Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 😆 Mjölk... Man är väl avvand sedan ett tag.
Gäst Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Och du vill leva länge? vet inte. men mjölk innehåller även hormoner och det vill man väl va utan.
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Nä. Och inte mjölk heller. Utom till kanelbullar. Det blir inte mycket sånt numera.
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Och kaffet är utskitet av en katt. Hur ska jag tina ett kg köttfärs som jag ska laga käk av i morrn. Kan jag lägga det i kylskåpet eller ska det ligga framme?
slejnard Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Lägg det framme till ikväll alt vattenbad Och nej, kaffet är inte kattskit 😑
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Det kanske är bra mormoner? Det finns inga bra religioner. Nä. Och inte mjölk heller. Utom till kanelbullar. Det blir inte mycket sånt numera. Och kaffet är utskitet av en katt. Hur ska jag tina ett kg köttfärs som jag ska laga käk av i morrn. Kan jag lägga det i kylskåpet eller ska det ligga framme? Det där tänker jag inte hjälpa dig med för att du sa så dumt om kaffe. 😛 Lägg den bredvid dig i sängen över natten så blir det bra. Man kan tina i armhålan också eller skrevet om plats finnes.
Neosus Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Vagott! Måste köpa mig en ny generator! Annars blir jag kvar i Norge 😮
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 (redigerat) Är du i.... NORGE!?!?!?! 😮 😮 😮 Redigerat 16 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 😛 Lägg den bredvid dig i sängen över natten så blir det bra. Man kan tina i armhålan också eller skrevet om plats finnes. Nu har du blivit så där långdragen igen. Jag tror inte på den där typen av förhållanden. Annars var det en kille när jag var på behandlingshem som dom kallade Dammsugar-Conny, och en snubbe står åtalad för att ha satt på en häst i stället för att sitta på den. Folk har olika smak.
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Vagott! Måste köpa mig en ny generator! Annars blir jag kvar i Norge 😮 Vad gör du där?
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 (redigerat) Nu har du blivit så där långdragen igen. Jag tror inte på den där typen av förhållanden. Annars var det en kille när jag var på behandlingshem som dom kallade Dammsugar-Conny, och en snubbe står åtalad för att ha satt på en häst i stället för att sitta på den. Folk har olika smak. Dammsugar Conny? Vad gjorde han för att förtjäna det namnet? Vad gör du där? Han ska köpa generator 😑 Redigerat 16 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Dammsugar Conny? Vad gjorde han för att förtjäna det namnet? Jag har igen aning. Han kanske var förtjust i såna här?
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Han ska köpa generator 😑 En rejäl rundsmörjning?
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Jag har igen aning. Han kanske var förtjust i såna här? Ah. Jag tänkte mig, eftersom det är ett behandlingshem, så kanske han var väldigt förtjust i Columbianskt marschpulver. Vart faen är Snigel förresten?
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Ah. Jag tänkte mig, eftersom det är ett behandlingshem, så kanske han var väldigt förtjust i Columbianskt marschpulver. Han var nog förtjust i vad han kunde komma över.
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Jag kommer missa Owe i mello ity jag ska till Götet o dricka etanol.
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Jag kommer missa Owe i mello ity jag ska till Götet o dricka etanol. Ni kan väl låta TV;n stå på?
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 TV är en party pooper av rang. 😮 😑 Naturligtvis.😮 😑 Naturligtvis.
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 TV är en party pooper av rang. Nu för tiden är det nog smartphones. Men det kan ju dra igång en livesreem eller vad det heter för oss som inte kommer ut så ofta.
SnigelDynamit Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Ah. Jag tänkte mig, eftersom det är ett behandlingshem, så kanske han var väldigt förtjust i Columbianskt marschpulver. Vart faen är Snigel förresten? Jag är här! Finns det ett samband mellan Columbianskt marschpulver och mig eftersom...ja eftersom du kom att tänka på mig direkt efter? HUR MÅR NI??? ÄR NI KÄRA? Skala från 80-250.
SnigelDynamit Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Okej, jag börjar väl själv då: 83 på skalan. Olyckligt kär. Din tur!
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Okej, jag börjar väl själv då: 83 på skalan. Olyckligt kär. Din tur! I vem då?
Recommended Posts