Vesuvius Postat 9 november 2017 Postat 9 november 2017 1 minute ago Dark Of Light sa: Men du är kvar 😛 Det är bra märkligt att man gör forumuppdateringar som inte står Apolloprogrammet efter i komplexitet. Inte första gången då dessa figurer glada i hågen förkunnar att nu blir det uppdatering minsann och sedan följer kaos i veckor. Nåja, livsviktig är inte längstah, ändå fyller den sin funktion. Man tappar sugen även om det viktigaste man har att säga är att det stundar kpd. Jo. Jag gillar också längstah, och att slänga käft med dom som hänger här, även om det är lite glest numera. Det är något jag har hållit på med i många år, och jag skulle tycka att det var synd att förlora kontakten med er. Finns det något annat sätt att dra igång en chat, typ en grupp på Facebook eller liknande, dit vi kunde flytta vår verksamhet. Jag vet inte hur detta funkar dock. Skrev några inlägg i min platereverbtråd som har fimpats precis som tråden jag drog igång tidigare. Slejnard var väl en av få som hann läsa den, även om det fanns ett inlägg som var medhållande. Vad är det med denne Yllet Rinneby? Jag är mest förvånad att jag inte är utslängd ännu. Jag undra hur stor del av Studio forums samlade inlägg vi i Längstah står för fö?
slejnard Postat 9 november 2017 Postat 9 november 2017 Verkar funka bra att skriva nu. Hoppas det håller i sig! Smäkk gakk gutt kpd imorn då?! ☺️
Neosus Postat 9 november 2017 Postat 9 november 2017 Ja det verkar att fungera nu. Sitter och pysslar med min hemsida. Kanske jag stoppar dit nån slags community oxå. Får se vad som händer där.. 😑 Gnatt!! 😑
Vesuvius Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 4 hours ago Neosus sa: Ja det verkar att fungera nu. Sitter och pysslar med min hemsida. Kanske jag stoppar dit nån slags community oxå. Får se vad som händer där.. 😑 Gnatt!! 😑 Morn. Det kunde va bra.
slejnard Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 Fonkar me min iPhone. Morn å KPD. Vaknade tidigt! Bra ha din sida som backup neo!
Dark Of Light Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 G´dag & kpd. Smartfånen funkar det inte med näh. men just nu iaf så går det med datorn. Visst blir man utloggad också... Rätt så irriterande. Ok att det uppstår problems med uppdateringar, det hör liksom till, men så länge..? Såg din tråd där Ves innan de tog bort den. Tänkte att nu åker han ut med diskvattnet 😛 De kunde besvarat kritiken dock. Inte gömma den, North Korean style. ☺️
Vesuvius Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 59 minutes ago Dark Of Light sa: G´dag & kpd. Smartfånen funkar det inte med näh. men just nu iaf så går det med datorn. Visst blir man utloggad också... Rätt så irriterande. Ok att det uppstår problems med uppdateringar, det hör liksom till, men så länge..? Såg din tråd där Ves innan de tog bort den. Tänkte att nu åker han ut med diskvattnet 😛 De kunde besvarat kritiken dock. Inte gömma den, North Korean style. ☺️ Jo. Det vore på något sätt roligare att kunna snacka med er nån annanstans.
Vesuvius Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 Första kvalmatchen till VM mot Italien i kväll i TV 5 20.45. Det lär bli svårt.
Dark Of Light Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 Andra delen av Groteskos Sju Underverk... eller var det åtta..? Hur som, den var inte riktigt lika fyndig sm den första delen med flyktingkrisen som musikal. Nu var temat ett föräldrar möte på en skola och visst hade de fångat de flesta karaktärer bra men storyn var tunn. Nåja inget är perfekt. Frågan är om vi kommer åt kpd imorgon? 😕
Vesuvius Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 1 hour ago Dark Of Light sa: Bollen är... vahettere... rund. 😑 Och planen är platt.
Dark Of Light Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 En bra plan är ett måste annars faller den platt.
Dark Of Light Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 Fast jag blir utloggad än... manblirsåtröttsåtröttblirman.
slejnard Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 Njaha man måste göra finkarna på annat vis ☺️
Vesuvius Postat 10 november 2017 Postat 10 november 2017 Grotesko har jag inte sett, men det finns väl på SVT play?
Recommended Posts