Dark Of Light Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 (redigerat) Nu är jag anonym igenochkanskrivavadsomhelst. Och jag är så OLYCKLIGT kär!! Så fruktansvärt olyckligt. 🙁 :( Hur olyckligt kära är ni på en skala mellan 1 och 100? Men, vafalls!? Det går ju upp och ner som en tampong på speed, ditt kärleksliv? Ta en kpd. Olyckligt kär... jag? Jag tänker nog mer som att: Det här med total lycka är lite överskattat. Finns det? Ta på catwomankostymen! 🙂 🥰 ... och både före och under tiden samt efterbilder. Snäääääääääääääääääääääääääääääääälla znejlz... Redigerat 4 januari 2017 av Dark Of Light
SnigelDynamit Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 (redigerat) Nu är jag liiiite mindre olyckligt kär. Efter ett sms. Men fortsatt olyckligt. Väntar på nästa sms som eventuellt omkullkastar hela olyckligheten. Vad tror ni? Kommer den snart?????????????? Vi väntar tillsammans. Tack för att ni finns!! 🥰 Ska jag gå ut i den här snön iklädd catwomanspandexlatexdräkt? Snällt hörrni. NEJ MAN SKA INTE BLI KÄR. 😠 Plågsamma grejer. SINGELDYNAMIT!!!! Hahahaha! Redigerat 4 januari 2017 av SnigelDynamit
Dark Of Light Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Ut och ut... Du kan väl ta bilder inne? Torka bort snoret från mobilobjektivet bara först. Äh, vad säger ni, kpd?
Bluddrik Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Ska jag gå ut i den här snön iklädd catwomanspandexlatexdräkt? Snällt hörrni. Se bara till att fixa halkskydd till stilettklackarna.
SnigelDynamit Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Nu tycker jag att du har en lite tråkig ton och attityd, därborta, DoL. Jag går och gymmar medans vi väntar på sms'et. Okej? OKEJ!
Micke H Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Nu är jag liiiite mindre olyckligt kär. Efter ett sms. Men fortsatt olyckligt. Väntar på nästa sms som eventuellt omkullkastar hela olyckligheten. Vad tror ni? Kommer den snart?????????????? Vi väntar tillsammans. Tack för att ni finns!! 🥰 Ska jag gå ut i den här snön iklädd catwomanspandexlatexdräkt? Snällt hörrni. NEJ MAN SKA INTE BLI KÄR. 😠 Plågsamma grejer. SINGELDYNAMIT!!!! Hahahaha! Hur gammal är du?
Neosus Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Nepp det gör man inte! Bara om hon är gammal.. 😱 😊
Dark Of Light Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Definiera dam. Näeh, det får bli en kpd igen.
slejnard Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Tillverkar ingefärsshots här! Nu ska hostan väck till basketgiget!!! Nepp det gör man inte! Bara om hon är gammal.. 😱😊 😊
SnigelDynamit Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Hahahaha!! Men jag har redan skrivit om min ålder här. Been there done that. Men fråga inte om min mentala ålder, den är så pinsamt låg nu. För......inget sms. BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HUUU huu osv. Jag har nu gjort slut med personen. I mitt huvud. Moget va? 😑
drloop (oregistrerad) Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 7H-vetes bra låt det där! Var på vippen att få vara med på en av hennes inspelningar när det begav sig...
Bluddrik Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 7H-vetes bra låt det där! Var på vippen att få vara med på en av hennes inspelningar när det begav sig... Hon hade bara den hitlåten som kom precis i slutet av 80-talet, men där hela plattan ska ha varit nån slags medveten orgie i 80-talsljud. Sen när hon skulle gå vidare gick det inte så bra, om jag förstått det rätt. Jag tycker det är lite kul på videon när det ser ut som om hon använder en Fairlight för att låta som en analogsynt. När var det du var på vippen?
drloop (oregistrerad) Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 I början av 90 talet. En inspelning i England har jag för mig. Jag skulle ratta, wait for it... Fairlight! 🙂 Tror för övrigt att trummorna kommer från en MPC60.
drloop (oregistrerad) Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Japp, hittade samplingen till både baskaggen och virveln.
Bluddrik Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 I början av 90 talet. En inspelning i England har jag för mig. Jag skulle ratta, wait for it... Fairlight! 🙂 Tror för övrigt att trummorna kommer från en MPC60. Jag trodde hon var Fairlightexpert. Kommer ihåg en stor intervju i tidningen Keyboard i slutet av 80-talet, men Fairlight började väl redan tappa till billiga samplers vid den tiden? Var du nån slags kringresande Fairlightexpert? Nu blir det hockey.
drloop (oregistrerad) Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Janbe Child kunde sin Fairlight, men när det kommer till att göra tråkiga saker som att få olika layers av ljud att sitta som en fläskläpp så var Jane mycket noggrann. Så på den gamla goda tiden fick man oftast sampla så att grejerna satt. Jag skulle mer eller mindre vara sample gubbe och göra tråkiga saker i bakgrunden. Nåt jag sysslat med i Sverige, men då med Akai samplers. Så jag skulle nog använd Akai mer än Fairlight om det hade hänt. Ljuddesign har alltid varit min grej, mer än att spela, så jag hoppades på lite ball ljudskapande också naturligtvis.
Bluddrik Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Kul information. Hur lärde du dig Fairlight? Hade du en själv? Dom var väl rätt dyra? Sveriges semifinal börjar 01.30, tror jag.
drloop (oregistrerad) Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Egentligen var Fairlight III föråldrad. Men folk använde den fortfarande så ...
drloop (oregistrerad) Postat 4 januari 2017 Postat 4 januari 2017 Så du köpte din på realisation? Nope, hade ingen. Men man fick lära sig allt möjligt, allt från mixerbordsautomation till syntar.
Recommended Posts