Naymari Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Vet inte. Kan bara se 30 låtar, och kan inte spela dom. Hur gör man för att se listan när man har loggat in? Ser nu att det finns artister som kallar sig Skåningarna, och nån som heter DJ Suede The Remix God. Är det du? Har du inte Spotify? Inget av de namnen är jag inblandad i 😑
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Har du inte Spotify? Inget av de namnen är jag inblandad i 😑 Jo det har jag. Vilka är det?
Gäst Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Har du inte Spotify? Inget av de namnen är jag inblandad i 😑 jag kunde inte heller se listan. dock har jag spotify-programmet. men vill inte logga in på webb-tjänsten.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 jag kunde inte heller se listan. dock har jag spotify-programmet. men vill inte logga in på webb-tjänsten. Länken tar mig till en lista på 30 låtar, men det går inte att förlänga listan med de 20 som fattas eller spela låtarna. Chansade lite där om vilka låtar som var Naymari, men det var tydligen fel.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Det var skönt i solen i dag. Var på vårdcentralen för omläggning och nu är allt nästan läkt. Ska försöka att få protesen fixad så att det inte blir nya sår.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Nu är det lagtävling i utförsåknings-vm. Vi möter Slovenien först. TV 4.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Sverige slåt Slovenien. Möter Österrike i kvartsfinal.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Sverige har infört en ny teknik. Man boxar ner portarna.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Sverige slår ut Österrike och går till semi.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 (redigerat) Ha en fin alla hjärtans dag :3 🥰 Är det i dag? Skrev en låt en gång om en kille vars tjej gjorde slut på ahd. Hårda bud. Edit- 🥰 tungkyss. Redigerat 14 februari 2017 av Bluddrik
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Sverige möter Frankrike i semi. Spänningen är oliiiidlig.
Dark Of Light Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Ha en fin alla hjärtans dag :3 🥰 Tack. Tror jag. Vi som inte har hjärtan kvar då? Blev ihop med idi... kvinnan ja sedemera gifte mig med på ahd. Se hur det gick. Utförlig kommentering där Bludd från skidbacken. En fin omväxling från hockeyn o fotbollen. Sulle vilja att du kommenterade konstsim, brottning eller varför inte en p-rulle. ☺️
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Utförlig kommentering där Bludd från skidbacken. En fin omväxling från hockeyn o fotbollen. Sulle vilja att du kommenterade konstsim, brottning eller varför inte en p-rulle. ☺️ Jag skulle kunna kommentera dina aktiviteter i längsta. Sverige åker ut efter en miss av Mûhrer och får tävla om silvret.
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Tack. Tror jag. Vi som inte har hjärtan kvar då? Blev ihop med idi... kvinnan ja sedemera gifte mig med på ahd. Se hur det gick. Det kunde ju vara intressant att veta varför du gifte dig med "denna där", och hur länge det var roligt och vad som hände sen. Annars har du ju grannen, men jag vet inte huruvida det handlar om hjärtan som möts där, eller om det handlar om helt andra organ? Varför har inte dom sin dag förresten, eller har dom det?
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Blev farfar i natt lite över fyra! 🙂 🙂 🙂 Kul. Grattis. Vem har fått barn? Vad blev det för sort?
Algotezza Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 (redigerat) Tack! Yngste sonen har blivit pappa till en flicka. Han och hans tjej bor i Sthlm, på Lidingö. Lite långt bort men närmare än Australien där hans syrra bor. Sticker till Sthlm på lördag - ledigt nästa vecka! 🙂 🙂 🙂 Redigerat 14 februari 2017 av Algotezza
slejnard Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Grattis algo! 🥰 Sverige tar brons. Brons, bättre än JÄRN!
Bluddrik Postat 14 februari 2017 Postat 14 februari 2017 Tack! Yngste sonen har blivit pappa till en flicka. Han och hans tjej bor i Sthlm, på Lidingö. Lite långt bort men närmare än Australien där hans syrra bor. Sticker till Sthlm på lördag - ledigt nästa vecka! 🙂 🙂 🙂 Kul. Då får du skriva en serenad till flickebarnet. Har du några barnbarn förut?
Recommended Posts