Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mulet. Nollgradigt. Några cm nysnö.

I övrigt inget att rapportera.

Jo en Pt

Jag håller enhälligt med samtliga ovanstående talare. Inmundigar samtidigt en kpd. Så bara. 😑 Det blir nog fläskfilé m pommes och en bea i all enkelhet idag. Har ingen direkt lust att kocka till det idag heller. Snart hamnar jag väl i korvträsket.

Postat

Jag håller enhälligt med samtliga ovanstående talare. Inmundigar samtidigt en kpd. Så bara. 😑 Det blir nog fläskfilé m pommes och en bea i all enkelhet idag. Har ingen direkt lust att kocka till det idag heller. Snart hamnar jag väl i korvträsket.

Gör du såsen själv, eller är den köpt? Var nära att ge mig på bearnaisesås en gång i världen, men där gick gränsen för mig.

Vadå korvträsket förresten? Tror du att du är bättre för att du inte äter korv?

Postat

Gör du såsen själv, eller är den köpt? Var nära att ge mig på bearnaisesås en gång i världen, men där gick gränsen för mig.

Vadå korvträsket förresten? Tror du att du är bättre för att du inte äter korv?

😆 :lol: 😆  En riktig man slirar ihop en bea på nolltid, finns hur mycket info som helst på nätet till de som inte vågar släppa sargen/pulversåserna.

Jag äter korv, kanske inte i dem mängderna bara som vissa andra mysgubbar. ☺️

Postat

Är du vegan eller liknande?

Jag äter korv som en förljugen dubbelmoralist.

I smyg.

Nä, alltså har varit mer eller mindre vegan i tonåren, när det begreppet knappt fanns. Men sen gick det över tyvärr.

Postat

Dream Theater ska turnera för deras mest klassiska och i mitt tyckte allra bästa skiva Images and Words. Problemet är att dom har börjat använda clicks tracks på senare år och efter att ha sett den första konserten på YouTube så märks det att dom fortfarande gör det...

Det är faktiskt tillräckligt för att få mig att inte vilja gå!

Jag va lite sugen, men sen lyssnade jag också på deras senaste och det lät inget vidare alls, plus att biljetten va jättedyr.  😑 De ligger ändå varmt om hjärtat men har iallafall sett dem live en gång, ovh det va grymt.  ☺️

Postat

I smyg.

Nä, alltså har varit mer eller mindre vegan i tonåren, när det begreppet knappt fanns. Men sen gick det över tyvärr.

Då måste du  väl va en 40 ca. I min ungdom fanns dom inte alls i något allmänt medvetande. Man behövde inte ha så mycket dåligt samvete för allt möjligt på den tiden. Dessutom hade vi atombomben över oss så det spelade ingen roll vad man gjorde i alla fall.

Själv var jag krigsplacerad i ett atombombssäkert berg med en massa spaningsutrustning, så jag hade klarat mig, men man hade väl fått sitta där inne och äta konserver i några år medan atomvintern gav med sig. Dom konserverna var det definitivt inte nåt för en vegan.

Postat

Jag va lite sugen, men sen lyssnade jag också på deras senaste och det lät inget vidare alls, plus att biljetten va jättedyr.  😑 De ligger ändå varmt om hjärtat men har iallafall sett dem live en gång, ovh det va grymt.  ☺️

Hallå. Hur går det med plugget då? Sitter du bara för dig själv och pluggar? Hur länge ska du hålla på?

Du fick inte med dig nån sån där zitar hem från Indien?

the_KLF.jpg

Postat

Riktiga män skiter i KPD:s.

😮

[...]

Jag äter korv, kanske inte i dem mängderna bara som vissa andra mysgubbar. ☺️

e31.jpg

[...]

Du fick inte med dig nån sån där zitar hem från Indien?

Nej, men enligt ett envist rykte gör gällande att han fick med sig gonorré i stället 😳

Postat (redigerat)
Själv var jag krigsplacerad i ett atombombssäkert berg med en massa spaningsutrustning, så jag hade klarat mig, men man hade väl fått sitta där inne och äta konserver i några år medan atomvintern gav med sig. Dom konserverna var det definitivt inte nåt för en vegan.

... och på den vägen är det.

Pssssst.... Ni andra.... nämn inte krige.... jag menar korven.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

I smyg.

Jag var också mindre i min ungdom. Dock inte vegetarian.

Jag är köttarian. Långkokt, snabbstekt, bräserat, grillat ja i alla dess former ☺️

Rep med bandet kl 15!

Jag håller med i allt utom repet där. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.