Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 hours ago Neosus sa:

Jag har slängt ihop ett eget forum nu! Hoppas det fungerar.. 😱

Det verkar ju bra det där. Då finns det ett alternativ om dom stänger butiken här, något jag blir lika förvånad varje dag över att dom inte gör.

Postat

Två låtar jag tycker är lite catchy eller på annat vis gillar men där budskapet är fucking kusligt och kanske rent av fånigt.

Postat (redigerat)

En annan låt; denna älskade jag långt innan jag faktiskt lyssnade på texten och insåg (och också gillade) hur politisk den var. Mitt kvällstema är så klart väldigt apokalypsnära. 😆

Redigerat av Pico
Postat
1 minute ago Dark Of Light sa:

Så otroligt irriterande att bli utloggad hela tiden... 😏

Via mobilen? Tryck en gång till på studioforum loggan så är du inne. Samma här men kom på det knepet. Töm cashen å delete cookies också om det är kvar sen före uppdateringen?

Tupplur pd å köpt en Harry boy

Postat
1 hour ago slejnard sa:

Via mobilen? Tryck en gång till på studioforum loggan så är du inne. Samma här men kom på det knepet. Töm cashen å delete cookies också om det är kvar sen före uppdateringen?

Tupplur pd å köpt en Harry boy

Näh datorn. Ja man kanske skulle deleta lite ja.

Just now slejnard sa:

Dax för en totem!!!

😛

:blink:

😮

👍

totem-pole-emoticon.gif

Postat

Näpp funkade inte det heller, men det fungerade med att klicka på studiologgan. Vad är det för skit? Ja inte loggan då, det vet man ju utan förfarandet? Crap.

Kpd?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.