Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kaffet och snön. Men det kanske var att ta i. Blev betydligt ljusare till sinne när jag såg att hjonbidraget kommit redan idag och inte på måndag när det skulle komma., Det måste firas, men hur?

Bullens pilsnerkorv och en kasse från noggrant valt bolag?

Postat

Jag läser ikapp om det inte var uppenbart...

Såg just reklamen här intill... "Senior .NET-utvecklare till Hi5 i Umeå". Jupp, sök nu för faen ni seniora utvecklare så bjuder jag på första kaffekoppen den första arbetsdagen. Sen att kaffet är gratis alla arbetsdagar kan jag berätta 2-3 månader senare.

Postat

Det får man hoppas. Förra året var jag sjuk mer än två månader i början av året. Hellre vegan än kannibal. Tror jag.

Jag var vegan i typ 9 år eller nåt sånt... Numera äter jag bara sånt som fått sätta livet till. Har det också fått lida så är det extra gott!

Postat

Ibland blir jag osäker på om någon läser mina inlägg här eller om jag bara är glömsk. xD Vi har gjort slut och kommer inte försöka något mer.

Här trodde jag att det hela hade flammat upp igen! 😄

Postat

Det får man hoppas. Förra året var jag sjuk mer än två månader i början av året. Hellre vegan än kannibal. Tror jag.

Förra årtiondet var jag sjuk mer än 12 år. Hellre vegan än kannibal-måltid. Tror jag.

Postat

☺️

Ja det var högt o lågt med frågorna i spööört. Nåja jag kan schyllah på schpriithen ☺️

Vad avnjuter du för nån virre nurå? Haru nån favorit?

Postat

Eller var det jag som undermedvetet fyllde i luckor med mina egna preferenser? Du kanske sitter och smuttar på nån häxblandning.

Postat

Fler inlägg än du har haft på ett år ibland. 28 p i på spåret.

22 p i längsta för mig då?

Skriver kanske inte mycket men jag finns här mest hela tiden.

Postat

Vad avnjuter dou för nån virre nurå? Haru nån favorit?

Tackar som frågar kompis. Just nu dricker jag en 15 årig Bowmore, rökigt o gött. Favorit..? Har liksom lämnat virre träsket för några år sedan. Länsade min mors barskåp härom sistens och där hittades en 12 årig Shivas Regal samt en enklare Famous Groose som jag också varit på idag. Har nog ingen favorit virre just nu.

Har gått över till cognac, Remy Marten, Larsen V.S.O.P eller Single Crü de Cognac XO och Renault Carte Noir är väl favvona där och egentligen har jag gått över tilll rom nu så jag säger väl en Solera XM QRM en söt och lättspydd (drucken) rom. Men det är nästan all rom så sött det är. ☺️

VM-match i damboxning i tv3 22.00.

Det kanske man ska ge en chans?

Postat

Jag var vegan i typ 9 år eller nåt sånt... Numera äter jag bara sånt som fått sätta livet till. Har det också fått lida så är det extra gott!

Haha...hur kommer det sig? Att du ändrade dig så radikalt?

Postat

Haha...hur kommer det sig? Att du ändrade dig så radikalt?

Ptja, jag gick från att vara student till att bli lagerarbetare. Tydligen krävde min kropp lite mer energi än vad 40 tallrikar <valfri grönsakskompott> kunde erbjuda. Just biten av lidande var kanske inte helt seriös dock... 😛

Nu mera är jag IT-konsult och borde rimligen kunna återgå till vegandieten...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.