Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Yoh! Vet inte om ni märkte det men det blev ytterligare 1 PT där. 😑
Pico Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Btw, såg Så Ska Det Låta. Ett program jag övergett för många år sedan men vilken överraskning Ebba Bush Thor var där!!! Vilken pipa och självsäkerhet! Med Gud på sin sida, hur kan det gå fel? 😱 😄
Gäst Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 invasion squad temperature low, being cracked, fundation born, simple life, guessing wrong mohaha
CHAE Postat 6 februari 2017 Trådstartare Postat 6 februari 2017 invasion squad temperature low, being cracked, fundation born, simple life, guessing wrong mohaha Är det där någonting som Mariah Carey har sjungit in? 🙂
CHAE Postat 6 februari 2017 Trådstartare Postat 6 februari 2017 Med Gud på sin sida, hur kan det gå fel? 😱 😄 Kunde Carola gripas av gudomlig kraft på Allsång på Skansen back in the day så varför inte Ebba? 😉😄
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Med Gud på sin sida, hur kan det gå fel? 😱 😄 Vi får väl se i nästa opinionsundersökning. 1
Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Är det där någonting som Mariah Carey har sjungit in? 🙂 😑 Näh de är hans låt... men det är väl samma sak? 😳
CHAE Postat 6 februari 2017 Trådstartare Postat 6 februari 2017 😑 Näh de är hans låt... men det är väl samma sak? 😳 😆
Gäst Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 jag chattade förmodligen med Mariah Carey på MSN Messenger, år 2005...utan att ha vetat det... det var så jag kom med på Say Somethin' So So Def Remix. det är egentligen kriminellt vad hon gjorde.....
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 jag chattade förmodligen med Mariah Carey på MSN Messenger, år 2005...utan att ha vetat det... det var så jag kom med på Say Somethin' So So Def Remix. det är egentligen kriminellt vad hon gjorde..... Dags att gå vidare dock. Vad har du för mikrofon?
Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 (redigerat) ☺️ Undrar om inte det där kunde funka som en raggreplik... Redigerat 6 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 ☺️ Undrar om inte det där kunde funka som en raggreplik... Har fått intrycket att han är lite svårraggad.
Gäst Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Dags att gå vidare dock. Vad har du för mikrofon? studio projects B1
Bluddrik Postat 7 februari 2017 Postat 7 februari 2017 Morrn. Dom plogar utanför. Det har visst kommit några cm snö.
slejnard Postat 7 februari 2017 Postat 7 februari 2017 Alltså KPD i värmen inne och -9 ute utomhus. ☺️
Micke H Postat 7 februari 2017 Postat 7 februari 2017 Ja shit, höll på att få panik här. Vad menar människan?? Och så läste jag ditt uppföljande inlägg och allt var bra med världen igen och jag kunde återgå till mitt "arbete" (sörpla kaffe och pilla naveln. Visste ni hur mycket damm som får plats i en liten navel?? Det är som en liten mini-Tardis där nere.) och känna en inre frid över att världen, trots alla dess problem med Trump hit och Brexit dit så vet jag iallafall vart någonstans det är varmt och vart det är kallt och den kunskapen värmer (fattar ni? som kaffet?? hähähähä...) och allt känns rätt och bra och rätt bra.
Recommended Posts