Bluddrik Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Jag åt en bytta glass. Det ska bli spännande att se vad det gör med blodsockret.
slejnard Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Fasen va gott me glass! CookieDough är favoriten!
Dark Of Light Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Jasåinigottere!!! Det är jag som är den snälle numera. Vi har alla våra roller som målarn´sa.
CHAE Postat 23 februari 2017 Trådstartare Postat 23 februari 2017 Det är jag som är den snälle numera. Den Gode, Den Snälle och DoL 🙂
Pico Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Vad är det som gör att en person kan bo i samma hus i 50 år? Det är "hemma"? Seriöst, tokmärklig fråga i mitt tycke...
slejnard Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Här har det slutat men snöat över ett dygn. M Assor!
Bluddrik Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Det är "hemma"? Seriöst, tokmärklig fråga i mitt tycke... Hur länge har du bott där du bor? Jag har snart bott här i tre år. Jag flyttar nog inte förrän det är dags för institution.
Bluddrik Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Här har det slutat men snöat över ett dygn. M Assor! Ni ligger väl nära Piteå? Dom har fått en dm sen igår, men har bara två dm ändå.
slejnard Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Ni ligger väl nära Piteå? Dom har fått en dm sen igår, men har bara två dm ändå. Jo ca 6 mil inåt västerut. Ovanligt snöfattigt i år därav chocken när det kom 😊
Dark Of Light Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 (redigerat) Ovanligt livat i Opinion Live. Het debatt mellan två extremer. Lindberg o Janouch, underhållande om inte annat. Redigerat 23 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Såg inte det. Tyckte inte att det verkade va några bra ämnen, men det kan ju va kul ändå.
Dark Of Light Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 (redigerat) Morn´ & kpd. Ja det var det vanliga tugget som är inne att närma sig nu om invandringen och den uteblivna integreringen och dess följder samt framför allt bilden av Sverige utomlands. Denna ena har gjort en ära i att strunta i konsekvensanalyser men såg betydligt nyktrare på tillvaron än vad han brukar. Den andra sköt blint från höften och hon avbröt mest hela tiden. Två extremer som sagt, se den gärna. Så hett har det inte varit där inne sedan... sist. Dessutom var Janouch sminkad som en gammal porslinsdocka... bara det. Redigerat 24 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Morn å KPD här å. Snöar än?! 😳 Fy fan och fy fan.
Algotezza Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Solsken nu. Skottade snö och frigjorde bilen. Snön var som ett slags frigolitsnö. Såg ut som pudersnö men var isig. Jag litar inte på väderrapporterna längre. Det skulle ju öht inte snöa hör. Har väl kommit dryga en dm. Såg Antikrundan igår. Finaste grejen en samling punschetiketter. Nån som börjat samla på kaffeförpackningar? Kan bli värdefullt en dag. Jag samlar på.lergökar. Har över hundra. Har dock ej katalogiserat och skrivit upp vem som gjort dem och när.
slejnard Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Fy fan och fy fan. Fy fan åt snön? Skoter? 😳
Bluddrik Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Fy fan åt snön? Skoter? 😳 Kaffet och snön. Men det kanske var att ta i. Blev betydligt ljusare till sinne när jag såg att hjonbidraget kommit redan idag och inte på måndag när det skulle komma., Det måste firas, men hur?
Bluddrik Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Jag samlar på.lergökar. Har över hundra. Har dock ej katalogiserat och skrivit upp vem som gjort dem och när. Jag samlar på knäppgökar. Har allihopa inne på Längstah.
Dark Of Light Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Kaffet och snön. Men det kanske var att ta i. Blev betydligt ljusare till sinne när jag såg att hjonbidraget kommit redan idag och inte på måndag när det skulle komma., Det måste firas, men hur? Korv? 😳 Solsken o några minusgrader, ser vackert ut. Ja vädret alltså. Knäppgök..? Jag? 😮 Nääääääääääääääääääääääääääääääääh... Jag skulle skulle föredra att bli beskriven som; "intellektuellt utmanad ornitologiskt kucku associerad person". 😑
Recommended Posts