Vesuvius Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 Opinion live i kväll med författaren Stig Larsson med flera om uthängda kulturmän och Svenska Akademiens framtid. Larson är väl en som har kommit lindrigt undan i #metoo-kampanjen eftersom alla har vetat om vilken utpräglad snuskhummer han är i 40 år. Jag råkade själv ut för en oönskad lapdance av en dam på en offentlig fest när jag var ca 17. Hon blev senare en av Åtvidabergs mest kända kvinnor och gjorde karriär på riksplanet. Finns det någon #Metoo för män?
Dark Of Light Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 1 timme sedan, Vesuvius säger: Opinion live i kväll med författaren Stig Larsson med flera om uthängda kulturmän och Svenska Akademiens framtid. Larson är väl en som har kommit lindrigt undan i #metoo-kampanjen eftersom alla har vetat om vilken utpräglad snuskhummer han är i 40 år. Jag råkade själv ut för en oönskad lapdance av en dam på en offentlig fest när jag var ca 17. Hon blev senare en av Åtvidabergs mest kända kvinnor och gjorde karriär på riksplanet. Finns det någon #Metoo för män? Skapa en! #mylapåtvid. Va hon snögg?
Vesuvius Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Skapa en! #mylapåtvid. Va hon snögg? Nä. Men hon är landshövding nu. Jag skulle ha hängt på.
slejnard Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 6 timmar sedan, Neosus säger: Han e bra! Jo riktigt bra! Här en selfie me han ☺️
slejnard Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 FI satan va de snöar! Lär inte komma till gig på bibblo imorn om inte det avtar och traktorn hinner komma. Tog mig knappt hem
Vesuvius Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 13 minuter sedan, slejnard säger: Jo riktigt bra! Här en selfie me han ☺️ Vad gör han för musik? Är ni inte lite för gamla för det där modet med stickeluvor inomhus?
Vesuvius Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 14 minuter sedan, slejnard säger: FI satan va de snöar! Lär inte komma till gig på bibblo imorn om inte det avtar och traktorn hinner komma. Tog mig knappt hem Det kommer att snöa i minst ett par dar till.
slejnard Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 29 minuter sedan, Vesuvius säger: Vad gör han för musik? Är ni inte lite för gamla för det där modet med stickeluvor inomhus? Alltid ung! Han är lite blandning av red house painters di leva o sin egen. Lyssna på tex västra Frölunda. På turné kör han akustiskt
slejnard Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 29 minuter sedan, Vesuvius säger: Det kommer att snöa i minst ett par dar till. Tack för trösterikt talande ?
slejnard Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 ” Va hon snögg... å drack glögg” låter som en oskriven genialisk textrad! Kanske snor den 🙂
Vesuvius Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 9 minuter sedan, slejnard säger: Alltid ung! Han är lite blandning av red house painters di leva o sin egen. Lyssna på tex västra Frölunda. På turné kör han akustiskt Har aldrig hört talas om honom, men han har intressanta låttitlar. Nu stänger dom snart bredbandet.
slejnard Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 7 minuter sedan, Vesuvius säger: Har aldrig hört talas om honom, men han har intressanta låttitlar. Nu stänger dom snart bredbandet. Jaså 😮
slejnard Postat 8 december 2017 Postat 8 december 2017 Vet inte om jag spelat upp denna men sjunger iaf mörkare ☺️
slejnard Postat 8 december 2017 Postat 8 december 2017 Morn KPD å snöskottning står på agendan! Traktorföraren hade inte vart med om nåt liknande och då bor vi ändå i norr!
Dark Of Light Postat 8 december 2017 Postat 8 december 2017 (redigerat) 8 timmar sedan, slejnard säger: ” Va hon snögg... å drack glögg” låter som en oskriven genialisk textrad! Kanske snor den 🙂 Appsålut! 8 timmar sedan, Vesuvius säger: Har aldrig hört talas om honom, men han har intressanta låttitlar. Nu stänger dom snart bredbandet. Är detta något nytt påfund eller har det alltid varit så? 6 timmar sedan, slejnard säger: Vet inte om jag spelat upp denna men sjunger iaf mörkare ☺️ Jåh, den känner jag igen och jag ser att jag hört den tidigare. ☺️ 36 minuter sedan, slejnard säger: Morn KPD å snöskottning står på agendan! Traktorföraren hade inte vart med om nåt liknande och då bor vi ändå i norr! Nu låter du som en stockholmare 😮 Hur mycket snö har ni? Morn & kpd. Redigerat 8 december 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 8 december 2017 Postat 8 december 2017 Du ser snövallarna som traktorn tagit på gården
Recommended Posts