Dark Of Light Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Framför allt inga mysterier. Kpd. Inte heller i faktumet att det blev ytterligare en PT 😑
Bluddrik Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 jag tror inte jag är så hemlig. vet inte vad ni menar. Jag menade att du inte säger så mycket om du själv, men det är lite fult att prata om någon på det där sättet, så det ska jag försöka låta bli.
Dark Of Light Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 ja 😮 Jag såg en kille på bussen idag. Han hade ingen smartphone, surfplatta eller bärbar dator. Inga lurar i öronen... Han bara satt där och åkte buss. Som en psykopat.
Micke H Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 ja 😮 Jag såg en kille på bussen idag. Han hade ingen smartphone, surfplatta eller bärbar dator. Inga lurar i öronen... Han bara satt där och åkte buss. Som en psykopat. För ett tag sedan satt det en nisse på pendeln och åt chips. Klockan halv åtta en måndagsmorgon lixom. 😳 Jag vet inte vad som var värst - hans avspända attityd till frukost eller mind avundsjuka.
Bluddrik Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Vart har Neosus tagit vägen? Han har träffat ett fruntimmer tydligen.
Algotezza Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Snön har kommit till och Sjåne. Dålig snöröjning förutom på cykelvägarna... Lund - en MP-präglad cykelstad... En vecka till så är det februariledigt.Attans najs. "En jag följer" på Soundcloud hade lagt ut en låt med bl.a. mungiga i. Sånt uppskattas. Här är en text jag la ut på poeter.se. Lite som svar på Lundells "Snön faller och vi med den". Eller om det var "Sjön suger..." Snön fallerJag ser ut genom fönstretoch undrar varförsnön fallermedan vi står kvareller kanske är vi redan fallnasnöänglar från en jämngrå himmel En gång är vi glömdasom om vi inte levatMen vi vet att vi en gång fannsVi vet att vi finns nu Vi vet att snön virvlar på vägenVi vet att medmänniskor lider och dör Vi vet att det finns snödroppar i rabattenoch blodsdroppar i snön Ibland tror vi att vi haralla svarmen för det mesta förmår vi inte ensställa de rätta frågorna Men det kommer en dagdå vi är glömdaoch som vi inte funnitsOckså människornas lidanden kommer att vara glömda Men det är här och nuvi leveroch gör det vi göroch hör det vi hör Skatans skratt från taketEn frusen bofinks sång Tiggerskans Hej hejReportagen på nyheterna Ibland undrar jag över livets och människornas irrvägarFotavtryck i snön i cirklar runt ett naket träd Jag vet vad jag vetoch det är i stort sett ingentingMitt liv är en återvändsgrändvilket är hoppfulltty då finns detmöjlighet att återvändaMen till vad?Jag ser ut genom fönstretoch undrar varförsnön fallermedan vi står kvar
Dark Of Light Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Vackert!!! Tillåt mig kontra: Det var en man från Åtvid. Som hade en rullator så sportig. När han tog en sväng, åkte folk på däng. Han slog med en kasse med korv i.
Algotezza Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Kreativt! Det var en synthnisse ifrån Lundsom sällan hade en lugn stundMedan han satt och åtgjorde han en ny låtmen blev varken rik på euro eller pund. Sedan har jag gjort några limerickar om författare utan att ha med ortnamn. BELLMAN Bellman skrev gamle Fredmans Sångeroch lär väl ha känt den djupaste ånger,när i rännsten han låguppå eget bevåg,långt borta från Kungens salonger.
Bluddrik Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Vackert!!! Tillåt mig kontra: Det var en man från Åtvid. Som hade en rullator så sportig. När han tog en sväng, åkte folk på däng. Han slog med en kasse med korv i. Inte världens mest lättrimmade orter, men: Det var en man ifrån Skövde Som tyckte att det han behövde Var guppeligupp I ständiga nupp En pipa på det och han sövde
Bluddrik Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Kreativt! Det var en synthnisse ifrån Lund som sällan hade en lugn stund Medan han satt och åt gjorde han en ny låt men blev varken rik på euro eller pund. Du var ju på väg mot din första miljon på Spotify, eller?
CHAE Postat 8 februari 2017 Trådstartare Postat 8 februari 2017 Han har träffat ett fruntimmer tydligen. Fan vad nice för Grahn och kvinnan i fråga! 🥰
Bluddrik Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Fan vad nice för Grahn och kvinnan i fråga! 🥰 Det var första gången jag varit inne och snokat på någons Facebook på det sättet. Då är väl han borta?
Dark Of Light Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Vackert!!! Tillåt mig kontra: Det var en man från Åtvid. Som hade en rullator så sportig. När han tog en sväng, åkte folk på däng. Han slog med en kasse med korv i. Kreativt! Det var en synthnisse ifrån Lund som sällan hade en lugn stund Medan han satt och åt gjorde han en ny låt men blev varken rik på euro eller pund. Sedan har jag gjort några limerickar om författare utan att ha med ortnamn. BELLMAN Bellman skrev gamle Fredmans Sånger och lär väl ha känt den djupaste ånger, när i rännsten han låg uppå eget bevåg, långt borta från Kungens salonger. Inte världens mest lättrimmade orter, men: Det var en man ifrån Skövde Som tyckte att det han behövde Var guppeligupp I ständiga nupp En pipa på det och han sövde ☺️ Det ÄR stoooor konst detta!
CHAE Postat 8 februari 2017 Trådstartare Postat 8 februari 2017 Det var första gången jag varit inne och snokat på någons Facebook på det sättet. Då är väl han borta? Jaså...? Han kommer tillbaka; Längstah utan Grahn är som Längstah utan akffe 😑 Väck som en konfirmand på raggarfest. I don't even... 😳
Pico Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Han har träffat ett fruntimmer tydligen. Fan det ante mig... visste att nån relationsförändring var på G för nån i Längsta då jag hörde att Pazo blitt singel. 😄 Ja fan, Memphis också... vem mer har hookat upp nu då?
CHAE Postat 8 februari 2017 Trådstartare Postat 8 februari 2017 [...] Ja fan, Memphis också... vem mer har hookat upp nu då? Kapten Krok? 😳
Bluddrik Postat 8 februari 2017 Postat 8 februari 2017 Fan det ante mig... visste att nån relationsförändring var på G för nån i Längsta då jag hörde att Pazo blitt singel. 😄 Ja fan, Memphis också... vem mer har hookat upp nu då? Du hade nån teori om det där va? Har du inget på gång?
Recommended Posts