Neosus Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Ja ja, vi får tacka Ernst. Nu ska jag ut och åka tåg. Istiden 2017 är här. Var det hans könshår? 😮
Naymari Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Tåg är livsfarligt. Bil också. Det är livsfarligt att leva.
Naymari Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Postnord är otroliga. Ena sekunden hade mitt paket inte ankommit till dem. Nästa var den försenad i Örebro. Nu har de tydligen skickat en AVI till mig via post. Men det är ingen info om paketet kommit fram eller inte..
slejnard Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Blir oxfilé svampsås å mandelpotatis pd! Fölåt 😊 Så enkelt men så gott. Tjocka skivor!
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Nu har de tydligen skickat en AVI till mig via post. Med Postnord?
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Blir oxfilé svampsås å mandelpotatis pd! Fölåt 😊 Så enkelt men så gott. Tjocka skivor! Gu va gott de va! Svampsås... Så inivagottah d kan va!!!! Vad hade du i för svamp. karl Johan, kantareller eller champinjoner. Inte tog du väl av ewroLs svampar för då...
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Jag har inga kantareller. Syrran var sjuk i höstas.
Naymari Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Med Postnord? Såklart! Dumt att jag inte kollade vilket bolag komplett skickade med innan. Har inget förtroende för det företaget.
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Korv? Jag har inga kantareller. Syrran var sjuk i höstas. Har de läkande egenskaper?
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Jag känner flera som har gjort det och det verkar ha gått jättebra 😑
SnigelDynamit Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Jag kläckte ur mig en mening med bevingade ord i går och nu har jag glömt bort den! 🙁 Det var också nåt med att leva och dö. Som ingen annan - INGEN ANNAN - kommit på än, alltså i just den fantastiskt lysande versionen. Jag kunde ha gått till historien. Men nu, nej. OCH JAG DÖR ALLDELES SNART! Av brustet hjärta. (Ifs. messade han idag men det räckte inte, krisen fortgår.) Hur mår ni, ineffektiva krisgrupp?
SnigelDynamit Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Är det fredag imorgon? Måste ragga upp klubbsällskap. Får jag inte gå ut och dansa så dör jag alldeles säkert.
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Är det fredag imorgon? Måste ragga upp klubbsällskap. Får jag inte gå ut och dansa så dör jag alldeles säkert. Ut och svänga dina....eh.....olurviga?
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Hej vad det svänger. Först tåg, nu kris och dans. 😲 Krisdans? Krisfest?
SnigelDynamit Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Nej men va?? Nu förstår jag ingenting. Han bara sov. Så mitt hjärta är inte brustet alls? 😕
SnigelDynamit Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Ut och svänga dina....eh.....olurviga? Jag gav allt mitt lurv till Ernst i utbyte mot några könshår. Så ja, olurviga. Ska jag skicka några hjärtan till honom och se vad som händer???? Jag gör det. Återkommer med ett helt eller brustet hjärta.
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Skön dag idag. Knappt något blåsigt, stadiga minusgrader och sol och snart vankas det mutta. ☺️
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Ja just det ja... Det verkar bli slutpangat. Vad blir nästa grej nu då?
slejnard Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Svampsås... Så inivagottah d kan va!!!! Vad hade du i för svamp. karl Johan, kantareller eller champinjoner. Inte tog du väl av ewroLs svampar för då... Jo det smälte! Shitake-svamp ☺️
SnigelDynamit Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Nej nej nej. Nu ställde jag en jättejobbig ultimatum fråga också...bra jobbat, tjejen. Ge mig applåder, krisgrupp. It's over. Men har eventuellt kirrat klubbsällskap tills imorgon och ev. en kompisdejt till på lördag. Vad i helv. ska jag ha på mig? Fanns det nå svamp i år? Var till skogen några gånger men hittade inget alls, kommer jag ihåg det som. Men det kanske var kungens fel. Det var i hans skog.
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Ja just det ja... Det verkar bli slutpangat. Vad blir nästa grej nu då? Många smugglar visst in från Polen, och dom har tyngre grejer.
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Fanns det nå svamp i år? Var till skogen några gånger men hittade inget alls, kommer jag ihåg det som. Men det kanske var kungens fel. Det var i hans skog. Nähä. Då gjorde det ju inget att syrran var sjuk.
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Det blir nog hockeyfinal för mig. Jag har tupplurat hela dan.
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Nej nej nej. Nu ställde jag en jättejobbig ultimatum fråga också...bra jobbat, tjejen. Ge mig applåder, krisgrupp. It's over. Men har eventuellt kirrat klubbsällskap tills imorgon och ev. en kompisdejt till på lördag. Vad i helv. ska jag ha på mig? Dykardräkt? En näsduk? Tre russin och lite fisketråd? Jag vet ju inte vad du vill förmedla för intryck... 🙁
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Nu har ugnen gått sönder. Det har jag aldrig varit med om förut.
SnigelDynamit Postat 6 januari 2017 Postat 6 januari 2017 Det är för att den blev utbränd. Du kan ju inte begära att en ugn ska orka dygnet runt.
Recommended Posts