Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
5 timmar sedan, slejnard säger:

Morn å KPD!

Grattis till ptn 🙂

Tack så oerhört mycket!!! Det vämde, min tacksamhet vet inga gränser. Än en gång, tack. Det känns alltid positivt med väl formulerade gratulationer. Jag vill speciellt nämna mina föräldrar utan vilka denna stund inte vore möjlig, öl, kaffe samt grannflickan.

10 minuter sedan, slejnard säger:

Ost å skinnpaj pd?!

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ligger det runt nollan. Kvalmigt... är det våren som... 😕

 

Apropå kvalmigt... Smått underhållande skrivet om "de aderton" & Co i "Akademien". Man undrar bitvis om det är en direkt recension av verkligheten eller en påhittad prosa (vilket det förstås är).

Man kan ju också undra hur dylika kretsar ges luft och underhålls överhuvudtaget. Det finns en unken doft av något rätt så instängt hos dessa typer och deras lokaler. Lååångt ifrån snille och smak...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Dark Of Light säger:

 

Apropå kvalmigt... Smått underhållande skrivet om "de aderton" & Co i "Akademien". Man undrar bitvis om det är en direkt recension av verkligheten eller en påhittad prosa (vilket det förstås är).

Man kan ju också undra hur dylika kretsar ges luft och underhålls överhuvudtaget. Det finns en unken doft av något rätt så instängt hos dessa typer och deras lokaler. Lååångt ifrån snille och smak...

Undrar om Ebba Witt-Brattström själv har varit antastad, eller om hon är en av dom som tigit om sakernas tillstånd? Hon måste ju hur som helst ha befunnit sig i den kåte fransmannens absoluta närhet under många år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...