Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Postnord är otroliga.

Ena sekunden hade mitt paket inte ankommit till dem. Nästa var den försenad i Örebro. Nu har de tydligen skickat en AVI till mig via post. Men det är ingen info om paketet kommit fram eller inte..

Postat

Blir oxfilé svampsås å mandelpotatis pd! Fölåt 😊

Så enkelt men så gott. Tjocka skivor!

Gu va gott de va!

Svampsås... Så inivagottah d kan va!!!! Vad hade du i för svamp. karl Johan, kantareller eller champinjoner. Inte tog du väl av ewroLs svampar för då...

Postat

Jag kläckte ur mig en mening med bevingade ord i går och nu har jag glömt bort den!

🙁

Det var också nåt med att leva och dö. Som ingen annan - INGEN ANNAN - kommit på än, alltså i just den fantastiskt lysande versionen.

Jag kunde ha gått till historien. Men nu, nej.

OCH JAG DÖR ALLDELES SNART! Av brustet hjärta.

(Ifs. messade han idag men det räckte inte, krisen fortgår.)

Hur mår ni, ineffektiva krisgrupp?

Postat

Är det fredag imorgon?

Måste ragga upp klubbsällskap. Får jag inte gå ut och dansa så dör jag alldeles säkert.

Ut och svänga dina....eh.....olurviga?

Postat

Ut och svänga dina....eh.....olurviga?

Jag gav allt mitt lurv till Ernst i utbyte mot några könshår. Så ja, olurviga.

Ska jag skicka några hjärtan till honom och se vad som händer????

Jag gör det.

Återkommer med ett helt eller brustet hjärta.

Postat

Nej nej nej. Nu ställde jag en jättejobbig ultimatum fråga också...bra jobbat, tjejen. Ge mig applåder, krisgrupp. It's over.

Men har eventuellt kirrat klubbsällskap tills imorgon och ev. en kompisdejt till på lördag.

Vad i helv. ska jag ha på mig?

Fanns det nå svamp i år? Var till skogen några gånger men hittade inget alls, kommer jag ihåg det som. Men det kanske var kungens fel. Det var i hans skog.

Postat

Fanns det nå svamp i år? Var till skogen några gånger men hittade inget alls, kommer jag ihåg det som. Men det kanske var kungens fel. Det var i hans skog.

Nähä. Då gjorde det ju inget att syrran var sjuk.

Postat

Nej nej nej. Nu ställde jag en jättejobbig ultimatum fråga också...bra jobbat, tjejen. Ge mig applåder, krisgrupp. It's over.

Men har eventuellt kirrat klubbsällskap tills imorgon och ev. en kompisdejt till på lördag.

Vad i helv. ska jag ha på mig?

Dykardräkt? En näsduk? Tre russin och lite fisketråd? Jag vet ju inte vad du vill förmedla för intryck... 🙁
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.