåja. Fruntimmer... 😑
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Vladimir Petrov är död. En riktig sovjet. Mannen som aldrig log hur många mål han än gjorde.
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 Yes! 🙂 Är dom inte egentligen rätt bra, dom där pci-korten eller vad det heter?
Bluddrik Postat 28 februari 2017 Postat 28 februari 2017 10 km skidor klassiskt för damer i skid-vm nu. Svt.
Recommended Posts