slejnard Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 Tyska grundkurs del 1. Den viktigaste delen ☺️
Dark Of Light Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 Naturligtvis! Vem har bäst väder? Här är det grådassigt och strax under nollan. Är det bra eller sämre? Kpd utan v.
Neosus Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 Ja här är det oxå grådassit med vitt inslag av... vitt.
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Naturligtvis! Vem har bäst väder? Här är det grådassigt och strax under nollan. Är det bra eller sämre? Kpd utan v. Samma här.
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 1 timme sedan, Neosus säger: Här blev det nyss VKPD! 😑 Det blir lite för lite. Ska nog köpa pulversoppa.
slejnard Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 Några ungdomar jag känner från bygden har släppt ny låt. Riktigt bra tycker jag!
slejnard Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 Foppollslottning pd 😑 ser ut som nuno bettencourt på gitarr med nån ryska 😳
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 1 timme sedan, slejnard säger: Foppollslottning pd 😑 Fan. Det missade jag Det känns inte som om vi hamnade i någon "dödens grupp" i alla fall.
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 På FIFA-rankingen är Tyskland etta. Mexiko på plats sexton. Sverige på plats arton, och Sydkorea femtionio.
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 5 minuter sedan, slejnard säger: Idol ikväll då 🙂 Blir sista Doobidoo. Kanske sista nånsin. Kronér kan va på väg ut. Nästa vecka är det På spåret.
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 3 timmar sedan, slejnard säger: Några ungdomar jag känner från bygden har släppt ny låt. Riktigt bra tycker jag! Ja, det var ett seriöst oväsen. Tyckte att det lät som ett hack i en vinylskiva där ett tag, men det kan man väl ha som effekt lika gärna som man har vinylbrus och uppstartsljud och "värme" och fan vet allt från gamla bandare på Vst.
Dark Of Light Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 4 timmar sedan, slejnard säger: Några ungdomar jag känner från bygden har släppt ny låt. Riktigt bra tycker jag! Bra skit där! Omslaget med ett sittavtryck mot vit damcykelsadel likaså. 47 minuter sedan, Vesuvius säger: Blir sista Doobidoo. Kanske sista nånsin. Kronér kan va på väg ut. Nästa vecka är det På spåret. Tänk om #meetoo hittar skit om Luuk eller Lindström..? Vad händer då!? 😮 Dagens Grotescos sju mästerverk var väl... sådär den här gången. Nakna töserna till trots.
Neosus Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 Metoo kommer att utplåna hela tv-tablån.... såatte... 😑☺️
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 41 minuter sedan, Dark Of Light säger: Bra skit där! Omslaget med ett sittavtryck mot vit damcykelsadel likaså. Är det inte en sån här?
Recommended Posts