Gäst Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 vem är det som står kvar Lok står när dem andra faller
slejnard Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Endast Bluddrik är vaken. Hade ju inte tänkt att jag skulle bli fast med det där namnet. Bluddrik är fint ☺️
Bluddrik Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Jåh! ☺️ En kanna hittills. Blir 17 idag 🙂 Botten opp.
Bluddrik Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 (redigerat) Dom pratar om värdegrund på tv. Finns det något svenskt kitt? Jag tänker naturligtvis direkt "svenskt kitt/svenskt shit/swedish shit". Det grundläggande svenska. Börjar få idéer till en raptext. Hatar det där ordet värdegrund som man lanserade för ett antal år sen. Innan var det här något som folk var något något så när ense om utan att prata om det hela tiden. Det var när man skulle börja definiera det offentligt och skriva avtal om det som det började gå åt helvete för Sverige. Redigerat 1 februari 2017 av Bluddrik
Dark Of Light Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 😆 Låter kul. Kan du utveckla de där mera?
Bluddrik Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 😆 Låter kul. Kan du utveckla de där mera? Vilket då?
Bluddrik Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 (redigerat) Här är ett första utkast till en "refräng". Det markerade ska skrikas lite högre av flera röster, typ läktarhuliganter. Sen är frågan i vilken riktning man ska ta texten. Man kan mixtra med sista raden i refrängen också, med olika rim på Kitt/shit. The Swedish shit Vårt!: Svenska kitt – the Swedish shit Vadå? Svenska kitt – the Swedish shit Vårt!: Svenska kitt – the Swedish shit Det är så vi gör det här, the Swedish shit Redigerat 1 februari 2017 av Bluddrik
Dark Of Light Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Vilket då? ☺️ Värdegrunds observationerna, fokusen på dessa och dess inverkan på rikets djupdykning åt helsefyr.
Bluddrik Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 ☺️ Värdegrunds observationerna, fokusen på dessa och dess inverkan på rikets djupdykning åt helsefyr. Tja, man kan ju göra den pk eller icke pk. Gammaldags rock/hip hop typ "Walk this way", antar jag.
Bluddrik Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Härligt! Tack. Man kan behöva en gitarrhjälte i videon, med rutig oknäppt flanellskjorta och femdagarsskägg.
Micke H Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Dream Theater ska turnera för deras mest klassiska och i mitt tyckte allra bästa skiva Images and Words. Problemet är att dom har börjat använda clicks tracks på senare år och efter att ha sett den första konserten på YouTube så märks det att dom fortfarande gör det... Det är faktiskt tillräckligt för att få mig att inte vilja gå!
Dark Of Light Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Får du odla sån där stubb för sambon? 😑 😆 License to skägg. Dream Theater ska turnera för deras mest klassiska och i mitt tyckte allra bästa skiva Images and Words. Problemet är att dom har börjat använda clicks tracks på senare år och efter att ha sett den första konserten på YouTube så märks det att dom fortfarande gör det... Det är faktiskt tillräckligt för att få mig att inte vilja gå! Det antog jag att de gjorde hela tiden.
Micke H Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Det antog jag att de gjorde hela tiden. Nope, bara dom senaste åren har dom börjat med det. Btw, TV-spelsutvecklingen går verkligen i en...intressant riktning.
Micke H Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Är det snorren som är grejen? Ja, och att man kan bestämma storleken via en slider.
Gäst Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Varför väljer folk ofta att bo kvar där man vuxit upp?
Bluddrik Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Varför väljer folk ofta att bo kvar där man vuxit upp? Det är olika. Syrran stannade i åtvid för att hon fick jobb och trivdes här. Jag drog för att jag inte kunde få jobb, och inte trivdes nåt vidare. Nu är jag tillbaka, och trivs rätt bra.
Dark Of Light Postat 1 februari 2017 Postat 1 februari 2017 Ja, och att man kan bestämma storleken via en slider. ☺️ En slider...
Recommended Posts