Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Och du vill leva länge?

vet inte.

men mjölk innehåller även hormoner och det vill man väl va utan.

Postat

Och kaffet är utskitet av en katt.

Hur ska jag tina ett kg köttfärs som jag ska laga käk av i morrn. Kan jag lägga det i kylskåpet eller ska det ligga framme?

Postat

Det kanske är bra mormoner?

Det finns inga bra religioner.

Nä. Och inte mjölk heller. Utom till kanelbullar. Det blir inte mycket sånt numera.

Och kaffet är utskitet av en katt.

Hur ska jag tina ett kg köttfärs som jag ska laga käk av i morrn. Kan jag lägga det i kylskåpet eller ska det ligga framme?

Det där tänker jag inte hjälpa dig med för att du sa så dumt om kaffe.

😛 Lägg den bredvid dig i sängen över natten så blir det bra. Man kan tina i armhålan också eller skrevet om plats finnes.

Postat

😛 Lägg den bredvid dig i sängen över natten så blir det bra. Man kan tina i armhålan också eller skrevet om plats finnes.

Nu har du blivit så där långdragen igen. Jag tror inte på den där typen av förhållanden.

Annars var det en kille när jag var på behandlingshem som dom kallade Dammsugar-Conny, och en snubbe står åtalad för att ha satt på en häst i stället för att sitta på den. Folk har olika smak.

Postat (redigerat)

Nu har du blivit så där långdragen igen. Jag tror inte på den där typen av förhållanden.

Annars var det en kille när jag var på behandlingshem som dom kallade Dammsugar-Conny, och en snubbe står åtalad för att ha satt på en häst i stället för att sitta på den. Folk har olika smak.

Dammsugar Conny? Vad gjorde han för att förtjäna det namnet?

Vad gör du där?

Han ska köpa generator 😑

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag har igen aning. Han kanske var förtjust i såna här?

dammsugare.JPG

Ah. Jag tänkte mig, eftersom det är ett behandlingshem, så kanske han var väldigt förtjust i Columbianskt marschpulver.

Vart faen är Snigel förresten?

Postat

Ah. Jag tänkte mig, eftersom det är ett behandlingshem, så kanske han var väldigt förtjust i Columbianskt marschpulver.

Han var nog förtjust i vad han kunde komma över. 

Postat

TV är en party pooper av rang.

Nu för tiden är det nog smartphones.

Men det kan ju dra igång en livesreem eller vad det heter för oss som inte kommer ut så ofta.

Postat

Vart faen är Snigel förresten?

Jag är här!

Finns det ett samband mellan Columbianskt marschpulver och mig eftersom...ja eftersom du kom att tänka på mig direkt efter?

HUR MÅR NI???

ÄR NI KÄRA? Skala från 80-250.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.