Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad gör du på restaurangen?

Det är ju många som blandar ihop sex och mat, men jag tycker inte att det verkar va nån höjdare att t ex glasera varann med honung så att man får köpa en ny bäddmadrass efteråt.

😄 Vissssspgrädde....
Annons
Postat

Måste vi läsa psaltaren?

Jag gör lite av varje på restaurangen. Vi är inte så många så alla hjälps åt. Bra för mina matlagningskunskaper visserligen men alltså, är inte intresserad.

Menade inte att man ska BLANDA mat och sex. Helst inte, faktiskt.

Postat

Turn turn turn med Byrds har hämtat text från Predikaren i Bibeln.

Postat

[...] Vi som inte smakar svart kommer alltid att vara lite utanför.

Äuuuuhm.... 😊

DoL,servar du den här kommentaren eller? 😑

Postat

Handlat grejs låter spännande. Nåt till studion eller fikat? Lika spännande vilket som...

Postat

Har inget luktsinne just nu. Allt smakar antingen enbart sött eller enbart salt. Bara strårom piggar upp...

Postat

Jag blir väl ensam om att skriva i mellotråden nu när DOL är på fest.

Nej då, Claes är nog inte svår att vara Mello-förbannad ihop med dig även i kväll 🙂

Ja det är kört nu. Heja Owe!

You go, girl!

Postat

Flera bilar åkte ner i slukhålet. Krävs nog ett större hål för att rymma Trump. Ett rejält Trumphål...

Postat

Kollar program om Australien. Dit nästa år om det går som.planerat...

Postat

Det räcker inte med tonartshöjning... Snart lägger man nog in en rejäl paus med tytstnad också...

Postat

Det räcker inte med tonartshöjning... Snart lägger man nog in en rejäl paus med tytstnad också...

Tonartshöjningarna har faktiskt nästan försvunnit.

Postat

I Melbourne är det vinter i juli. 15 - 20 grader varmt. Vår dotter bor i förort till Melbourne. Är apotekare där. Gift med aussie.

Postat

I Melbourne är det vinter i juli. 15 - 20 grader varmt. Vår dotter bor i förort till Melbourne. Är apotekare där. Gift med aussie.

Har du varit där förut?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.