Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 (redigerat) 😄 Det måste varit fråga om tusendelar på den PTn Redigerat 3 november 2017 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 2 hours ago Dark Of Light sa: Ah, hur menar du nu? Allt som alla skriver på #MeeToo måste va sant och allt som alla skriver på Flashback måste va lögn.
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 18 minutes ago Dark Of Light sa: Grotescos Sju Mästerverk känns sevärd. Återträffen i SVT2 är också en bra rulle ifall någon inte sett den. ☺️ Den senare verkar mest obekväm. Går man på en sån där återträff får man förresten skylla sig själv.
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 4 hours ago slejnard sa: Du länkar till snacktråden! 😄 men tror jag vet vilken film du menar. Bra! 22 minutes ago slejnard sa: HAN hinkar!? Inte Jan för det är ju jag 😊 Det börjar bli lite inavlat här.
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 1 hour ago Dark Of Light sa: 😄 Det måste varit fråga om tusendelar på den PTn Men den vart min! ?
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 1 hour ago Vesuvius sa: Det börjar bli lite inavlat här. Erkänn att du dricker kaffe!
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 30 minutes ago slejnard sa: Erkänn att du dricker kaffe! Nä, men jag funderar på det. Gillar inte att va fundamentalist när det gäller nåt egentligen.
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 36 minutes ago slejnard sa: Får inte in pluginsen i datorn reaper? 😳 Är det Ilok till dom där?
Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 5 minutes ago Vesuvius sa: Nä, men jag funderar på det. Gillar inte att va fundamentalist när det gäller nåt egentligen. Det är ett stort steg...
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 3 minutes ago Dark Of Light sa: Det är ett stort steg... Man vill ju inte bli kaffefundamentalist heller.
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 7 minutes ago Vesuvius sa: Man vill ju inte bli kaffefundamentalist heller. Nä det är klart 😄 ser ni ack Värmland? Ganska kul 😄
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 19 minutes ago Vesuvius sa: Är det Ilok till dom där? Ingen aning
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Fått hem brukar bara vara att skanna plug-in foldern på nytt
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 28 minutes ago slejnard sa: Fått hem brukar bara vara att skanna plug-in foldern på nytt Tänkte att det skulle va en sån där Ilok dongle till dessa, men det kanske är fel?
Guitar Nilsson Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Ingen som vill berätta hur man hittar de olika avdelningarna i forumet. Jag är tyvärr idiot. Om jag frågar här tio ggr om dan i tio veckor kanske nån svarar? Jag har nämligen en fråga jag skulle vilja ställa i storforumet.
Guitar Nilsson Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Råkade tokscrolla på förstasidan, och Zepophan, där kom alla avdelningarna ju!
Guitar Nilsson Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 13 hours ago Vesuvius sa: Tjena. Det måste väl va ett par år sen här inne? Detta är SJR om du undrar. Jag skulle vilja ha mörkare text. Tjoho EX-Saddam! Nja ett par år? Jo kanske här i längsta. Jag brukar inte hitta in här när det blir nya år o nya längstatrådar. Annars så har jag inte så mycket frågor om ljud o sånt, så det blir lite dåligt skrivet. Ser nu att det är lite dålig svärta i texten här. Färgpatronerna håller på att bli slut.
Vesuvius Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 3 hours ago Guitar Nilsson sa: Tjoho EX-Saddam! Nja ett par år? Jo kanske här i längsta. Jag brukar inte hitta in här när det blir nya år o nya längstatrådar. Annars så har jag inte så mycket frågor om ljud o sånt, så det blir lite dåligt skrivet. Ser nu att det är lite dålig svärta i texten här. Färgpatronerna håller på att bli slut. Begrep du dig på Storforum nu då? Här är vi mest lite sociala. Eller kanske asociala?
Dark Of Light Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Morn & kpd. 2 hours ago Vesuvius sa: Här är vi mest lite sociala. Eller kanske asociala? Bisarra är väl rätt ord?
Dark Of Light Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 15 minutes ago slejnard sa: Mormor å en rejält tilltagen KPD ☺️ 😳 15 minutes ago slejnard sa: Mormon å en rejält tilltagen KPD ☺️ 😳 16 minutes ago slejnard sa: Hormon å en rejält tilltagen KPD ☺️ 😳 16 minutes ago slejnard sa: Hormor å en rejält tilltagen KPD ☺️ 😳 18 minutes ago slejnard sa: Rom å en rejält tilltagen KPD ☺️ 🙂
slejnard Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 ...och nu får jag inget internet i datorhelvetet! @Neosus , måste jag kopiera in .dll- filerna i plug-in foldern manuellt?
Neosus Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Nä jag vet inte riktigt.. Musikprogramet ska ju hitta vst:erna automatiskt om allt är installerat rätt. Är det reaper du använder nu oxå? Vilka plugins är det du ska stoppa in?
slejnard Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Ja reaper och waves Gold Bundle. Får joxa vidare när internet är igång på datorn. ska till Lule sen för deltävling två i shout it out live. Blir kul å se!
Recommended Posts