Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag har precis tjänat min 100.000:e krona på musik. Hårt Arbete lönar sig! Nu jobbar jag uppåt. 500.000 är nästa mål. 😑

Grattis. När räknar du in din första miljon?

Postat

Jaha. Vad ska du göra i natt då?

be till månen om smör på mackorna.

Postat

Jo. Det är knepigt med trevliga människor.

Ja d e d d e! När en del t ex TV personligheter krämar ut en sådan där fläckfri och perfekt polerad yta blir jag per automatik misstänksam.

Ligger han inte med burhöns i källaren i hemlighet... har han inte en flugkyrkogård vid ett skymt hörn av det annars så präktiga potatislandet? Fyllt med små papperskors över begravda tändsticksaskar med döda flugor i... Flugor vars vingar han suttit och rykt av uppe på vinden.

Kan han vara snuskigt besatt av självbefläckelse med hjälp av bilbatterier och startkablar... Är han så där pysslig jämt och viker servetter till svanar med hela familjen? Eller dömer han familjens servettvikningar genom att elda upp de samma efter han använt de vikta pappren som toapapper. Näeh... jag är skeptisk.

Postat

100000 är inte lite nay! Grattis! 😮

Snart sova , kaffe hela dagen ☺️

Tack! 🙂 Det är ju i total försäljning dock. Det mesta går till att betala firman.  😑

Grattis. När räknar du in din första miljon?

Så långt fram vågar jag inte tänka.  😊

Postat

Herre känns en smula högtidligt. Jag vet inte riktigt vad som är rimligt.

Mr ?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.