Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

efter jag flyttade från norrland använde jag aldrig det uttrycket. och nu när jag är tillbaka, inte heller då.

Postat

efter jag flyttade från norrland använde jag aldrig det uttrycket. och nu när jag är tillbaka, inte heller då.

Vart flyttade du då?

Akta dig ewroL. Han är efter dig. Snart får du kila ner på ICA och köpa tvättservetter och en bitring. 😮

Postat

Akta dig ewroL. Han är efter dig. Snart får du kila ner på ICA och köpa tvättservetter och en bitring. 😮

😆

Postat

@Nay: har inte Spotify men du ska vara jävligt stolt i alla händelser 🥰

Postat

<skryt>

Håller två platser just nu på Spotify Viral 50 Sverige. Jag låter er luska ut vilka. Den ena är ganska lätt att komma på. https://open.spotify.com/user/spotifycharts/playlist/37i9dQZEVXbIPOivNiyjjS

</skryt>

Man får vara liiiite stolt ibland. 

Vet inte. Kan bara se 30 låtar, och kan inte spela dom. Hur gör man för att se listan när man har loggat in?

Ser nu att det finns artister som kallar sig Skåningarna, och nån som heter DJ Suede The Remix God. Är det du?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.