Vesuvius Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Kollar på Doobido. Det kan va sista säsongen.
Dark Of Light Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 1 hour ago slejnard sa: Känns skönt å ha gårdsplan skottad. Har dock rasat ner snö från taket som borde tas bort 😑 Inte ska du ta bort taket...😳 2 hours ago Vesuvius sa: Jag visste att det där skulle komma.
Gäst Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 köpt en 43" dataskärm! bästa köpet jag nånsin gjort! https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3613828 Philips Brilliance BDM4350UC
Vesuvius Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 25 minutes ago ewroL sa: köpt en 43" dataskärm! bästa köpet jag nånsin gjort! https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3613828 Philips Brilliance BDM4350UC Till din microdator?
Gäst Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 yes, till min microdator. som är för slö för att driva den i högsta upplösning. eller det går, men får bara 30hz (istället för 60hz) och då hackar muspekaren t o m ...men en lägre upplösning fungerar bra här också. det ser snyggt ut ändå och faktiskt så är det bara bra att ikonerna och text är större.
Guitar Nilsson Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 15 hours ago Vesuvius sa: Vad är det? Försökte googla och sökningen blev omgjord till havrefri gröt. Det är väl inte vanlig havregrynsgröt du menar? Man behöver inte googla med dator. Jag kör bara tallriken med grötfrön o vatten i micron. Blir friska stark o klok av det. Särskilt av sylten.
Guitar Nilsson Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 Nu har jag börjat filma på bättre vis med kamera som har både X/Y stereomick samt två XLR ingångar. fyra ljudkanaler. Här tog jag ljudet enbart genom XLR och matade dom från min analoga Yamamixer. AK gitarren är på en backtrack som jag spelar upp från en minidisc. 🙂 Synd att jag är så ful bara.
slejnard Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 Morn å KPD! fin video där GN. Kung på munspel! Vill jag också kunna.
Vesuvius Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 Morn. Funderade på att ta upp munspelandet, men grannarna skulle väl bli tokiga.
slejnard Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 14 hours ago slejnard sa: Å nu vart jag kaffesugen!!! 😮 Åtgärdat! ☺️
slejnard Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 3 minutes ago Vesuvius sa: Morn. Funderade på att ta upp munspelandet, men grannarna skulle väl bli tokiga. He bar å blås!
Guitar Nilsson Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 1 hour ago slejnard sa: Morn å KPD! fin video där GN. Kung på munspel! Vill jag också kunna. Öva i 50 år blir det bra sen. 🙂 Tack för fin rewiew! https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=8kQo7WppPXM
Dark Of Light Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 (redigerat) Det var länge sedan man hörde något om denna människan... Hur var det nu? "Det ska vara häftigt att betala skatt"..? Apropå dubbelmoral och göra bort sig... #meetoo kampanjen kränger vidare. Verkar inte vara någon hejd på avslöjandena, bra skit förstås. Någon djäävla ordning får det vara. Hr Ohly var den senaste härom dagen, även om han tog sitt förnuft till fånga och gick ut med det själv rätt så fort. Vem härnäst? Någon i tråden!? 😉 Kpd? Redigerat 25 november 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 1 hour ago Neosus sa: Schuu.... 😑 Sug på munspelsspråk.
Vesuvius Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 (redigerat) 1 hour ago Dark Of Light sa: Det var länge sedan man hörde något om denna människan... Hur var det nu? "Det ska vara häftigt att betala skatt"..? Apropå dubbelmoral och göra bort sig... #meetoo kampanjen kränger vidare. Verkar inte vara någon hejd på avslöjandena, bra skit förstås. Någon djäävla ordning får det vara. Hr Ohly var den senaste härom dagen, även om han tog sitt förnuft till fånga och gick ut med det själv rätt så fort. Vem härnäst? Någon i tråden!? 😉 Kpd? Hela det offentliga Sverige krackelerar. Alla dessa goda människor visar sig vara antingen ärkesvin eller ryggradslösa angivare. Redigerat 25 november 2017 av Vesuvius
Dark Of Light Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 3 hours ago Vesuvius sa: Sug på munspelsspråk. 😄 3 hours ago Vesuvius sa: Hela det offentliga Sverige krackelerar. Alla dessa goda människor visar sig vara antingen ärkesvin eller ryggradslösa angivare. Jåh. Man får ju bara svart på vitt över att världen och dess befolkning samt deras handlingar inte enbart går att se i just svart eller vitt. Man blev ju i alla fall förr "förvånad" över pedofilpräster, penningmyglande ämbetsmän, ljugande politiker eller misshandlande poliser. Numer rycker man knappt på axlarna. Moralen räcker knappt så långt som näsan... Det "godas förespråkare", speciellt inom kultur och media, samt alldeles oavsett vad agendan varit t ex; jämställdhet, feminism eller antirasism visar sig vara lika goda kålsupare som vilken fotbollshuligan, våldtäktsman eller nynazist som helst. Vad är det för skillnad på t ex; "den kände komikern", Virtanen, Br Timell, Hr Ohly, Hr Arnault, Hr Mogert, Fr Bromé eller Hagamannen egentligen? En av dessa har i alla fall inte försökt att framstå som någon slags helgon innan fingrarna blev påkomna i syltburken. Men det är inte utan att man ibland skäms över att vara en man när man läser om fallen. 🙁 Bromé grejen undantagen då.
slejnard Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 Imorn är det skyltsöndag. Ska rodda lite ljud
Neosus Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 (redigerat) Fan nu funkar det inte att ladda upp låten 😠 Redigerat 25 november 2017 av Neosus
slejnard Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 Tog du bort den 😮 hann inte lyssna! Tänkte göra det imorn till en KPD ☺️
slejnard Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 Hittade den på soundcloud får lyssna imorn. Bra låt!
Neosus Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 (redigerat) Vad i hela tusikens tusan vafför fonkar det inte att ladda upp en soundcloud nu? Nu när jag uppdaterade filen. 😠 Jaja.. då får det vara. 😑 Redigerat 25 november 2017 av Neosus
slejnard Postat 25 november 2017 Postat 25 november 2017 Kopiera webbadressen å klistra in så brukar det bli en länk?
Recommended Posts