Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Btw, såg Så Ska Det Låta. Ett program jag övergett för många år sedan men vilken överraskning Ebba Bush Thor var där!!! Vilken pipa och självsäkerhet!

Med Gud på sin sida, hur kan det gå fel?  😱  😄

Postat

invasion squad temperature low, being cracked, fundation born, simple life, guessing wrong

mohaha

Postat

invasion squad temperature low, being cracked, fundation born, simple life, guessing wrong

mohaha

Är det där någonting som Mariah Carey har sjungit in? 🙂

Postat

Med Gud på sin sida, hur kan det gå fel?  😱  😄

Kunde Carola gripas av gudomlig kraft på Allsång på Skansen back in the day så varför inte Ebba? 😉😄

Postat

😑 Näh de är hans låt... men det är väl samma sak? 😳

😆
Postat

jag chattade förmodligen med Mariah Carey på MSN Messenger, år 2005...utan att ha vetat det...

det var så jag kom med på Say Somethin' So So Def Remix.

det är egentligen kriminellt vad hon gjorde.....

Postat

jag chattade förmodligen med Mariah Carey på MSN Messenger, år 2005...utan att ha vetat det...

det var så jag kom med på Say Somethin' So So Def Remix.

det är egentligen kriminellt vad hon gjorde.....

Dags att gå vidare dock. Vad har du för mikrofon?

Postat

Dags att gå vidare dock. Vad har du för mikrofon?

studio projects B1

Postat

Ja shit, höll på att få panik här. Vad menar människan?? Och så läste jag ditt uppföljande inlägg och allt var bra med världen igen och jag kunde återgå till mitt "arbete" (sörpla kaffe och pilla naveln. Visste ni hur mycket damm som får plats i en liten navel?? Det är som en liten mini-Tardis där nere.) och känna en inre frid över att världen, trots alla dess problem med Trump hit och Brexit dit så vet jag iallafall vart någonstans det är varmt och vart det är kallt och den kunskapen värmer (fattar ni? som kaffet?? hähähähä...) och allt känns rätt och bra och rätt bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.