Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
4 timmar sedan, Vesuvius säger:

Morn. Den där låten tyckte jag riktigt bra om.

 

1 timme sedan, Neosus säger:

Väldigt bra är den. 

Tackar för det pojkar. Spelade nyligt in Johnny Steam akustiskt. Den handlar om ögonblicket när någon precis talar om att någon man träffade fullt frisk kvällen innan kört ihjäl sig på natten. När jag var drygt 20 år hade jag varit på 13 begravningar av unga kompisar som gått åt i trafiken. O alla dom dödsfallen var mer slumpen än att jag hade bekanta som levde mer hårt än andra.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

På 2017-11-03 på 11:50, Vesuvius säger:

Tjena. Det måste väl va ett par år sen här inne? Detta är SJR om du undrar.

Jag skulle vilja ha mörkare text.

I dag klev jag upp redan kl 10. Rekord. Igår gick jag o la mig 0820 på morron efter att ha vatt i studion hela natten. Svingott med kaffe på morrn, Godast då.

Undrar varför jag får med flera gamla citat här?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra låt där Nilsson!!!

4 timmar sedan, Guitar Nilsson säger:

I dag klev jag upp redan kl 10. Rekord. Igår gick jag o la mig 0820 på morron efter att ha vatt i studion hela natten. Svingott med kaffe på morrn, Godast då.

Undrar varför jag får med flera gamla citat här?

Kanske är du rädd att dina inlägg annars inte syns? 😄

Nåja, skämt åsido. Ibland när jag gör inlägg på mobilen får jag tömma någon slags minne över citat som på något sätt ligger kvar sedan gammalt. En särskild knapp finns för det någonstans brevid "Skicka svar" knappen i sådana fall. De flesta gånger ligger inget citat kvar men ibland så...

K & bulle pd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hans majonnäs och hans tröghet tycker att det är, apropå #meetoo, att; "det är bra att man lyfter på gamla stenar". Fast han hade väldigt bråttom med att "vända blad" istället när det blåste otrohets vindar om hans leverpastej för en tid sedan. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...