Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 3-2 till Kanada efter andra. Sverige var fullständigt utspelade ett tag. Var inte ens tvåa på pucken, men kom tillbaka lite på slutet. Va fan Har ni gått och lagt er?
Bluddrik Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Jävla skitmatch. Sverige får en totalt felaktig utvisning. Kanada gör mål, och sen var det kört.
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 -13°. Väldans fint ute. Funderar på att bada, nu när det ändå är hyfsat.
slejnard Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Tur man inte måste ut idag mer än hämta ved från vedboden. ☺️ här är det -23° 😮 bada i en vak eller? Tror jag hoppar över det 😑
slejnard Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 3-2 till Kanada efter andra. Sverige var fullständigt utspelade ett tag. Var inte ens tvåa på pucken, men kom tillbaka lite på slutet. Va fan Har ni gått och lagt er? Vi är vakna nu! 😮
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Bada i badkaret 😛 , gärna med Dolly Style. ☺️
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Va fan Har ni gått och lagt er? Vi är vakna nu! 😮 Ja, va fan. Har han gått och lagt sig nu!? .... tonåringar...
SnigelDynamit Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 HALLÅ KRISGRUPP HALLÅ!! Ni är ju sämst på att supporta en av era egna när hen är i själslig nöd. *mkt besviken* Jag kommer nu telepatiskt placera könshår i allas kaffekoppar. Smaklig spis.
SnigelDynamit Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Ja ja, vi får tacka Ernst. Nu ska jag ut och åka tåg. Istiden 2017 är här.
slejnard Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Ojoj dom brukar ha problem i kylan. Vart bär det hän? Fast jag dricker inte te ☺️
Dark Of Light Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Personligen tycker jag nog att krisgruppen fungerar alldeles utmärkt. Inga kriser alls att tala om på länge och gott om kaffe. 😑 Ovanstående finska fras är det enda jag lär ut till alla som alltid vill lära sig svär eller könsord på finska. En mycket användbar fras i de flesta sammanhang. Så det så. Kpd?
Recommended Posts