Bluddrik Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Mulet. Nollgradigt. Några cm nysnö. I övrigt inget att rapportera.
Dark Of Light Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Mulet. Nollgradigt. Några cm nysnö. I övrigt inget att rapportera. Jo en Pt Jag håller enhälligt med samtliga ovanstående talare. Inmundigar samtidigt en kpd. Så bara. 😑 Det blir nog fläskfilé m pommes och en bea i all enkelhet idag. Har ingen direkt lust att kocka till det idag heller. Snart hamnar jag väl i korvträsket.
Bluddrik Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Jag håller enhälligt med samtliga ovanstående talare. Inmundigar samtidigt en kpd. Så bara. 😑 Det blir nog fläskfilé m pommes och en bea i all enkelhet idag. Har ingen direkt lust att kocka till det idag heller. Snart hamnar jag väl i korvträsket. Gör du såsen själv, eller är den köpt? Var nära att ge mig på bearnaisesås en gång i världen, men där gick gränsen för mig. Vadå korvträsket förresten? Tror du att du är bättre för att du inte äter korv?
Dark Of Light Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Gör du såsen själv, eller är den köpt? Var nära att ge mig på bearnaisesås en gång i världen, men där gick gränsen för mig. Vadå korvträsket förresten? Tror du att du är bättre för att du inte äter korv? 😆 :lol: 😆 En riktig man slirar ihop en bea på nolltid, finns hur mycket info som helst på nätet till de som inte vågar släppa sargen/pulversåserna. Jag äter korv, kanske inte i dem mängderna bara som vissa andra mysgubbar. ☺️
SnigelDynamit Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 I en jämställd värld serverar vi människokorv till grisarna.
slejnard Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Vad tycker du om hans teknik? Inte lyssnat men fingerspel är gott. I en jämställd värld serverar vi människokorv till grisarna. 😮
Bluddrik Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 I en jämställd värld serverar vi människokorv till grisarna. Är du vegan eller liknande?
SnigelDynamit Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Är du vegan eller liknande? Jag äter korv som en förljugen dubbelmoralist. I smyg. Nä, alltså har varit mer eller mindre vegan i tonåren, när det begreppet knappt fanns. Men sen gick det över tyvärr.
slejnard Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Jag är köttarian. Långkokt, snabbstekt, bräserat, grillat ja i alla dess former ☺️ Rep med bandet kl 15!
Memphis Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Dream Theater ska turnera för deras mest klassiska och i mitt tyckte allra bästa skiva Images and Words. Problemet är att dom har börjat använda clicks tracks på senare år och efter att ha sett den första konserten på YouTube så märks det att dom fortfarande gör det... Det är faktiskt tillräckligt för att få mig att inte vilja gå! Jag va lite sugen, men sen lyssnade jag också på deras senaste och det lät inget vidare alls, plus att biljetten va jättedyr. 😑 De ligger ändå varmt om hjärtat men har iallafall sett dem live en gång, ovh det va grymt. ☺️
Bluddrik Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Jag äter korv som en förljugen dubbelmoralist. I smyg. Nä, alltså har varit mer eller mindre vegan i tonåren, när det begreppet knappt fanns. Men sen gick det över tyvärr. Då måste du väl va en 40 ca. I min ungdom fanns dom inte alls i något allmänt medvetande. Man behövde inte ha så mycket dåligt samvete för allt möjligt på den tiden. Dessutom hade vi atombomben över oss så det spelade ingen roll vad man gjorde i alla fall. Själv var jag krigsplacerad i ett atombombssäkert berg med en massa spaningsutrustning, så jag hade klarat mig, men man hade väl fått sitta där inne och äta konserver i några år medan atomvintern gav med sig. Dom konserverna var det definitivt inte nåt för en vegan.
Bluddrik Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Jag va lite sugen, men sen lyssnade jag också på deras senaste och det lät inget vidare alls, plus att biljetten va jättedyr. 😑 De ligger ändå varmt om hjärtat men har iallafall sett dem live en gång, ovh det va grymt. ☺️ Hallå. Hur går det med plugget då? Sitter du bara för dig själv och pluggar? Hur länge ska du hålla på? Du fick inte med dig nån sån där zitar hem från Indien?
CHAE Postat 5 februari 2017 Trådstartare Postat 5 februari 2017 Riktiga män skiter i KPD:s. 😮 [...] Jag äter korv, kanske inte i dem mängderna bara som vissa andra mysgubbar. ☺️ [...] Du fick inte med dig nån sån där zitar hem från Indien? Nej, men enligt ett envist rykte gör gällande att han fick med sig gonorré i stället 😳
Dark Of Light Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 (redigerat) Själv var jag krigsplacerad i ett atombombssäkert berg med en massa spaningsutrustning, så jag hade klarat mig, men man hade väl fått sitta där inne och äta konserver i några år medan atomvintern gav med sig. Dom konserverna var det definitivt inte nåt för en vegan. ... och på den vägen är det. Pssssst.... Ni andra.... nämn inte krige.... jag menar korven. Redigerat 5 februari 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Jag äter korv som en förljugen dubbelmoralist. I smyg. Nä, alltså har varit mer eller mindre vegan i tonåren, när det begreppet knappt fanns. Men sen gick det över tyvärr. Jag var också mindre i min ungdom. Dock inte vegetarian. Jag är köttarian. Långkokt, snabbstekt, bräserat, grillat ja i alla dess former ☺️ Rep med bandet kl 15! Jag håller med i allt utom repet där. ☺️
Dark Of Light Postat 5 februari 2017 Postat 5 februari 2017 Nej, men enligt ett envist rykte gör gällande att han fick med sig gonorré i stället 😳 Är den svårspelad?
Recommended Posts