Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag meddelade polaren att jag inte dyker upp och han fick donera mina två biljetter till valfria, biljettlösa stackare som inte agerat i tid.

CD:n som ingick i biljettpriset önskar jag att jag kunde få ändå så här i efterhand. 😛

Annons
Postat

Jag meddelade polaren att jag inte dyker upp och han fick donera mina två biljetter till valfria, biljettlösa stackare som inte agerat i tid.

CD:n som ingick i biljettpriset önskar jag att jag kunde få ändå så här i efterhand. 😛

Det kanske kan räknas som en god gärning?

Postat (redigerat)

Nej, nej, det var hyfsat länge sedan det var så där risigt... Tack för att du frågar.

Skönt att läsa Pico. 

Tänker på dig emellanåt.  😑

Redigerat av Memphis
Postat

Du har så mycket talang att jag nästan vill ge dig stryk... you bitch!  😆

Det blir inte helt tydligt för mig precis vad det är man säljer med den där låten men det spelar ingen roll... Jag är såld, uhm...  😳  😄

xD

Haha, skönis 😄 Tack Pico.  🥰

Det där låter ju snyggt. På Riktigt! Bra jobbat 🙂

Roligt att du också diggar! Tack Slejj.  ☺️  ☺️

Postat

Har påbörjat ett bibliotek med reklamlåtar och ska sen försöka sälja till reklambyrås. Får se hur det går. 

Postat

Har påbörjat ett bibliotek med reklamlåtar och ska sen försöka sälja till reklambyrås. Får se hur det går. 

Förr fanns det speciella biblioteksmusikförlag som riktade in sig på musik för reklam och kortfilmare mm. Är det nåt som finns kvar?

Postat (redigerat)

Skip Marleys karriär är verkligen påväg helt åt rätt håll. 

Det är så sjukt häftigt att han jobbar med Max Martin, Illya och Savan Kotecha. Gött med Marley-gener i popmusiken. 

Redigerat av Naymari
Postat

200 ord om dig själv först.

ne det skulle bara bli en groda.

*

Tips: Sampha på Spotify ! han är duktig

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.