slejnard Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Minns att det sändes ett hårdrockmaraton från Dortmund också. GULD! PT! 😮
Dark Of Light Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Jåh. Finns på joo tooben. Sändes från Westfalenhalle i Dortmund. Har varit där. Besökte hallen o åt i restaurangen beläget i ett högt torn brevid. Stället roterar sakta så man får världens utsikt. Bruce Dickinson har ätit där oxo då när det begav sig ☺️ Besökte även DAB bryggeriet, ett av världens största men det är en annan historia.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Det var rätt magert med hårdrock på radio/tv från mitten av 80-talet. Programmet spelade det senaste inom hårdrocken och även klassiker. Jag spelade in på kassett! Fick många tips då jag sen köpte lpn! Metalljournalen? ☺️ på tv! Det var tider det. Man var yngre då. Du var väl nästan nyfödd?
Bluddrik Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Det är något med kulor... Bra. Gillade inte honom.
Dark Of Light Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Tänkte det... ☺️ Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna! Denna dag verkar inte vara något undantag. Strålande sol, igår var det rent av lite svettigt. När kommer bakslaget? 😕
Bluddrik Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Tänkte det... ☺️ Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna! Denna dag verkar inte vara något undantag. Strålande sol, igår var det rent av lite svettigt. När kommer bakslaget? 😕 Soligt blir det kanske bara idag, men tempen ska väl hålla sig en bit över nollan ett tag framöver.
Memphis Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Förr fanns det speciella biblioteksmusikförlag som riktade in sig på musik för reklam och kortfilmare mm. Är det nåt som finns kvar? Jadå, finns många.
Gäst Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 hello hey what's your name - victoria silversedt (L) 😄
Dark Of Light Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 hello hey what's your name - victoria silversedt (L) 😄 Däremot tror jag att det finns en stor fara i att vi bygger större och större fartyg, större och större bilar, större och större skyskrapor, större och större broar och större och större flygplan. Vi kommer att komma till en punkt där jordklotet inte längre orkar att bära upp allt. 😑
Gäst Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Däremot tror jag att det finns en stor fara i att vi bygger större och större fartyg, större och större bilar, större och större skyskrapor, större och större broar och större och större flygplan. Vi kommer att komma till en punkt där jordklotet inte längre orkar att bära upp allt. 😑 matematik-formlerna måste begränsas?
Bluddrik Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Jadå, finns många. Det kanske inte är nåt för dig? Hur ska du göra för att få kontakter? Vill minnas att du gjorde nån sån där reklamgrej när du var tonåring? Hur gick det till då?
Bluddrik Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Däremot tror jag att det finns en stor fara i att vi bygger större och större fartyg, större och större bilar, större och större skyskrapor, större och större broar och större och större flygplan. Vi kommer att komma till en punkt där jordklotet inte längre orkar att bära upp allt. 😑 Det blir ju redan idag en hel del slukhål.
Bluddrik Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Inga här i Åtvid dock. Trots gruvorna. En riktig besvikelse.
Dark Of Light Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 matematik-formlerna måste begränsas? Näh... Allt handlar egentligen om fluxkapacitatorerna. de måste laddas!!! Det blir ju redan idag en hel del slukhål. Inga här i Åtvid dock. Trots gruvorna. En riktig besvikelse. Men tänk om... Nu är bilen tvättad också. Då måste det väl ändå regna imorgon? Kpd?
Dark Of Light Postat 15 februari 2017 Postat 15 februari 2017 Se på fan... det blir ett par regnskurar imorgon om man ska tro de vise. 😄
Recommended Posts