Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Opinion live i kväll med författaren Stig Larsson med flera om uthängda kulturmän och Svenska Akademiens framtid. Larson är väl en som har kommit lindrigt undan i #metoo-kampanjen  eftersom alla har vetat om vilken utpräglad snuskhummer han är i 40 år.

Jag råkade själv ut för en oönskad lapdance av en dam på en offentlig fest när jag var ca 17. Hon blev senare en av Åtvidabergs mest kända kvinnor och gjorde karriär på riksplanet. Finns det någon #Metoo för män?

Postat
1 timme sedan, Vesuvius säger:

Opinion live i kväll med författaren Stig Larsson med flera om uthängda kulturmän och Svenska Akademiens framtid. Larson är väl en som har kommit lindrigt undan i #metoo-kampanjen  eftersom alla har vetat om vilken utpräglad snuskhummer han är i 40 år.

Jag råkade själv ut för en oönskad lapdance av en dam på en offentlig fest när jag var ca 17. Hon blev senare en av Åtvidabergs mest kända kvinnor och gjorde karriär på riksplanet. Finns det någon #Metoo för män?

Skapa en! #mylapåtvid.

Va hon snögg?

Postat
13 minuter sedan, slejnard säger:

Jo riktigt bra! Här en selfie me han ☺️

DC814153-6D97-4A46-8EFA-31A5818B4856.jpeg

Vad gör han för musik? Är ni inte lite för gamla för det där modet med stickeluvor inomhus?

Postat
14 minuter sedan, slejnard säger:

FI satan va de snöar! Lär inte komma till gig på bibblo imorn om inte det avtar och traktorn hinner komma. Tog mig knappt hem

Det kommer att snöa i minst ett par dar till.

Postat
29 minuter sedan, Vesuvius säger:

Vad gör han för musik? Är ni inte lite för gamla för det där modet med stickeluvor inomhus?

Alltid ung!

Han är lite blandning av red house painters di leva o sin egen. Lyssna på tex västra Frölunda. På turné kör han akustiskt 

Postat
9 minuter sedan, slejnard säger:

Alltid ung!

Han är lite blandning av red house painters di leva o sin egen. Lyssna på tex västra Frölunda. På turné kör han akustiskt 

Har aldrig hört talas om honom, men han har intressanta låttitlar.

Nu stänger dom snart bredbandet.

Postat (redigerat)
8 timmar sedan, slejnard säger:

” Va hon snögg... å drack glögg” låter som en oskriven genialisk textrad! Kanske snor den 🙂

Appsålut!

8 timmar sedan, Vesuvius säger:

Har aldrig hört talas om honom, men han har intressanta låttitlar.

Nu stänger dom snart bredbandet.

Är detta något nytt påfund eller har det alltid varit så?

6 timmar sedan, slejnard säger:

Vet inte om jag spelat upp denna men sjunger iaf mörkare ☺️

Jåh, den känner jag igen och jag ser att jag hört den tidigare. ☺️

36 minuter sedan, slejnard säger:

Morn KPD å snöskottning står på agendan! Traktorföraren hade inte vart med om nåt liknande och då bor vi ändå i norr!

Nu låter du som en stockholmare 😮 Hur mycket snö har ni?

Morn & kpd.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.