Guitar Nilsson Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Snygg layout på forumet nu. Men att hitta in i olika avdelningar? Det har man dolt ganska bra förstås.
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 28 minutes ago Guitar Nilsson sa: Snygg layout på forumet nu. Men att hitta in i olika avdelningar? Det har man dolt ganska bra förstås. Tjena. Det måste väl va ett par år sen här inne? Detta är SJR om du undrar. Jag skulle vilja ha mörkare text.
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 1 minute ago Dark Of Light sa: Den kommer med åren 😑 Hur då?
Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Målbrottet 😳 Känns som hela svenska kulturetablissemanget fått sig en pungspark med alla avlsöjanden i kölvattnet av metoo kampanjen. Inte bara här förresten med tanke på Kevin Spacey... Aldrig har väl så många tagit time out samtidigt. Nåja, en klen tröst. Time outandet fungerade inte speciellt länge för t ex Sahlin heller. Hon kom ju tillbaka efter att folk hade glömt hon hade gjort. Borg är igång igen också efter sommarens snoppkalas. Undrar om det fungerar lika lätt för de andra också? Vi tenderar att glömma fort...
Vesuvius Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Jag är mest intresserad av hur vissa sociala medier ses som "pissrännor" medan andra ses som en väg till någon slags helig sanning.
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 1 hour ago Guitar Nilsson sa: Snygg layout på forumet nu. Men att hitta in i olika avdelningar? Det har man dolt ganska bra förstås. Tjena yo! 😎 kul å se dig
Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 (redigerat) 2 hours ago slejnard sa: Jåh! hemmagjord kebab pd! Vagoth! 🙂 Apropå det, ja. Ett filmtips ifall ni inte har annat för er. Denna gick i SVT för en tid sedan. Har sett den förut när den kom. En "milt engagerande, charmigt sysselsättande drama om utanförskap, tro och musikens helande kraft", som SVT själva uttrycker det. Något så ovanligt som en Isländsk film utan hornprydda hjälmar. Men låt inte det hindra er från att se den. En småputtrigt, karg film, mitt i ett grått Isländskt landskap där korna mjölkas med riff vana fingrar. En film om någon slags överlevnad mitt i bedrövelsen skulle jag säga. Att sedan huvudrollsinnehavaren bär sminkning med DoLska drag gör inte saken sämre? 😉 Klart sevärt som alternativ till amerikanska explosioner och flygande hjältar. Redigerat 3 november 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Du länkar till snacktråden! 😄 men tror jag vet vilken film du menar. Bra!
Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 50 minutes ago slejnard sa: Du länkar till snacktråden! 😄 men tror jag vet vilken film du menar. Bra! 😄 Naturligtvis länkade jag till den bästa tråden på hela internatet. Fixat nu dock. Metalhead heter filmen ja. ☺️
Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 3 hours ago Vesuvius sa: Jag är mest intresserad av hur vissa sociala medier ses som "pissrännor" medan andra ses som en väg till någon slags helig sanning. Ah, hur menar du nu?
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 köpte waves gold till smäkk...få se då...ska ha det på datorn hemma å och testa 🙂
Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Grotescos Sju Mästerverk känns sevärd. Återträffen i SVT2 är också en bra rulle ifall någon inte sett den. ☺️
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 så nu till den STORA frågan...har ni kaffrat idag!? 😄 Ves?
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Just now Dark Of Light sa: Grotescos Sju Mästerverk känns sevärd. Återträffen i SVT2 är också en bra rulle ifall någon inte sett den. ☺️ kanske måst se den då ☺️
slejnard Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Ves säger att han inte dricker kaffe men jag tror jan HINKAR jag!
Dark Of Light Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Jåh. Har dock lite svårt för när underhållare blir politiska. Lika svårt när det blir tvärtom, när politiker försöker vara roliga.
Recommended Posts