slejnard Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 16 minutes ago Vesuvius sa: Det låter som om du skulle ha behövt en fullversion av den där. Jo grannen har. Han frågade ju om det gick bra att vänta till imorn å jag sa ok.
slejnard Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Vansinnigt tung snö! Men nu är det gjort detta varv
Vesuvius Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 32 minutes ago slejnard sa: Vansinnigt tung snö! Men nu är det gjort detta varv Hur mycket snö har ni? Tippar på 40 cm?
slejnard Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 24 minutes ago Vesuvius sa: Hur mycket snö har ni? Tippar på 40 cm? Ja nå sånt. Tungt komprimerad. Kanske 60-70 cm!
slejnard Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 20 minutes ago Dark Of Light sa: Nej. Nu får det vara 1 kpd! Bra förslag!
Guitar Nilsson Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Vi hade tre cm snö typ. I förrgårnatt blev det storm 25 m/sek o ösregn o plusgrader, helt snögfritt igen här nu. I dag är det stilla o full sol en stund innan den går ner igen så jag ska ut o gå lite med brorsans hund Sputnik som bor hos oss en vecka. Dricke kaffe nu för å vakna, var uppe redan kl 10 idag. I morrn ska jag spela på raggarkalas där Raggar-Marita fyller 50. Där sups det hyfsat. Gårdagens recording, ska testas på raggarna. Jag sitter framför husvangen i Visby på bilden. Underbar ö.
Guitar Nilsson Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Äter ni havrefrögröt på mornarna? Tror jag ska micra mig en tallrik. Lämpligt att slippa den vidriga kastrullen efteråt. Mycke billigaste lingonsylten i plastbytta.
slejnard Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Äter ägg på helgerna ibland gröt. 🙂 Kul med gig.
Guitar Nilsson Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Hårt målade raggarbrudar i skinnbrallor 69+ åldern.
Guitar Nilsson Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Rocknrolltrubadur utan cowboyhatt i 60+ åldern som aldrig sluta spela.
Guitar Nilsson Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Ynf, känner att jag måste köpa o montera in en sån här i stratotelen. Hade det long ago på en Claptonpleka med lika Lacemickar jag har idag. Helt djävulskt grymt. Med en sån kan man slänga alla distpedaler. https://www.thomann.de/se/fender_mid_boost_kit_clapton.htm
Dark Of Light Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 1 hour ago Guitar Nilsson sa: Hårt målade raggarbrudar i skinnbrallor 69+ åldern. Apropå det, det blir kassler idag.
Vesuvius Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Kommer ni ihåg min gamle kompis som knivhögg ett par kompisar under nån fyllefest och fick tre års fängelse, vilket av någon obegriplig anledning förvandlades till skyddstillsyn. Nu har den fräcka jäveln vänt sig till JK med begäran om ekonomisk ersättning från staten för den tid han satt frihetsberövad. "Advokaten har inte preciserat någon summa, men med tanke på att 51-åringen satt häktad i tre och en halv månad kan beloppet bli betydande." http://www.corren.se/nyheter/ostergotland/knivhogg-sina-vanner-nu-begar-han-skadestand-om4901843.aspx
Vesuvius Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 1 hour ago Guitar Nilsson sa: Äter ni havrefrögröt på mornarna? Tror jag ska micra mig en tallrik. Lämpligt att slippa den vidriga kastrullen efteråt. Mycke billigaste lingonsylten i plastbytta. Vad är det? Försökte googla och sökningen blev omgjord till havrefri gröt. Det är väl inte vanlig havregrynsgröt du menar?
Vesuvius Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 41 minutes ago Guitar Nilsson sa: Ynf, känner att jag måste köpa o montera in en sån här i stratotelen. Hade det long ago på en Claptonpleka med lika Lacemickar jag har idag. Helt djävulskt grymt. Med en sån kan man slänga alla distpedaler. https://www.thomann.de/se/fender_mid_boost_kit_clapton.htm Det borde du göra ändå. Det är rent ljud som gäller numera. Alla stratalirare bör hädanefter låta som salig Walter Becker.
Dark Of Light Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 57 minutes ago Vesuvius sa: Kommer ni ihåg min gamle kompis som knivhögg ett par kompisar under nån fyllefest och fick tre års fängelse, vilket av någon obegriplig anledning förvandlades till skyddstillsyn. Nu har den fräcka jäveln vänt sig till JK med begäran om ekonomisk ersättning från staten för den tid han satt frihetsberövad. "Advokaten har inte preciserat någon summa, men med tanke på att 51-åringen satt häktad i tre och en halv månad kan beloppet bli betydande." http://www.corren.se/nyheter/ostergotland/knivhogg-sina-vanner-nu-begar-han-skadestand-om4901843.aspx Verkar lukrativt det där... 52 minutes ago Vesuvius sa: Vad är det? Försökte googla och sökningen blev omgjord till havrefri gröt. Det är väl inte vanlig havregrynsgröt du menar? Han kanske bara gjorde en slevstafning?
Dark Of Light Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 1 hour ago Neosus sa: Ja tungskottat! 🤪
Vesuvius Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 18 minutes ago Dark Of Light sa: Jag visste att det där skulle komma.
slejnard Postat 24 november 2017 Postat 24 november 2017 Känns skönt å ha gårdsplan skottad. Har dock rasat ner snö från taket som borde tas bort 😑
Recommended Posts