Vesuvius Postat 27 december 2017 Postat 27 december 2017 13 minuter sedan, slejnard säger: Länka tråden och fråga admin? @Yllet Hur gör man? Vissa trådar går inte att svara i? Ställde en fråga i "OM sajten" i stället. Detta dyker inte upp på "Väggen". Varför? Ska man behöva ställa frågan i "Allmänt"?
slejnard Postat 27 december 2017 Postat 27 december 2017 14 minuter sedan, Vesuvius säger: Ställde en fråga i "OM sajten" i stället. Detta dyker inte upp på "Väggen". Varför? Ska man behöva ställa frågan i "Allmänt"? Tror det är en bugg. Han verkar vara medveten om problemet nu
Dark Of Light Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 Morn och jag tänkte på en sådan där timmerkoja. Nej inte timmerkoja kolastrut... neej. Schack är det en sport..? Finns det en puckelpist bana som heter Quasimodo? Om inte borde det. Där ligger pennan, som jag har letat. En sådan dära bilpläd måste man ha en sådan om man ska åka tunnelbana... Nej det är klart, nej alltså så här; tiggare är ju där de sitter och friluftsliv är ju bra men vad jag egentligen ville ha sagt men glömde av fast kom på igen. Kaffe, där har vi det. Kaffe är det nu. D e d d e.
Dark Of Light Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 Blir den mindre ju mer norrut man kommer? 😳
Vesuvius Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Morn och jag tänkte på en sådan där timmerkoja. Bort längtande vekhet ur sotiga bröst
drloop (oregistrerad) Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 (redigerat) Uppgraderade från Tracktion 6 till Tracktion Waveform.Trevligt. Redigerat 28 december 2017 av drloop
Dark Of Light Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 4 timmar sedan, Vesuvius säger: Bort längtande vekhet ur sotiga bröst Vi ha eld, vi ha kött, vi ha brännvin till tröst, Sådant här förstår inte ungdomarna. 😄 Kpd.
Vesuvius Postat 28 december 2017 Postat 28 december 2017 57 minuter sedan, Dark Of Light säger: Vi ha eld, vi ha kött, vi ha brännvin till tröst, Sådant här förstår inte ungdomarna. 😄 Kpd. En av våra allra största.
Recommended Posts