Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du mår väl inte så där nu mera hoppas jag?

Nej, nej, det var hyfsat länge sedan det var så där risigt... Tack för att du frågar.

Postat

Gjorde en "Reklam"-låt.  😑

Du har så mycket talang att jag nästan vill ge dig stryk... you bitch!  😆

Det blir inte helt tydligt för mig precis vad det är man säljer med den där låten men det spelar ingen roll... Jag är såld, uhm...  😳  😄

Postat (redigerat)

☺️

Hmm TV ikväll... Inget egentligen. Först ett program i SVT1 om en frisyr men den hoppar jag nog över, hela han. Därefter Opinion Live och efter det tjafset ett program om folk som föds till att resa runt och slåss. Kan det vara sevärt? Den finns på SVT Play sedan ett tag men har inte orkat kolla.

Något som jag däremot kan rekommendera till spion/underrättelse/agent/Homeland fans är den eminenta franska serien med det svårt kiosklitteratur klingande namnet Falsk Identitet. Så där stillsamt spännande och otäckt utan onödiga skottlossningar i tid och otid. Verklighetsnära på ett sätt som jag uppskattar. Lite som en fransk Tinker, Tailor, Soldier, Spy om den filmen är bekant. Finns på SVT Play.

Har precis sett hela säs 1 och går nu på tvåan... säsongen alltså... 😳  ... av den serien då.

Det blir kpd imorgon.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Karln i Mandelmanns gård som går kl. 21 på fyran stressar mig så sjukt jävla mycket.

Aldrig sett 😑

Varför blir du stressad av programmet i fråga? Av det jag läst verkar Mandelmanns vara skapligt laid back 🙂

Postat

Aldrig sett 😑

Varför blir du stressad av programmet i fråga? Av det jag läst verkar Mandelmanns vara skapligt laid back 🙂

Jag gillar egentligen programmet, det är just karln som stressar mig. Jag vet fan inte riktigt, jag upplever honom som någon slags mix av mysfarbror och sliskigt äckel på en och samma gång. Nån äckelgubbe-in-disguise eller liknande.

Postat (redigerat)

Jag gillar egentligen programmet, det är just karln som stressar mig. Jag vet fan inte riktigt, jag upplever honom som någon slags mix av mysfarbror och sliskigt äckel på en och samma gång. Nån äckelgubbe-in-disguise eller liknande.

😄  Jag tycker att det är ganska bold att ta hela familjen och dra ner till en fet gård i Skåne. They're livin' the dream 😮

Redigerat av CHAE
Postat

jag har precis tjänat min 100.000:e krona på musik. Hårt Arbete lönar sig! Nu jobbar jag uppåt. 500.000 är nästa mål. 😑

Grattis! Ja oftast lönar det sig att målmedvetet kämpa på 🙂

Såg Det Våldsamma Arvet på SVT Play men orkade inte se klart. De har ju piss i huvet de där. 😑

Postat

Karln i Mandelmanns gård som går kl. 21 på fyran stressar mig så sjukt jävla mycket.

Det är hatten... Har inte sett programmet eftersom ämnet inte intresserar mig men av bilderna att döma bär han hatt. Med blommor i. Tro faen man blir misstänksam.
Postat

Aldrig sett 😑

Karln är hurtig. Ett ord som annars har försvunnit. Tur att han är mångmiljonär. Annars skulle familjen svälta ihjäl.

Postat

Du kanske inte mår så bra i alla fall?

Postat

Karln är hurtig. Ett ord som annars har försvunnit. Tur att han är mångmiljonär. Annars skulle familjen svälta ihjäl.

Jag får lite samma känsla av honom som jag får av Timell och Barfota-Ernst.

Postat

Ja fy fan. Ernst denna genom trevliga och synbart ultra stylade designorakel. Han gjorde en takkrona av bestick en gång. Ingen hatt där men det är klart att det måste vara något skumt med honom. 😄 Så där kan man ju inte vara på riktigt. Timell verkar lite mer mänsklig med mer uttalade svagheter.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.