Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
☺️ Ja kompis. Jag kände att... nu är det dags. Ska man distra sig till att se mello..? Jo fan jag ger det en chans. Fast man vet ju att de bättre låtarna kommer längre fram.
Postat

Ja, här sitter vi nu igen. En krympande församling.

Hur kär är Neo egentligen? Någon som vet hur det går för k9 förresten? 😕

Inte minst här ser man ju ganska tydligt livets skeenden, hur den påverkar oss. Hur vi skiftar fokus vid olika händelser och hur vi andra tar del av det.

Rätt häftigt grej egentligen, längstah.  ☺️ 

Kpd?

Postat

Någon som vet hur det går för k9 förresten? 😕

Inte en aning, men jag har funderat mycket på det. Begrep inte vad jag nu antar att det handlade om där. Då hade jag naturligtvis inte blivit så förbannad, utan backat undan.

Postat

Inte en aning, men jag har funderat mycket på det. Begrep inte vad jag nu antar att det handlade om där. Då hade jag naturligtvis inte blivit så förbannad, utan backat undan.

Sant så sant. men beteendet hade ju byggts upp under en lång tid. Jätteinlägg och aldrig sinande starka religiösa och politiska åsikter, det tog ju så mycket plats och utrymme till slut att jag kände att; när ska vi prata kaffe då?

Att vi nämner politik eller religion alla till mans är helt ok men det tog ju över helt. Men ordet är ju just "nämner". Hur skulle man veta vad som sedan skedde? Sedan kom ju gitarrkillen in snabbt och blandade korten på ett synnerligen knepigt sätt.

Postat

Nissans biff-nudlar. Mums. Är vegetarian egentligen men köper det ändå.

Postat

Är det mycket biff i?

vet inte. kryddpåsen innehåller nog lite extrakt

Postat

nån som vet hur dem har fixat "gatuvy" på google maps ? ? ?

Postat

nån som vet hur dem har fixat "gatuvy" på google maps ? ? ?

Hur menar du? Rent programmeringsmässigt har jag ingen aning. Rent praktiskt åkte/åker de omkring med en kameraförsedd bil som ibland i vissa bilder har fastnat både som skugga och i skyltfönster. Jag har sett denna skapelse fara runt här.

device-car.jpg

drloop (oregistrerad)
Postat

Ruggigt sugen på en sådan här.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.