Neosus Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 😳 Själv har jag blivit sjukt mycket smartare sen....... förra gången. 😑
Vesuvius Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 4 minuter sedan, Neosus säger: 😳 Själv har jag blivit sjukt mycket smartare sen....... förra gången. 😑 Det är nog allt det där pluggandet.
Guitar Nilsson Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 Jag har haft igång snöslungan en enda gång hittills denna vinter. I Hudik o tex Ockelbo som ligger norrut resp sydväst har de visst fått fansansfulla mängder. Karma?
slejnard Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 Å jag som har MASSOR handjagar 😑 kul me TDS!
Vesuvius Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 10 minuter sedan, Guitar Nilsson säger: Jag har haft igång snöslungan en enda gång hittills denna vinter. I Hudik o tex Ockelbo som ligger norrut resp sydväst har de visst fått fansansfulla mängder. Karma? Vad kan Slejnard ha gjort för ont?
slejnard Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 Traktorn tar iofs det mesta men brukar ta en timme det som ska tas med snöräven!
Vesuvius Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 Just nu, Vesuvius säger: Vad kan Slejnard ha gjort för ont? Ninjad, men det var ju av rätt person.
slejnard Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 1 minut sedan, Vesuvius säger: Vad kan Slejnard ha gjort för ont? Ja enda trösten är att det ger motion 🙂
Guitar Nilsson Postat 29 december 2017 Postat 29 december 2017 Bara is på gårn. Hade skaffat en del sand så jag tänkte sanda. Då upptäckte jag det konstiga att det inte var halt alls. Väldigt sträv is, inga roplem att gå alls fast det lutar. Inte köra bil på uppfarten heller. Mystidkt? Chemtrails?
Guitar Nilsson Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Asfalt? 😮 Nä grus med tillplattad snö som.halvsmält o fryst till iskaka
Algotezza Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 God Morgon i stugorna! I Lund är det plusgrader. Lite som det brukar va i slutet av mars. Yngste sonen m sambo och barn på besök över julen. Kul! Ledigt tom 7 januari... Livet går sin gilla gång i vardagsbubblan... kul leka med mobilen. Underhållningsmaskin. Kan göra mycket med dagens mobiler. Göra gifar e kul...
Dark Of Light Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 Morn & kpd. 7 timmar sedan, Guitar Nilsson säger: Nä grus med tillplattad snö som.halvsmält o fryst till iskaka Ah, förrädiskt. 28 minuter sedan, Algotezza säger: God Morgon i stugorna! I Lund är det plusgrader. Lite som det brukar va i slutet av mars. Yngste sonen m sambo och barn på besök över julen. Kul! Ledigt tom 7 januari... Livet går sin gilla gång i vardagsbubblan... kul leka med mobilen. Underhållningsmaskin. Kan göra mycket med dagens mobiler. Göra gifar e kul... Tjong Algo. Det var inte igår, kpd?
drloop (oregistrerad) Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 13 timmar sedan, Guitar Nilsson säger: Snygg låt o harmonier. Coolt att de "smygfilmade statisterna" i viddjon plötsligt började sjunga med. Swedish for beginners var helvetes bra live. Alla satte sången och alla lirade kanon! fantastiskt, de hade inte spelat på 5 år.
Dark Of Light Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 (redigerat) Rätt så skillat då. Snart bär det iväg till mor för utfodring, sedan götet för allmän utspädning av kroppens fuktbalans, öl, trerätters, öl och andra trevligheter samt öl. Tur man inte ska till Malmö dock 😳 De sneknullades pojkstreck börjar anta bibliska proportioner med våra oskyldiga mått mätt. Vi måste hitta på något. Brottslingar är fega kräk... jag behöver en idé, en symbol för rättvisan... En dräkt... något som skrämmer dem fega krä... Det är ett jamen... ett omen menar jag! JAG SKA BLI... KAFFEMANNEN! Men jag behöver hjälp av mina vänner här. Vi kan tillsammans bilda Kaffets Väktare och bekämpa brott och té! 😮 Redigerat 30 december 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 Kanske är The Beanman ett mer säljande uttryck utomlands? Dra på er lite spandex och gummi så åker vi! 😄 Jåh, to the Beanmobile! Kontakten sitter i väggen, kaffet är rostat, bryggaren är igång. Nu ut ur Kaffebönagrottan!
Guitar Nilsson Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 Hit kommer barn o barnbarn idag. Bra för då blev det lite städat.
Guitar Nilsson Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 Avskummet i Malmö, det finns nog inget som naiva stendumma svenska myndigheter varken orker eller klarar av att göra nåt åt. Öppna gränserna ännu mer och skicka inbjudningsbiljetter till ännu fler mördare är väl det man kan vänta sig.
Vesuvius Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 3 timmar sedan, Algotezza säger: God Morgon i stugorna! I Lund är det plusgrader. Lite som det brukar va i slutet av mars. Yngste sonen m sambo och barn på besök över julen. Kul! Ledigt tom 7 januari... Livet går sin gilla gång i vardagsbubblan... kul leka med mobilen. Underhållningsmaskin. Kan göra mycket med dagens mobiler. Göra gifar e kul... Tjenare. Någon tocken där mobil kommer jag nog aldrig att skaffa.
drloop (oregistrerad) Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 9 minuter sedan, Vesuvius säger: Tjenare. Någon tocken där mobil kommer jag nog aldrig att skaffa. Synd, då kan du inte göra sånt här med mobilen.
Vesuvius Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 23 minuter sedan, drloop säger: Synd, då kan du inte göra sånt här med mobilen. Nä. Men jag har skickat efter ett Band In a Box att leka med vid datorn.
Dark Of Light Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 Baconinlindad sötpotatis, majskyckling m gräddsås m bl a peppar, lök och julmust(!) Grönsaker i form av morötter, brysselkål och sparris. Mor kan hon också ☺️ Kpd.
Vesuvius Postat 30 december 2017 Postat 30 december 2017 Och så var det dags för Tour de Ski, men många av dom bästa är inte med, och Northug är för dålig för att bli uttagen.
Recommended Posts