Bluddrik Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Nu är bilen tvättad också. Då måste det väl ändå regna imorgon? Kpd? Vad har du för bil?
slejnard Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Tipsade radio o tidningar om vår kommande spelning med Anttila och lokala artister. Det resulterar i att jag ska spela egen låt live i radion! Och min sambo plus hennes dotter får sköta snacket om konserten och SMÄKK ☺️
Dark Of Light Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 (redigerat) Tipsade radio o tidningar om vår kommande spelning med Anttila och lokala artister. Det resulterar i att jag ska spela egen låt live i radion! Och min sambo plus hennes dotter får sköta snacket om konserten och SMÄKK ☺️ Gott mannen! ☺️ En av mina låtar + intervju har spelats i en lokal station för länge sedan. Det är en sällsam känsla. Se till o spela in det på något vänster. Kul o ha om några år. Redigerat 15 februari 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Ja den blir bra! Man får ta säden dit man kommer. 😎
Dark Of Light Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Bara skit på TV. Annat var det på Hylands tid.
slejnard Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 The sheit Fick retur på basketgig så vi ska dit igen på fredag! Går bra nu 😄
Bluddrik Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 The sheit Fick retur på basketgig så vi ska dit igen på fredag! Går bra nu 😄 Jäpp. Det är när dom vill att man ska komma tillbaka som det börjar gå riktigt bra.
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Mulet, småspik i luften samt snorhalt. Man får ha hammare, skyddsglasögon och hjälm på sig samt ha näsdukar runt fötterna.
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 En stor sol på väderkartan, men jag kan då inte se nån.
Dark Of Light Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Ja den lyser med sin frånvaro. Underkylt regn, små, små djävla droppar som kunde få en läkare på en njurstensavdelning tårögd och halt så det räcker. Nu ska jag ut o röka pipa, vi får se om jag överlever. Om jag inte kommer tillbaka får Bludd alla mina roliga kommentarer, Neo och Slej får dela på min Moccamaster, Chae får min Glock och resten får väl njuta av frånvaron ☺️
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 Nu ska jag ut o röka pipa, vi får se om jag överlever. Om jag inte kommer tillbaka får Bludd alla mina roliga kommentarer, Så jävla rolig orkar jag inte va.
Gäst Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 jag dricker kaffe utan mjölk. mjölk förkortar livet enligt senaste rön. och man sparar kalorier utan det. samt pengar.
Bluddrik Postat 16 februari 2017 Postat 16 februari 2017 jag dricker kaffe utan mjölk. mjölk förkortar livet enligt senaste rön. och man sparar kalorier utan det. samt pengar. Och du vill leva länge?
Recommended Posts