Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är klart du har lidit. Det har varit uppenbart här genom åren.

😆

Och när jag lider får alla andra lida också!

Såg just hela den här

Postat

Jag börjar bli en allt mer passionerad icke-religiös typ. Jag har gått från att vara en "nepp, tror inte på nån gud och bryr mig inte vad andra tror"-typ till att bli mer och mer irriterad över hur folk kan leva sina liv utifrån någon "men tänk om"-idé.

Om jag var agnostiker tidigare kanske jag tagit ett litet steg mot att vara en regelrätt ateist, även om jag samtidigt tänker att det fortfarande är omöjligt att veta.  😳

Alkoholen är ett fördärv.

Och vem fan är du, min lever? 😛

Postat

Om jag var agnostiker tidigare kanske jag tagit ett litet steg mot att vara en regelrätt ateist, även om jag samtidigt tänker att det fortfarande är omöjligt att veta.  😳

Blev lite nyfiken på just det här och de båda är faktiskt inte mutually exclusive.

Man kan ju helt sakna tro på en gud samtidigt som man tänker att det är omöjligt att veta om det finns en gud eller inte.

Postat

Fuck me, insåg just att jag har hängt här sen april 2005... när startade tidningen och sajten?

Tokfrans! 😮 Skön krapp tho 🥰 

* * *

😆 @ Isakin Drabbad. Vilket sjujävla pulver den tjommen verkar vara! 😆  Hota folk på PRV och ha sig.

Har för mig att han förlovade sig med Vampyr-kvinnan från Jakobsberg (hon skar halsen av sitt ex). Kannibalen och Vampyren, liksom. Tror ni att de blir osams om maten...? 😳😛😆

Postat

2003 som sagt. Jag upptäckte och gick med 2008. Dröjde dock ett tag innan jag la märke till längsta ☺️

19:e jan -06 Började i längstah. Sedan kom det låtar ☺️
Postat

2003 som sagt. Jag upptäckte och gick med 2008. Dröjde dock ett tag innan jag la märke till längsta ☺️

Men du måste ju ha varit med ett tag i Längstah när jag hittade hit.

Postat

Vadå låtar? När tog du Längstah-timeout då?

Ja menade på att jag började helt bakvänt. Med längstah först och sedan skickade min dåvarande gitarrist en låt för "bedömning". Resten av allt jag gjort har jag ju enbart visat upp här och i länken nedan.

Ja du... när dök mitt liv på ända..? Minns inte, it´s all a blur, men nåt år efter antar jag. Jag tittade in men några korta mellanrum ibland men orkade inte hållas med det. Det var mörkt då...

One does not simpelt just dont take längsta timeout 😑

Jo, helst inte men jo. Sometitaimes så blir livet simpelt so compelicatedetted... 🙁

Morn! Solen är framme. Ska hjälpa syrran flytta idag. Från en trea till tvåa. Dryyyyyyyygt blir det 😑

Men det mesta är visst flyttat redan 😑

KPD

Att flytta är nog bland det jobbigaste som man frivilligt utsätter sig för. Ligger i par endast med att hjälpa någon annan att flytta. Då har man i alla fall inte huvudansvaret. Har gjort båda sakerna så det räcker och blir över. ☺️

Postat

Gomorron. Sol i Lund idag med.

När det gäller Gud är jag panteist. Gud = kosmos. Inga problem då bevisa Guds existens eftersom kosmos finns.

Snart frukost och kpd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.