Bluddrik Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Jag har alltid använt Shure SM 58, men den senaste försvann i min senaste flytt. Har funderat på att köpa en sån här billig som dom annonserat för här länge nu, men nu har visst annonsen försvunnit.
Naymari Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 vad har ni för mikrofon? och kostnad? En jag byggt själv för 4000:-. U87klon. bättre mick för den blyga pengen går inte att få.
slejnard Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 SE 2200A. Fick köpa 2st till kanonpris! Hade studioprojects B1 och SE x1 innan. Bra instegsmickar till bra pris.
Bluddrik Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Jag har alltid använt Shure SM 58, men den senaste försvann i min senaste flytt. Har funderat på att köpa en sån här billig som dom annonserat för här länge nu, men nu har visst annonsen försvunnit. En sån här ska det visst va. Prodipe. Lika bra som en Shure, men till mycket lägre pris. http://pryltorget.idg.se/2.2505/1.646768/prodipett1--dynamisk-mikrofon-till-riktigt-bra-pris
Dark Of Light Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 (redigerat) 😑 Redigerat 5 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 😱 Är du inte nöjd med svaren? Vad har du själv för mikrofon? Morrn förresten.
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Nu blir det visst några minusgrader här framöver, och snö har vi, även om det bara är ett par cm. Vinter alltså.
Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 En väldans mild uppenbarelse denna "vinter". Undrar hur den tar sig framöver. Det är ju en hoper månader kvar att överraska på. Morn´& kpd ☺️
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 En väldans mild uppenbarelse denna "vinter". Undrar hur den tar sig framöver. Det är ju en hoper månader kvar att överraska på. Morn´& kpd ☺️ Hur var det förra året? Har redan glömt.
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Och det här har vi dragit på oss själva. Man börjar se på allt fler områden hur framtiden ter sig. "Så här ser framtidens skola ut, tror flera lärare vi träffar. Men redan i dag är det verklighet på Värnhemsskolan. En av lärarna berättar att kolleger på en närliggande grundskola också vill ha ordningsvakter och låst skola för att skapa någon slags trygghet. Medan vi pratar kommer rektorn Barbro Willners ut i sin bil. Hon bromsar och tittar ut. Rektorn gillar inte att vi är på skolan, där vi intervjuat henne dagen innan. "Det är inte intressant", säger hon första gången vi berättar att vi vill skriva om det som händer på skolan. – Vad gör ni här igen? utbrister hon nu. Barbro Willners vill inte ha dålig publicitet." http://www.expressen.se/kvallsposten/skandalskolan-som-vaktas-av-taggtrad/
Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Hur var det förra året? Har redan glömt. Den 17:e januari för ett år sedan var det -17° här. I år låg det runt nollan vill jag minnas. Det svänger men som sagt. Det är inte för sent än. Mars-april är luriga månader. Och det här har vi dragit på oss själva. Man börjar se på allt fler områden hur framtiden ter sig. "Så här ser framtidens skola ut, tror flera lärare vi träffar. Men redan i dag är det verklighet på Värnhemsskolan. En av lärarna berättar att kolleger på en närliggande grundskola också vill ha ordningsvakter och låst skola för att skapa någon slags trygghet. Medan vi pratar kommer rektorn Barbro Willners ut i sin bil. Hon bromsar och tittar ut. Rektorn gillar inte att vi är på skolan, där vi intervjuat henne dagen innan. "Det är inte intressant", säger hon första gången vi berättar att vi vill skriva om det som händer på skolan. – Vad gör ni här igen? utbrister hon nu. Barbro Willners vill inte ha dålig publicitet." http://www.expressen.se/kvallsposten/skandalskolan-som-vaktas-av-taggtrad/ Läste just det där. Otroligt sorgligt. Att det gått så långt...
Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Btw, såg Så Ska Det Låta. Ett program jag övergett för många år sedan men vilken överraskning Ebba Bush Thor var där!!! Vilken pipa och självsäkerhet!
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Btw, såg Så Ska Det Låta. Ett program jag övergett för många år sedan men vilken överraskning Ebba Bush Thor var där!!! Vilken pipa och självsäkerhet! Jag tänkte också se det, men jag tyckte inledningen var jobbig. Allt som den där fetknoppen är inblandad i känns fejk för min del.
Memphis Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Hallå. Hur går det med plugget då? Sitter du bara för dig själv och pluggar? Hur länge ska du hålla på? Du fick inte med dig nån sån där zitar hem från Indien? Jovars, börjar komma igång med kurserna. Jo sitter mestadels själv, men ibland med andra. Trivs bra med det. Träffar vänner så mycket om kvällarna ändå. Blev ingen Sitar med mig hem, va däremot sugen på en mindre variant av Hang Drum som jag testspelade.
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Jovars, börjar komma igång med kurserna. Jo sitter mestadels själv, men ibland med andra. Trivs bra med det. Träffar vänner så mycket om kvällarna ändå. Var mera nyfiken på hur plugget är upplagt. Om ni som går på utbildningen träffas ibland, och om ni har samarbeten på distans och sånt?
Memphis Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Jaha. De här kurserna har inga träffar alls faktiskt utan helt online. Däremot kan man ju söka upp folk som pluggar samma kurs som bor i samma stad och fråga om de vill sitta ihop ibland.
Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Jag tänkte också se det, men jag tyckte inledningen var jobbig. Allt som den där fetknoppen är inblandad i känns fejk för min del. 😆
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 Jaha. De här kurserna har inga träffar alls faktiskt utan helt online. Däremot kan man ju söka upp folk som pluggar samma kurs som bor i samma stad och fråga om de vill sitta ihop ibland. Vad är det för kurs nu igen?
Bluddrik Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 😆 Men han är ju väldigt populär. Vad tycker du om honom?
Gäst Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 drömde en dröm att jag nästan blev strypt till döds. vaknade och undrade om det var på riktigt.
Dark Of Light Postat 6 februari 2017 Postat 6 februari 2017 (redigerat) Men han är ju väldigt populär. Vad tycker du om honom? Jah... Han... är... rund samt väldigt väldigt liten. Annars tycker jag väl att han sköter programlederiet lika bra som vem som helst i det formatet.... ja på programmet alltså. Blev mest förvånad vilken sångerska/artist det bor i Ebba. drömde en dröm att jag nästan blev strypt till döds. vaknade och undrade om det var på riktigt. Var det p riktigt? Det kanske var sådan där strypsex men så dåligt att du somnade? Redigerat 6 februari 2017 av Dark Of Light
Recommended Posts