Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

[...]Visste ni hur mycket damm som får plats i en liten navel?? Det är som en liten mini-Tardis där nere.) [...]

😆

Jag salivsprutskrattade ut lunchkaffet så att kollegan undrade om jag fick någon typ av anfall 😊😛 

Postat

😆

Jag salivsprutskrattade ut lunchkaffet så att kollegan undrade om jag fick någon typ av anfall 😊😛

Är det navelluddet som gör att damerna drar tro?

Postat

Är det navelluddet som gör att damerna drar tro?

Kan vara läge för navelvård?

Kan ingen gitarrkunnig ge den här snubben lite råd om hur han ska göra. Jag tyckte så synd om honom så att jag gick in och skrev och jag kan ju inte ett skit.

Gör en riktig gammal längstaräd nu.

//forum.studio.se/topic/112620-renovera-eller-k%C3%B6pa-nytt/?do=findComment&comment=1654053

Inte jag heller. Har inte jobbat så mycket på ackord, strängt taget.

Postat

Inte jag heller. Har inte jobbat så mycket på ackord, strängt taget.

Men, och det är lite pinsamt att erkänna det, du är ännu bättre på att prata skit än jag.

Postat

Men, och det är lite pinsamt att erkänna det, du är ännu bättre på att prata skit än jag.

😆 Kanske det men nu ska vi inte skrämma andra i forumet med osammanhängande svammel, gärna kryddat med lite "missförstånd". Det går an här inne där beteendet är accepterat och rent av bejakas. Skäms inte!

Använder Micke Hora sin navel som dammsugare tro? Jag får svåra inre bilder, rent av starka scener av honom ålandes fram på mage i sin lägenhet med naken överkropp (ja, jag lät det stanna där). Det borde väl vara värt att pröva och kanske är det en smidig lösning? Kommer den åt vid hörnen? Är den lätt att tömma? Fungerar den i våtutrymmen? 😳

Postat

[...]ålandes fram på mage i sin lägenhet med naken överkropp[...]

Oooh, flashbacks...

Min avatar blev plötsligt rätt passande.

Postat

[...]

Använder Micke Hora sin navel som dammsugare tro? Jag får svåra inre bilder, rent av starka scener av honom ålandes fram på mage i sin lägenhet med naken överkropp (ja, jag lät det stanna där). [...]

😆

Postat

vänt på dygnet, vaknade för en timme sen... blah

Postat

Har du ingen sysselsättning på dagarna?

[...]

Jo men vad är hemligt

Är du Batman?

Jag trodde att vi slagit fast att ewroL är spökskrivare till Mariah Carey? 😳

Postat

Jag trodde att vi slagit fast att ewroL är spökskrivare till Mariah Carey? 😳

Jag är ärligt nyfiken på vad han håller på med. Han är helt klart en av dom hemligaste som har funnits här i/på(?) längsta, och här har funnits en del hemliga typer.

Postat

Jag är ärligt nyfiken på vad han håller på med. Han är helt klart en av dom hemligaste som har funnits här i/på(?) längsta, och här har funnits en del hemliga typer.

Du får göra en av dina Sherlock Bluddrik utredningar.
Postat (redigerat)

jag tror inte jag är så hemlig. vet inte vad ni menar.

Redigerat av ewroL
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.