Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är jag som är den snälle numera.

Den Gode, Den Snälle och DoL 🙂

Postat

Vad är det som gör att en person kan bo i samma hus i 50 år?

Det är "hemma"? Seriöst, tokmärklig fråga i mitt tycke...

Postat

Det är "hemma"? Seriöst, tokmärklig fråga i mitt tycke...

Hur länge har du bott där du bor? Jag har snart bott här i tre år. Jag flyttar nog inte förrän det är dags för institution.

Postat (redigerat)

Ovanligt livat i Opinion Live. Het debatt mellan två extremer. Lindberg o Janouch, underhållande om inte annat.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Morn´ & kpd.

Ja det var det vanliga tugget som är inne att närma sig nu om invandringen och den uteblivna integreringen och dess följder samt framför allt bilden av Sverige utomlands.

Denna ena har gjort en ära i att strunta i konsekvensanalyser men såg betydligt nyktrare på tillvaron än vad han brukar. Den andra sköt blint från höften och hon avbröt mest hela tiden. Två extremer som sagt, se den gärna. Så hett har det inte varit där inne sedan... sist. Dessutom var Janouch sminkad som en gammal porslinsdocka... bara det.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Solsken nu. Skottade snö och frigjorde bilen. Snön var som ett slags frigolitsnö. Såg ut som pudersnö men var isig. Jag litar inte på väderrapporterna längre. Det skulle ju öht inte snöa hör. Har väl kommit dryga en dm.

Såg Antikrundan igår. Finaste grejen en samling punschetiketter. Nån som börjat samla på kaffeförpackningar? Kan bli värdefullt en dag. Jag samlar på.lergökar. Har över hundra. Har dock ej katalogiserat och skrivit upp vem som gjort dem och när.

Postat

Fy fan åt snön? Skoter? 😳

Kaffet och snön. Men det kanske var att ta i. Blev betydligt ljusare till sinne när jag såg att hjonbidraget kommit redan idag och inte på måndag när det skulle komma., Det måste firas, men hur?

Postat

Jag samlar på.lergökar. Har över hundra. Har dock ej katalogiserat och skrivit upp vem som gjort dem och när.

Jag samlar på knäppgökar. Har allihopa inne på Längstah.

Postat

Kaffet och snön. Men det kanske var att ta i. Blev betydligt ljusare till sinne när jag såg att hjonbidraget kommit redan idag och inte på måndag när det skulle komma., Det måste firas, men hur?

Korv? 😳

Solsken o några minusgrader, ser vackert ut. Ja vädret alltså.

Knäppgök..? Jag?  😮  Nääääääääääääääääääääääääääääääääh...

Jag skulle skulle föredra att bli beskriven som; "intellektuellt utmanad ornitologiskt kucku associerad person".

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.