Dark Of Light Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 Nej nu har ni smittat mig med, huvudvärk och feber, ont i hela kroppen. Måste ändå duscha och ta mig till affären för allt är slut, inklusive kaffe. Har vi alla umgåtts så mycket i denna tråd att vi likt en del tvillingar känner och upplever samma saker på ett inre plan? 😳 ... och här sitter jag och är småkåt. 😆
Micke H Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 😳 In the passing light of day Är fortfarande lika jäkla bra. Fyfan vd jag älskar det här bandet.
Bluddrik Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 Jo. En del blir alldeles fixerade vid nåt band.
Dark Of Light Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 (redigerat) Nu hörde jag Owe Thörnqvist med sin Boogieman låt. Den handlade om en boogieman (är det ett yrke? 😳 ) men svängde ju raskt över till... KORV! Inte undra på att du gillar den hr Bludd! ☺️ Redigerat 20 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 KORV! Inte undra på att du gillar den hr Bludd! ☺️ Jo. Den är som gjord för mig. Knappast i nivå med hans tidigare alster, men inte sämre än det mesta andra i mellon heller. Tycker kanske att dom kunde ha tuffat till den lite.
Pico Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 Jo. En del blir alldeles fixerade vid nåt band. Strumpeband
Dark Of Light Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 Alldeles oavsett blir jag bara så trött på allt det där eviga härjandet. Hur man löser det hela när det gått så långt vet jag inte. Bara ingen säger fritidsgårdar...
slejnard Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 Om inte fritidsgårdar så auktoritära vuxna som vågar säga ifrån och även vara resurspersoner i skolan. Det daltas!
Bluddrik Postat 20 februari 2017 Postat 20 februari 2017 Alldeles oavsett blir jag bara så trött på allt det där eviga härjandet. Hur man löser det hela när det gått så långt vet jag inte. Bara ingen säger fritidsgårdar... Förr eller senare kommer en polis att skjuta någon i ett sånt här läge.
Recommended Posts