Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Du kanske inte mår så bra i alla fall?

😄

Helt frisk är man ju aldrig... det vore ju sjukt!

Redigerat av Pico
Postat

I och för sig har jag två polare i Invsn men de är rimligtvis upptagna mest hela kvällen... orka va nån slags creepy guy som står ensam i ett hörn och ugglar.

Postat (redigerat)

I och för sig har jag två polare i Invsn men de är rimligtvis upptagna mest hela kvällen... orka va nån slags creepy guy som står ensam i ett hörn och ugglar.

Se det så här, vilken chans att träffa nya människor.  🙂

Undrar om stavningen på det där bandet är nåt bra karriärdrag?

Edit - vad ska en längstare annars göra än just uggla?

Redigerat av Bluddrik
Postat

Jag har två biljetter till Invsns releasefest men vet inte om jag orkar gå då polaren inte skall med.

Tid och plats?

Postat

Se det så här, vilken chans att träffa nya människor.  🙂

Undrar om stavningen på det där bandet är nåt bra karriärdrag?

Edit - vad ska en längstare annars göra än just uggla?

Men orka ha så där mycket vett, sans och logik... det är fredag och jag är trött! 😛

Mja, jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Det börjar kl.22 men är så jävla avsides så jag måste ta taxi både dit och hem, eller gå en bra bit till närmsta busshållplats.

Postat

Hittade just en instagram-hjälte... satan vad hon får stå ut med men fan, hon hanterar dem like a boss!

Jah. Hon var med i Opinion Live igår. Verkar vara en stark och sund ung kvinna och vilket hår sedan! Hälsa! ☺️

Nu e d På Spööööööört.

drloop (oregistrerad)
Postat

Det där var inte så dumt. Tack för tipset

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.