Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
39 minuter sedan, Dark Of Light säger:

 

Efter Supermans bortgång samlar Batman upp ett gäng superhjältar för att ge den lede fi Steppenwolf pisk. För att lyckas måste han få till konststycket att väcka sin färglade scoutkompis till liv igen.

Vad dör Stålmannen av? Väcks han alltså till liv igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, Vesuvius säger:

Vad dör Stålmannen av? Väcks han alltså till liv igen?

Han slåss mot Batman först i deras första möte överhuvudtaget. Gamle Läderlappen hade inte riktigt klart för sig Stålis motiv + att halva Metropolis gick åt då Superman slogs mot andra elakingar från sin egen planet i filmen innan. Nåväl, försvagad av kampen mot fladdermusgubben och Kryptoniten som han då använde gick han åt vid en kamp mot Darkseid, en skapelse av Lex Luthor.

Väcktes liv igen nu i den senaste filmen genom en idé av Batman. En sinnrik användning av tre lådor med ren energi,  "The Motherboxes" som Darksied egentligen skulle använda för att ta över världen med. Puh... Fantasifyllt värre men lite småroligt.

38 minuter sedan, Vesuvius säger:

Apropå ingenting, det var ett bra tag sen Pazo var här.

Ja just det... Det är onekligen lite tunt här inne och medans vi väntar..

9e7lm.gif

Kavring/vägmarkeringar in the making.

Frågan är vem som fick idén och varför...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Han slåss mot Batman först i deras första möte överhuvudtaget. Gamle Läderlappen hade inte riktigt klart för sig Stålis motiv + att halva Metropolis gick åt då Superman slogs mot andra elakingar från sin egen planet i filmen innan. Nåväl, försvagad av kampen mot fladdermusgubben och Kryptoniten som han då använde gick han åt vid en kamp mot Darkseid, en skapelse av Lex Luthor.

Väcktes liv igen nu i den senaste filmen genom en idé av Batman. En sinnrik användning av tre lådor med ren energi,  "The Motherboxes" som Darksied egentligen skulle använda för att ta över världen med. Puh... Fantasifyllt värre men lite småroligt.

Ja just det... Det är onekligen lite tunt här inne och medans vi väntar..

 

Kavring/vägmarkeringar in the making.

Frågan är vem som fick idén och varför...

Nä fy fan. Ta bort den där.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, slejnard säger:

Nja inte snyggt om den ”spikar” i taket! 

Det var ganska högt från högsta spajken upp till taket..? Kanske mina enkla VU i portan visar mer volym än det egentligen är? Ibland när jag mastrat har jag låtit det peaka över nån gång på flit, men inte kunnat höra nån dist på det efteråt.

I dag gjorde jag om låten, böt ut två jolliga snälltljud elgitarrer mot två ak gitarr där jag vevar lika låten igenom, la till två nya kompgitarrer, o två nya unisona melodigitarrer i varsin oktav. De blev tajtare nu. Fick till hela ljudbilden bättre. Förra mixen lät som att det fattades nåt.

https://www.dropbox.com/preview/Public/01 Do you wanna dance 171205 1.wav?share=1

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...