Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vet inte. Kan bara se 30 låtar, och kan inte spela dom. Hur gör man för att se listan när man har loggat in?

Ser nu att det finns artister som kallar sig Skåningarna, och nån som heter DJ Suede The Remix God. Är det du?

Har du inte Spotify? Inget av de namnen är jag inblandad i 😑

Postat

Har du inte Spotify? Inget av de namnen är jag inblandad i 😑

jag kunde inte heller se listan. dock har jag spotify-programmet. men vill inte logga in på webb-tjänsten.

Postat

jag kunde inte heller se listan. dock har jag spotify-programmet. men vill inte logga in på webb-tjänsten.

Länken tar mig till en lista på 30 låtar, men det går inte att förlänga listan med de 20 som fattas eller spela låtarna.

Chansade lite där om vilka låtar som var Naymari, men det var tydligen fel.

Postat

Det var skönt i solen i dag.

Var på vårdcentralen för omläggning och nu är allt nästan läkt. Ska försöka att få protesen fixad så att det inte blir nya sår.

Postat (redigerat)

Ha en fin alla hjärtans dag :3

🥰

Är det i dag? Skrev en låt en gång om en kille vars tjej gjorde slut på ahd. Hårda bud.

Edit-  🥰  tungkyss.

Redigerat av Bluddrik
Postat

Ha en fin alla hjärtans dag :3

🥰

Tack. Tror jag. Vi som inte har hjärtan kvar då? Blev ihop med idi... kvinnan ja sedemera gifte mig med på ahd. Se hur det gick.

Utförlig kommentering där Bludd från skidbacken. En fin omväxling från hockeyn o fotbollen. Sulle vilja att du kommenterade konstsim, brottning eller varför inte en p-rulle. ☺️

Postat

Utförlig kommentering där Bludd från skidbacken. En fin omväxling från hockeyn o fotbollen. Sulle vilja att du kommenterade konstsim, brottning eller varför inte en p-rulle. ☺️

Jag skulle kunna kommentera dina aktiviteter i längsta.

Sverige åker ut efter en miss av Mûhrer och får tävla om silvret.

Postat

Tack. Tror jag. Vi som inte har hjärtan kvar då? Blev ihop med idi... kvinnan ja sedemera gifte mig med på ahd. Se hur det gick.

Det kunde ju vara intressant att veta varför du gifte dig med "denna där", och hur länge det var roligt och vad som hände sen.

Annars har du ju grannen, men jag vet inte huruvida det handlar om hjärtan som möts där, eller om det handlar om helt andra organ? Varför har inte dom sin dag förresten, eller har dom det?

Postat (redigerat)

Tack!

Yngste sonen  har blivit pappa till en flicka. Han och hans tjej bor i Sthlm, på Lidingö. Lite långt bort men närmare än Australien där hans syrra bor. Sticker till Sthlm på lördag - ledigt nästa vecka!  🙂  🙂  🙂

Redigerat av Algotezza
Postat

Tack!

Yngste sonen  har blivit pappa till en flicka. Han och hans tjej bor i Sthlm, på Lidingö. Lite långt bort men närmare än Australien där hans syrra bor. Sticker till Sthlm på lördag - ledigt nästa vecka!  🙂  🙂  🙂

Kul. Då får du skriva en serenad till flickebarnet. Har du några barnbarn förut?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.