Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har det inte fortsatt i Umeå? ewroL är vegan, och han är betydligt yngre.

ne jag är flex-vegetarian bara.

hemma äter jag bara vegetariskt

men blir jag bortbjuden äter jag det som serveras

har gjort det enkelt för mig själv

Postat

ne jag är flex-vegetarian bara.

hemma äter jag bara vegetariskt

men blir jag bortbjuden äter jag det som serveras

har gjort det enkelt för mig själv

Du lät ju som världens hardcore förut.

Postat (redigerat)

Ortens ordförande för Kommunal.

😮 Då kommer hon att försvinna snart!!!

Roger Carlén i Umeå vill bli vän med mig på Facebook. Vem är det? Varför vill han bli vän med mig?

Bli vän med han vet ja! Då får du reda på vad han vill. ☺️ På något sätt känns mitt liv rätt okomplicerat med tanke på att jag inte har Fäjsbox.

Så då har det snöat här oxo.

Till Slej: Le schnee har ner geregnet down allway to le backen.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Bli vän med han vet ja! Då får du reda på vad han vill. ☺️ På något sätt känns mitt liv rätt okomplicerat med tanke på att jag inte har Fäjsbox.

Så då har det snöat här oxo.

Till Slej: Le schnee har ner geregnet down allway to le backen.

Det är konstigt när nån man inte vet vem det är vill bli vän med en. Jag har redan sjutton vänner. Varför har du inte FB?

Postat

Ser just nu på SVT2 Ravel för Vänster hand. Ett pianostycke som spelas enbart med vänster handen... sitter han dessutom på den en kvart innan känns det som om det är någon annan som spelar.

Postat

Vadå hur då? 😳 Menar du att det finns vänner UTANFÖR sociala medier?!?!? 😕

I know, right! Helt stukat men sant 😮😄

Postat

Ser just nu på SVT2 Ravel för Vänster hand. Ett pianostycke som spelas enbart med vänster handen... sitter han dessutom på den en kvart innan känns det som om det är någon annan som spelar.

Det finns pianostycken komponerade för pianister för en hand. Så fick t ex filosofen Ludvig Wittgensteins bror Paul Wittgenstein som förlorade högerhanden under första världskriget flera stycken specialskrivna för sig av stora kompositörer.

https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Wittgenstein

Postat

Det är konstigt när nån man inte vet vem det är vill bli vän med en. Jag har redan sjutton vänner. Varför har du inte FB?

Mäh, det är ju bara du som tror att jag är hemlig av mig...

Postat

Morn´

Hur gick det med den där Roger Carlén från Ume? Blev han en vän eller blev han ratad?

Plotten tätnar... 😮

Kanske är han...

... en gammal pensionerad rysk spion som för en kommande bok vill komma åt gamla försvarshemligheter från din tid i lumpen?

... en ensam kontaktsökande man med vuxenmyspys potential samt med fabläss för äldre män?

... en djävel på att trimma rullatorer?

... egentligen en hon?

... en alien som efter att du öppnat din dörr kommer att göra hemska inre undersökningar av din kropp genom att skicka in sonder i ... olika kroppsöppningar.

... full?

... egentligen är du för att utåt sett verka populär?

... förvirrad och förväxlade dig med någon annan Bluddrik?

... bara något du drömt?

Kpd.

Postat

Hur gick det med den där Roger Carlén från Ume? Blev han en vän eller blev han ratad?

Vi har fem gemensamma vänner, så någon borde känna igen honom. Dessa är Neosus, Memphis, Micke H, Fidden och Slejnard.

Han är inte lika hemlig som Pico dock. Han vet jag inte ens vad han heter irl.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.