Bluddrik Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Har ni sett långfilmen Monica Z som går på SVT ikväll? Är den bra?
Naymari Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Fint arr. Jag gillar att du inte fegar med tryck i botten. Tack! Näe, finns ingen poäng i att gå runt och fega och vela. Bara att köra!Jag tänkte komma in på arret, men det blir bara bråk. Vaddårå? Du gillar den akustiska bättre? 🙂 Har ni sett långfilmen Monica Z som går på SVT ikväll? Är den bra? Såg den på bio. Ganska bra! Musiken är grym! Snygga arrangemang!
slejnard Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Känns som en typisk pizza dag. Jo vart pizza på hemvägen i Vidsel. Gött! När vi väl kom hem hade två stolar vibrerat sönder i släpet. 🙁 Den ena lagad men den andra gick själva benet av. Men det ska gå att fixa! Känner händiga pensionärer som snickrat möbler. 🙂 KPD vart de å! Har ni sett långfilmen Monica Z som går på SVT ikväll? Är den bra?
slejnard Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Har ni sett långfilmen Monica Z som går på SVT ikväll? Är den bra? Ja den är faktiskt riktigt bra! Bra skådis som spelar henne. Okänd då iaf...
Bluddrik Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Vaddårå? Du gillar den akustiska bättre? 🙂 Nej. Jag tycker bara att det tar lång tid innan låten kommer igång på allvar vid 2.12 ca. Bongotrummorna eller vad det är som kommer in vid andra versen funkar inte för mig. Även efter 2.12 skulle jag gärna nog ha föredragit ett lite "rakare" trumdriv. Det verkar som om man gillar att stycka upp låtarna numera, eller?
Bluddrik Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Skriv gärna i mellotråden vad ni tycker om låtarna. //forum.studio.se/topic/112312-melodifestivalen-2017/?do=findComment&comment=1653883
Dark Of Light Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Såg precis DeadpooL. Lite småkul med lite småbarnsliga skämt. Lite skojsigt slut med badrocks scenen där... Monica Z ja. Bra rulle, sevärd tycker jag. Som hela hennes liv fast på snabbspolning på de viktigaste bitarna. Tyckte nog att de lyckades bättre med Cornelis rullen för några år sedan.
slejnard Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Tycker tvärtom att Z-filmen blev bättre än Cornelis. Jo deadpool var klart sevärd! Choklad å nötter här PD! Mörk får man äta som deffare 😑
slejnard Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Apropå musikfilmer. Whiplash är ju förbenat bra om en trumelev och hård lärare.
Bluddrik Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Choklad å nötter här PD! Mörk får man äta som deffare 😑 Tycker du borde deffat bort det mesta vid det här laget.
Naymari Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Nej. Jag tycker bara att det tar lång tid innan låten kommer igång på allvar vid 2.12 ca. Bongotrummorna eller vad det är som kommer in vid andra versen funkar inte för mig. Även efter 2.12 skulle jag gärna nog ha föredragit ett lite "rakare" trumdriv. Det verkar som om man gillar att stycka upp låtarna numera, eller? Smaken är som baken. Samtliga inblandade gillar att arrangemanget blir lite utav ett crescendo på något sätt i arret. Dock kan jag hålla med dig om virveltrumman i V2, den är ingen favorit för mig heller. Men när man sitter mitt i det får man välja sina fighter helt enkelt. 🙂
slejnard Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Tycker du borde deffat bort det mesta vid det här laget. Går lite upp å ner senaste veckorna men ca 10 kg har det blivit. Vill få bort 5-8 kg till och sen det svåra att HÅLLA vikten. OBS ingen motion Bara ändrat kosten och det totala intaget.
slejnard Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Äter tex frukt fram till lunch. Sen mindre portioner overall. Mer kaffe mer vatten ☺️
Naymari Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Under hela min uppväxt var jag van vid att tågen bara gick varannan timme. Nu är jag irriterad över att pendeln bara går en gång i halvtimmen. Börjar nog bli inbiten stadsbo nu.
slejnard Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Japp! Förundras över hur jäktat tempot är i Sthlm när jag är där. Vadan brådskan? Alla kan ju längsta medans de väntar istället
Naymari Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Japp! Förundras över hur jäktat tempot är i Sthlm när jag är där. Vadan brådskan? Alla kan ju längsta medans de väntar istället Såklart det är bråttom. Du har ju bara 24h på ett dygn och då ska du hinna sova 8h, jobba i 12h, gymma i 1h, pendla 1h och däremellan ska du hinna äta, duscha och leva däremellan. Jag föreslår att vi förlänger dygnet
Bluddrik Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Smaken är som baken. Samtliga inblandade gillar att arrangemanget blir lite utav ett crescendo på något sätt i arret. Dock kan jag hålla med dig om virveltrumman i V2, den är ingen favorit för mig heller. Men när man sitter mitt i det får man välja sina fighter helt enkelt. 🙂 På det stora hela är det ändå bra. Har du producerat den andra låten som finns på Spotify också? Kommer det mer med bandet?
Dark Of Light Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 (redigerat) Äter kex fram till lunch. Sen mindre portioner overall. Mer kaffe mer vatten ☺️ Kan man gå direkt på sådana plagg eller värmer man upp med t ex en och annan strumpa först, kanske ett par shorts och därefter rent av ett underställ eller går du direkt på s a s? Redigerat 4 februari 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Du har ju bara 24h på ett dygn och då ska du hinna gymma i 1h, Du måste ju va stor som ett hus.
SnigelDynamit Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Jag löser tidsbristen i stan genom att springa till allt: Hemifrån till bussen/tåget, från bussen till jobbet, från jobbet till bussen, från bussen/tåget och hem. Det sparar en del tid faktiskt. Till gymmet brukar jag ibland gå. Bara för att. Kan inte lyssna på de där låtarna! Min spotify vill inte logga in mig. Nu blir det te.
Algotezza Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Gokväll. Har varit i Odense idag och hälsat på äldste sonen. Han kallarxsig Psyrrox på Soundcloud. Hyfsat väder. Käkat pizza på Pane et Vino. Gott. Hemma nu. Kollar filmen om Monica Z. Skön musik.
Bluddrik Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Tjena Singeldynamit och Algot. Blev lite besviken på filmen om Monica Zetterlund. Konstigt manus.
Algotezza Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Ja manus begrep jag mig inte på men musiken lät fint...
Dark Of Light Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Ja musiken underbar. Som film är den sevärd men den är inte sådär totalt sammanfattande om hennes liv. Japp så e d. D e d d e. Gofnatt alla.
SnigelDynamit Postat 4 februari 2017 Postat 4 februari 2017 Natti! Ska äta en tallrik risgrynsgröt och sen sova.
Recommended Posts