Vesuvius Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 Just nu, slejnard säger: Trollar jag med dig? Du är både tomte och troll.
slejnard Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 En underbar jävla jul i ettan! Skapligt tragikomiskt.
slejnard Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 Just nu, Vesuvius säger: Du är både tomte och troll. 🙁
slejnard Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 Börja se nåt matlagningsprogram tex med Jamie oliver så får du inspiration. Och finns många bra recept på nätet. Kanske inte jättekul å äta själv men blir både godare o billigare.
Dark Of Light Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 JÅH! Jamies små tips är guld värda! Har inte han typ någon slags "halvtimmes recept" som han gör i TV??? Hur som så är de programmen riktigt bra! Där har du något min vän Ves! Inte alls svårt eller dyrt om viljan bara finns. Hälsade tillbaka granntjejen från alla. Hon undrar dock hur man kan känna gemenskap med folk som man bara träffat i en tråd och inte på riktigt. ... det går inte att förklara längstah för en som aldrig varit där.
Dark Of Light Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 Har en känsla av att om vi alla träffades IRL (vilket en del av oss gjort) så skulle det inte vara vare sig stelt eller konstigt alls. ☺️
slejnard Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 Jo det var dom programmen jag tänkte på. Bra tips! Nä int är vi stela! 😄 kanske får fortsätta min turné till sommarn 😉
Vesuvius Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 34 minuter sedan, Dark Of Light säger: Har en känsla av att om vi alla träffades IRL (vilket en del av oss gjort) så skulle det inte vara vare sig stelt eller konstigt alls. ☺️ Jag är alltid stel och konstig.
Vesuvius Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 Nu smäller dom knallskott här utanför. Eller om det var en pistol?
Dark Of Light Postat 24 december 2017 Postat 24 december 2017 Jag är måhända konstig, men bara stel i en lem. 49 minuter sedan, Vesuvius säger: Nu smäller dom knallskott här utanför. Eller om det var en pistol? Ah, låter som här i trakterna. Barna leker... G´natt. Kpd imorn.
Guitar Nilsson Postat 25 december 2017 Postat 25 december 2017 Är ni mätta? Finns det inge tråd där man kan lägga ut siba youtubegrejer här? Visst fan har det funnits förr? Här är mitt mord på en psalm.
Vesuvius Postat 25 december 2017 Postat 25 december 2017 2 timmar sedan, Guitar Nilsson säger: Är ni mätta? Finns det inge tråd där man kan lägga ut siba youtubegrejer här? Visst fan har det funnits förr? Här är mitt mord på en psalm. Trodde att det fanns en tråd som hette nåt i stil med "Tråden där vi själva är på Youtube" eller liknande,men kan inte hitta den. Det kanske är läge att dra igång en sån?
slejnard Postat 25 december 2017 Postat 25 december 2017 Det finns under musik o sajttips. Nitad tråd högst upp. Det var tom jag som skapade den! ☺️ https://forum.studio.se/topic/59441-youtubeklipp-där-vi-själva-är-med/?page=34
Dark Of Light Postat 25 december 2017 Postat 25 december 2017 Morn & kpd. 2 minuter sedan, slejnard säger: Det finns under musik o sajttips. Nitad tråd högst upp. Det var tom jag som skapade den! ☺️ https://forum.studio.se/topic/59441-youtubeklipp-där-vi-själva-är-med/?page=34 Slej teh creator.
Guitar Nilsson Postat 25 december 2017 Postat 25 december 2017 3 timmar sedan, slejnard säger: Det finns under musik o sajttips. Nitad tråd högst upp. Det var tom jag som skapade den! ☺️ https://forum.studio.se/topic/59441-youtubeklipp-där-vi-själva-är-med/?page=34 Det var väl det jag trodde. 🙂 Stick i dur o maj7 med unisont gitarssolo o vissling. En vacker visa om döden.
Recommended Posts