Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

vem är det som står kvar

Lok står när dem andra faller

Annons
Postat (redigerat)

Dom pratar om värdegrund på tv. Finns det något svenskt kitt?

Jag tänker naturligtvis direkt "svenskt kitt/svenskt shit/swedish shit". Det grundläggande svenska.

Börjar få idéer till en raptext.

Hatar det där ordet värdegrund som man lanserade för ett antal år sen. Innan var det här något som folk var något något så när ense om utan att prata om det hela tiden. Det var när man skulle börja definiera det offentligt och skriva avtal om det som det började gå åt helvete för Sverige.

Redigerat av Bluddrik
Postat (redigerat)

Här är ett första utkast till en "refräng". Det markerade ska skrikas lite högre av flera röster, typ läktarhuliganter. Sen är frågan i vilken riktning man ska ta texten. Man kan mixtra med sista raden i refrängen också, med olika rim på Kitt/shit.

The Swedish shit

Vårt!:

Svenska kitt – the Swedish shit

Vadå?

Vårt!:

Det är så vi gör det här, the Swedish shit

Redigerat av Bluddrik
Postat

☺️ Värdegrunds observationerna, fokusen på dessa och dess inverkan på rikets djupdykning åt helsefyr.

Tja, man kan ju göra den pk eller icke pk. Gammaldags rock/hip hop typ "Walk this way", antar jag.

Postat

Dream Theater ska turnera för deras mest klassiska och i mitt tyckte allra bästa skiva Images and Words. Problemet är att dom har börjat använda clicks tracks på senare år och efter att ha sett den första konserten på YouTube så märks det att dom fortfarande gör det...

Det är faktiskt tillräckligt för att få mig att inte vilja gå!

Postat

Får du odla sån där stubb för sambon?

😑

😆 License to skägg.

Dream Theater ska turnera för deras mest klassiska och i mitt tyckte allra bästa skiva Images and Words. Problemet är att dom har börjat använda clicks tracks på senare år och efter att ha sett den första konserten på YouTube så märks det att dom fortfarande gör det...

Det är faktiskt tillräckligt för att få mig att inte vilja gå!

Det antog jag att de gjorde hela tiden.

Postat

Det antog jag att de gjorde hela tiden.

Nope, bara dom senaste åren har dom börjat med det.

Btw, TV-spelsutvecklingen går verkligen i en...intressant riktning.

kgumkcqxawnumslqxk7j.gif

Postat

Varför väljer folk ofta att bo kvar där man vuxit upp?

Postat

Varför väljer folk ofta att bo kvar där man vuxit upp?

Det är olika. Syrran stannade i åtvid för att hon fick jobb och trivdes här. Jag drog för att jag inte kunde få jobb, och inte trivdes nåt vidare.

Nu är jag tillbaka, och trivs rätt bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.