slejnard Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 😑 i saw that PT comin´, it came from the sky...
Dark Of Light Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Jag skulle kunna kommentera dina aktiviteter i längsta. Det kunde ju vara intressant att veta varför du gifte dig med "denna där", och hur länge det var roligt och vad som hände sen. Annars har du ju grannen, men jag vet inte huruvida det handlar om hjärtan som möts där, eller om det handlar om helt andra organ? Varför har inte dom sin dag förresten, eller har dom det? Är du säker på att du inte skriver en bok? Det klassiska är ju kärlek. När den slår till så är det kört. Olika problem av ekonomisk art, barn med handikapp samt allmänt strul i livet hos oss och kottarne gjorde att det hela inte blev så vidare värst mot slutet. Livet slog till helt enkelt. Kronan på verket var att hon gick i säng med sitt ex som hon både hatat och ratat genom åren. Nupparnas dag..? Man kan ju titta här för inspiration. Favoriter att särskilt uppmärksamma är bl a: 1 Mars Krama en bibliotekarie-dagen 11 Mars World plumbing day (farligt nära det du efterlyser) 12 Mars Alla korvars dag (den du!!!) 14 Mars Steak and BJ day (ja där satt den!?) 11 April Internationella parkinsondagen (även de äldre ska uppmärksammas, jag har dock glömt av varför) 14 April Cake and Cunnilingus Day (ja, det är så) 2 Maj Fothälsodagen (Hur många fötter har du hälsat på) 14 Maj Rumpans dag. 28 Maj Internationella krama en musiker-dagen 9 Juli Internationella dagen för oskadliggörande av handeldvapen och Nationella orgasmdagen. (Både ris och ros där) 23 Juli Varmkorvens dag (Du är lyckligt lottad Bludd) 25 Juli Trä nålen-dagen (Är det vad jag tror?) 8 September Internationella läskunnighetensdag (Jag brukar unna mig en läsk oftare än så) 8 Oktober Världsdyslexidagen (Akkfe iz teh shaith) 19 Oktober Nationella dagen för Strävhårig Foxterrier (!) 22 Oktober iNTERNATIONELLA cAPSLOCK dAGEN Grattis algo! 🥰 Brons, bättre än JÄRN! Järn är bättre än BLY! 😊 sry but i have pooped In teh akkfe!? 😮 jag är farbror till tre. Vilket ovanligt namn! 😳
slejnard Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Har det löst sig... med poopet? 😑 JÅ! 😑 Jag är mamma till schuuu! 😮 Åttah ☺️
slejnard Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Hej Yo Memph! 😄 Ska bjuda sambon på restaurang! 😮
Micke H Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Hej krappar på alla hjärtans dag. 🥰 Tack detsamma. 🥰
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 11 Mars World plumbing day (farligt nära det du efterlyser) There was a young plumber from Leigh Who was plumbing a girl by the sea. She said, "Stop the plumbing, There's somebody coming!" Said the plumber, still plumbing, "It's me."
Dark Of Light Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 (redigerat) 😛 Idag är det Veckans Bråck... med Läif. Ja djävlar... 😆 Redigerat 14 februari 2017 av Dark Of Light
Memphis Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Hej Yo Memph! 😄 Ska bjuda sambon på restaurang! 😮 🥰
Dark Of Light Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Vadårå? Känns väl som ett hyfsat populistiskt uttalande? Att bete sig kriminellt genom knarkförsäljning utanför skolor etc är ju redan olagligt. Problemet är ju mest att det finns ingen som ser till att lagen efterlevs. Vem/vilka ska sköta om detta om det blev verklighet?
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 grattis algotezza. jag är farbror till tre. Jag med. Pojkar allihop.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Känns väl som ett hyfsat populistiskt uttalande? Att bete sig kriminellt genom knarkförsäljning utanför skolor etc är ju redan olagligt. Problemet är ju mest att det finns ingen som ser till att lagen efterlevs. Vem/vilka ska sköta om detta om det blev verklighet? Rastvakterna?
slejnard Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Har aldrig hört talas om det. Eller honom. Det var rätt magert med hårdrock på radio/tv från mitten av 80-talet. Programmet spelade det senaste inom hårdrocken och även klassiker. Jag spelade in på kassett! Fick många tips då jag sen köpte lpn! Metalljournalen? ☺️ på tv!
Recommended Posts