Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur är läget här annars?

Det är rätt lugnt, men Pico fick ett ryck  och skrev mer på några dar än han gör på ett halvår annars.

Hur är det hemma hos dig?

Annons
Postat

Det är rätt lugnt, men Pico fick ett ryck  och skrev mer på några dar än han gör på ett halvår annars.

Hur är det hemma hos dig?

Lies, jag skriver aldrig här!

Postat (redigerat)

Idag är min sista dag som sambo. Tjejen lämnar mig på riktigt idag. Det var kul så länge det varade.

Aj faen! 🙁 Been there några gånger. Floskel varning, men man får försöka komma ihåg att livet går vidare. Tråkigt.

Kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Idag är min sista dag som sambo. Tjejen lämnar mig på riktigt idag. Det var kul så länge det varade.

Det var tråkigt att höra, men det är inte ovanligt att det blir sådär när man väl får chansen att flytta ihop. Att det visar sig att det inte funkar. En musikalisk motsvarighet är bandet Rockpile.

Ska du bo kvar i lägenheten?

Postat

Aj faen! 🙁 Been there några gånger. Floskel varning, men man får försöka komma ihåg att livet går vidare. Tråkigt.

Kpd.

Floskler är grejen. Fick ur mig nåt liknande själv. Floskler, klyschor och klichéer.

Björn Ranelid får det där att låta mycket bättre.  

Postat

Det kommer jag göra, ett tag till iaf. tror jag måste börja se mig om efter billigare alternativ dock.

Har det varit mycket dramatik, eller vad? Det är ju inte länge sen ni flyttade ihop?

Postat

Floskler är grejen. Fick ur mig nåt liknande själv. Floskler, klyschor och klichéer.

Björn Ranelid får det där att låta mycket bättre.  

Ranelid är en frisyr, inget annat. Liknar en Trump fast fylligare. Med inslag av Brolle. 😑 Syftar nu på orginalfrisyren. Björn har med tiden fått ålderskomplex som han skyller på sin fru och stoltserar numer med en Zlatan.

För övrigt är här mulet fast det är en sol på väderkartan. Falska nyheter alltså.

Inga slukhål.

De kommer tydligen till nytta också läste jag. 😳

godmorgon

Morn´

Postat

@Nay: trist att höra 🙁 Hoppas att det löser sig med boendet tho

Postat

Har det varit mycket dramatik, eller vad? Det är ju inte länge sen ni flyttade ihop?

Ingen dramatik alls. Hon fick bara för sig att flytta härifrån en dag. Jag förstår ingenting och har inte fått en enda förklaring. 🙂

Nåja.

Postat

Ingen dramatik alls. Hon fick bara för sig att flytta härifrån en dag. Jag förstår ingenting och har inte fått en enda förklaring. 🙂

Nåja.

Låter som om hon är skum. Har ni inga gemensamma kompisar som kan ha en aning?

Fan vad jag hatar att köpa glödlampor numera.

Postat

Fan vad jag hatar att köpa glödlampor numera.

😳

Nåja.

Fruntimmer... 😑
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.