Dark Of Light Postat 19 november 2017 Postat 19 november 2017 (redigerat) 2 hours ago Vesuvius sa: Jo, Minnet går åt helvete. Är inte flytspackel farligt? För hjärnan? Har du också flytspacklat? Ja... alltså, man ska ju inte dricka skiten. 😳 PTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPTPINNNNJÅÅÅRFÄÄÄIZZZH. 😑 Redigerat 19 november 2017 av Dark Of Light PT.
Vesuvius Postat 19 november 2017 Postat 19 november 2017 47 minutes ago Dark Of Light sa: Har du också flytspacklat? Nä. Jag har aldrig haft nåt flyt när jag har spacklat.
slejnard Postat 19 november 2017 Postat 19 november 2017 Jag är grym på att spackla inför målning å tapetsering. Har aldrig flytspacklat. Vart älgskav å potatis till middag. Mycket gott!
Dark Of Light Postat 19 november 2017 Postat 19 november 2017 Är ju nuppolog i grunden 😑 Eller blir det nuppolåg? 😳
CHAE Postat 19 november 2017 Trådstartare Postat 19 november 2017 45 minutes ago Vesuvius sa: Är bankman i grunden. Fy fan. Slogs ni mycket och tog ut en bankavgift då?😳
slejnard Postat 19 november 2017 Postat 19 november 2017 35 minutes ago CHAE sa: Jag har grundat med akffe😑 Grundcitamentet till ALLT!
Vesuvius Postat 19 november 2017 Postat 19 november 2017 1 hour ago CHAE sa: Slogs ni mycket och tog ut en bankavgift då?😳 Jag har bara gått en utbildning. Jag har aldrig jobbat på bank.
Guitar Nilsson Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 (redigerat) Har pysslat med den här i några dar, blev bra nog nöjd. Mixandet har blivit så mycket lättare med nya JBL SR308 monitorer.Här la jag dit både bongos, tamburin o minimaraccas. De sista raderade jag sen. Percussionet ligger ganska svagt också, jag ville hellre att de vanliga trummorna skulle dunka på, och man kan ju inte få allt att låta i framkant.Testade lite att klippa ner den o ta bort ett par gitarrverser men tyckte den tappade tråden. Leadgitarren gjort jag i en tagning låten igenom när jag väl fått dit sången.Det enda jag är lite jalur på är om jag borde skära ett par db nere vis typ 32 hz på mastern? Det var i V70 det var lite så stereon inte riktigt orkade med. Men en Michael Jackson låt från radion hade mer skorr i basen ändå än den här. Svåra val sånt. 🤪 Redigerat 20 november 2017 av Guitar Nilsson
Vesuvius Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Jäkla internetproblem nu igen. Ska man inte kunna lita på dom man snyltar på? Morn.
Vesuvius Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Nu funkar det igen Skulle skaffa Hallons mobila bredband, men vet inte vad man ska ha för modem?
Guitar Nilsson Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Om jag går in här i Studioforum o samtidigt lyssnar på Spotify från datorn så kommer ett kort men starkt skitjobbigt surrfräsande ljud så man skiter på sig. Nån fler som det blir så för?
Dark Of Light Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 (redigerat) Det kan röra sig om Vesuvius utbrott. 😳 En grej är ju att gå på toa innan 😑 Redigerat 20 november 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Ingen aning. Har sällan varken ljud eller Spotify igång. Lunch PD!
Guitar Nilsson Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Spotifylänkar som andra lägger ut får jag sällan igång utan ett jävla bökande o klickande o letande. Av nån anledning ska det va så? Vi har ju betalspotifyt
Dark Of Light Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Råkade rätt in i en biljakt. En svart BMW blev jagad av en civil polis Saab. De körde båda om mig och BMWn blev sedemera stoppad av en piket ett par hundra meter längre fram. 2 rätt storvuxna sheriffer bokstavligt slet ut en liten mörk man ur BMWn och han placerades i en snödriva med ansiktet före och ett polisknä i nacken. Vardagsdramatik i Skövdetrafiken. 😑
Neosus Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 7 hours ago Vesuvius sa: Nu funkar det igen Skulle skaffa Hallons mobila bredband, men vet inte vad man ska ha för modem? Du behöver ett usbmodem för det. Dom är rätt så billiga. Eller ett mobilt wifi men dom är dyrare. Eller en surfplatta (fungerar även som usbmodem) men dom är dyr som s*t*n om man ska ha nått vettigt.
Vesuvius Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 1 hour ago Neosus sa: Du behöver ett usbmodem för det. Dom är rätt så billiga. Ett sånt här borde väl funka? http://iyouwebuy.se/huawei-olast-mobilt-bredband-e3276-4g-3g-lte-modem?fee=10&fep=4355&gclid=Cj0KCQiAl8rQBRDrARIsAEW_To8k0yDPS-y_xTKh6NG-4gvqYLps5vOJWKzTtwcvl5QT9KPUULlp00EaApDeEALw_wcB
Guitar Nilsson Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 1 hour ago Dark Of Light sa: Råkade rätt in i en biljakt. En svart BMW blev jagad av en civil polis Saab. De körde båda om mig och BMWn blev sedemera stoppad av en piket ett par hundra meter längre fram. 2 rätt storvuxna sheriffer bokstavligt slet ut en liten mörk man ur BMWn och han placerades i en snödriva med ansiktet före och ett polisknä i nacken. Vardagsdramatik i Skövdetrafiken. 😑 De kanske hängde han direkt i ett trä sen.
Vesuvius Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 6 hours ago Guitar Nilsson sa: Om jag går in här i Studioforum o samtidigt lyssnar på Spotify från datorn så kommer ett kort men starkt skitjobbigt surrfräsande ljud så man skiter på sig. Nån fler som det blir så för? Jag får in ett ljud som jag kan få in annars när mobilen ringer, men utan att den ringer. Vet inte om det har med Spotify att göra dock. Tupplurade bort hela eftermiddan.
Neosus Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 34 minutes ago Vesuvius sa: Ett sånt här borde väl funka? http://iyouwebuy.se/huawei-olast-mobilt-bredband-e3276-4g-3g-lte-modem?fee=10&fep=4355&gclid=Cj0KCQiAl8rQBRDrARIsAEW_To8k0yDPS-y_xTKh6NG-4gvqYLps5vOJWKzTtwcvl5QT9KPUULlp00EaApDeEALw_wcB Jo det borde fungera med den tycker jag.
Recommended Posts