Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kul! Min halvbror bor utanför brisbane!

Där är det ännu varmare. Dygnsmedeltemperatur en bra bit över 20 en stor del av året. Det är tropiskt väder. Skulle aldrig klara det.

Postat

Jag är alltid naken.

Nu med.

Nej men det är den där första låten som programledarna kör med inslag av inskickade filmer från tittarna, barn då alltså. Där är hon med en hel del i korta klipp. Det var ett halabaloo här när det sändes och hon såg det. 😛

Postat

Visst blir man både rörd o stolt när man ser sådant? ☺️ Gött!!! ☺️ Nu verkar det som alla tyckte att festen ska ta alut o här sitter jag idiot pigg o laddad... amatörer.

Postat

Vi var en månad i Australien 2013 när dottern gifte sig i juli.

Fast så länge har jag aldrig varit på apoteket... även om det ibland e långa köer... ☺

Postat

Jag är alltid naken.

Nu med.

Nej men det är den där första låten som programledarna kör med inslag av inskickade filmer från tittarna, barn då alltså. Där är hon med en hel del i korta klipp. Det var ett halabaloo här när det sändes och hon såg det. 😛

Du har väl barn hemma. Vad tycker dom om nakenheten.

Postat

Vi var en månad i Australien 2013 när dottern gifte sig i juli.

Fast så länge har jag aldrig varit på apoteket... även om det ibland e långa köer... ☺

Är det inte jobbigt om barnen emigrerar?

Postat

Det är jobbigt när ens barn flyttar till andra sidan jordklotet. Inte så lätt då träffas spontant över en fika... Tar mer än ett dygn och åka dit... och kostar...

Postat

Det är jobbigt när ens barn flyttar till andra sidan jordklotet. Inte så lätt då träffas spontant över en fika... Tar mer än ett dygn och åka dit... och kostar...

Jag kan tänka mig det. Du har väl flera barn? Bor dom andra i Sverige?

Postat

Yngste sonen som blev pappa häromdan bor i Sthlm och äldte sonen i Odense... så det tar en stund om man vill hälsa på och ta en fika...

Postat

Alla vägar bär till rom.

Stigit upp. Fått kaffe. Mår bättre. Hostan har lugnat ner sig.

Postat

Här i Lund e de dimmigt och grått. Och detta kallas sportlov? Vilken sport då?

Körer e stort i Sverige. Va beror de på? E de så i övriga Norden me?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.