Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

JÅH! Jamies små tips är guld värda! Har inte han typ någon slags "halvtimmes recept" som han gör i TV??? Hur som så är de programmen riktigt bra! Där har du något min vän Ves!  Inte alls svårt eller dyrt om viljan bara finns.

Hälsade tillbaka granntjejen från alla. Hon undrar dock hur man kan känna gemenskap med folk som man bara träffat i en tråd och inte på riktigt.

... det går inte att förklara längstah för en som aldrig varit där.

Postat
34 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Har en känsla av att om vi alla träffades IRL (vilket en del av oss gjort) så skulle det inte vara vare sig stelt eller konstigt alls. ☺️

Jag är alltid stel och konstig.

Postat

Jag är måhända konstig, men bara stel i en lem.

49 minuter sedan, Vesuvius säger:

Nu smäller dom knallskott här utanför. Eller om det var en pistol?

Ah, låter som här i trakterna. Barna leker...

G´natt. Kpd imorn.

Postat

Är ni mätta? Finns det inge tråd där man kan lägga ut siba youtubegrejer här? Visst fan har det funnits förr?

Här är mitt mord på en psalm.

Postat
2 timmar sedan, Guitar Nilsson säger:

Är ni mätta? Finns det inge tråd där man kan lägga ut siba youtubegrejer här? Visst fan har det funnits förr?

Här är mitt mord på en psalm.

Trodde att det fanns en tråd som hette nåt i stil med "Tråden där vi själva är på Youtube" eller liknande,men kan inte hitta den. Det kanske är läge att dra igång en sån?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.