Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 hours ago Dark Of Light sa:

Ah, hur menar du nu?

Allt som alla skriver på #MeeToo måste va sant och allt som alla skriver på Flashback måste va lögn.

Postat
18 minutes ago Dark Of Light sa:

Grotescos Sju Mästerverk känns sevärd. Återträffen i SVT2 är också en bra rulle ifall någon inte sett den. ☺️

Den senare verkar mest obekväm. Går man på en sån där återträff får man förresten skylla sig själv.

Postat
4 hours ago slejnard sa:

Du länkar till snacktråden! 😄 

men tror jag vet vilken film du menar. Bra!

22 minutes ago slejnard sa:

HAN hinkar!? Inte Jan för det är ju jag 😊

Det börjar bli lite inavlat här.

Postat
30 minutes ago slejnard sa:

Erkänn att du dricker kaffe! 

Nä, men jag funderar på det. Gillar inte att va fundamentalist när det gäller nåt egentligen.

Postat
5 minutes ago Vesuvius sa:

Nä, men jag funderar på det. Gillar inte att va fundamentalist när det gäller nåt egentligen.

Det är ett stort steg...

Postat
28 minutes ago slejnard sa:

Fått hem brukar bara vara att skanna plug-in foldern på nytt

Tänkte att det skulle va en sån där Ilok dongle till dessa, men det kanske är fel?

Postat

Ingen som vill berätta hur man hittar de olika avdelningarna i forumet. Jag är tyvärr idiot.

Om jag frågar här tio ggr om dan i tio veckor kanske nån svarar? Jag har nämligen en fråga jag skulle vilja ställa i storforumet.

Postat
13 hours ago Vesuvius sa:

Tjena. Det måste väl va ett par år sen här inne? Detta är SJR om du undrar.

Jag skulle vilja ha mörkare text.

Tjoho EX-Saddam! Nja ett par år? Jo kanske här i längsta. Jag brukar inte hitta in här när det blir nya år o nya längstatrådar. Annars så har jag inte så mycket frågor om ljud o sånt, så det blir lite dåligt skrivet. Ser nu att det är lite dålig svärta i texten här. Färgpatronerna håller på att bli slut.

Postat
3 hours ago Guitar Nilsson sa:

Tjoho EX-Saddam! Nja ett par år? Jo kanske här i längsta. Jag brukar inte hitta in här när det blir nya år o nya längstatrådar. Annars så har jag inte så mycket frågor om ljud o sånt, så det blir lite dåligt skrivet. Ser nu att det är lite dålig svärta i texten här. Färgpatronerna håller på att bli slut.

Begrep du dig på Storforum nu då? Här är vi mest lite sociala. Eller kanske asociala? 

Postat
15 minutes ago slejnard sa:

Mormor å en rejält tilltagen KPD ☺️

😳

15 minutes ago slejnard sa:

Mormon å en rejält tilltagen KPD ☺️

😳

16 minutes ago slejnard sa:

Hormon å en rejält tilltagen KPD ☺️

😳

16 minutes ago slejnard sa:

Hormor å en rejält tilltagen KPD ☺️

😳

18 minutes ago slejnard sa:

Rom å en rejält tilltagen KPD ☺️

🙂

Postat

Nä jag vet inte riktigt.. Musikprogramet ska ju hitta vst:erna automatiskt om allt är installerat rätt. 

Är det reaper du använder nu oxå? Vilka plugins är det du ska stoppa in?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.