Dark Of Light Postat 12 december 2017 Postat 12 december 2017 (redigerat) 41 minuter sedan, Vesuvius säger: Veckans brott ikväll. Börjar bli lite trött på GW. Det är lite väl mycket Messerschmitt över honom emellanåt. Pißwasser heter det. 😑 Nåja GW är GW. Att han dyker upp överallt är mest pressens fel. Det ringer upp honom och erbjuder honom en massa pengar för att komma med ett säljande uttalande om det senaste lustmordet. I 9 fall av 10 har ju gubbfan rätt och framför allt om polisens förfall. Men visst är han en smula överexponerad. ☺️ Redigerat 12 december 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 12 december 2017 Postat 12 december 2017 5 minuter sedan, Dark Of Light säger: Pißwasser heter det. 😑 Nåja GW är GW. Att han dyker upp överallt är mest pressens fel. Det ringer upp honom och erbjuder honom en massa pengar för att komma med ett säljande uttalande om det senaste lustmordet. I 9 fall av 10 har ju gubbfan rätt och framför allt om polisens förfall. Men visst är han en smula överexponerad. ☺️ Grejen är att han kan säga precis vad som helst numera eftersom han inte har nån tjänst han behöver va rädd för att mista. Samtidigt betraktar flertalet honom fortfarande som en superauktoritet trots att han rimligtvis kommer allt längre från de människor som sitter inne med de verkliga kunskaperna i olika kriminalfall.
Vesuvius Postat 12 december 2017 Postat 12 december 2017 16 minuter sedan, Neosus säger: Eller hur? Så tycker jag oxå.
slejnard Postat 12 december 2017 Postat 12 december 2017 18 minuter sedan, Neosus säger: Kpd imorgon? Bra ide! Taget!
Vesuvius Postat 12 december 2017 Postat 12 december 2017 31 minuter sedan, Dark Of Light säger: Kaffe e gott!🙂 31 minuter sedan, Neosus säger: Eller hur? Jag tycker det. ☺️ 23 minuter sedan, slejnard säger: Och jag håller med! 😮
Vesuvius Postat 12 december 2017 Postat 12 december 2017 17 minuter sedan, Neosus säger: ..vem är vem? Jag vet inte riktigt. Jag kan inte Three Stooges så bra.
Vesuvius Postat 12 december 2017 Postat 12 december 2017 12 timmar sedan, CHAE säger: Undrar vars Nay håller hus?😕 Saknar fan i mig pågasnöret🙁🥰 Han har väl ett liv. Hur går det med ditt musicerande?
Vesuvius Postat 13 december 2017 Postat 13 december 2017 Nu är det nån som skottar snö här utanför. Bra.
oioioi Postat 13 december 2017 Postat 13 december 2017 2 timmar sedan, slejnard säger: Jåh! Julbordslunch! Mätt! 1,90! 1,90? Midjemåttet just nu?
Recommended Posts