Dark Of Light Postat 29 oktober 2017 Postat 29 oktober 2017 2 hours ago ewroL sa: Mariah Carey är röd och medlem i Illuminati (en satanisk organisation). stay out! senast såg jag henne springa omkring i en kostym gjord på döda spindlar och köpte in massa blommor ... Jag gissar på att hon kommer förlora sin själ en dag eftersom hon har ett avtal om framgång. Stohoora hundar faller ner från taket. Vilka djävla färger!!!! Jag är i ett hus fullt med folk med bröstvårtor som förföljer mig i timmar. Mina tapeter är väldigt intresserade av ett förhållande med Ernst Kirschteiger. Vi har alla blivit märkta av drottningen av Venus. Har tänkt på att mycket av det vi importerar kommer från andra länder? Omringade som vi är av astrozombies lever vi skuggan av en nukleär sammansvärjning i fyrfärg med en svag doft av äldre herre och hårbotten. Vi är klippta ur samma tygstycke som oscillerar i takt med universums trumslag. Jasså? 1
Vesuvius Postat 29 oktober 2017 Postat 29 oktober 2017 19 minutes ago Dark Of Light sa: Det tycker jag inte att du är heller ☺️ DG och Saddam däremot, där har du två som kunde starta krig. Du skulle varit med... Jo. Vilka svin.
slejnard Postat 29 oktober 2017 Postat 29 oktober 2017 3 hours ago Vesuvius sa: Ål i kål? Vart pitepalt! 😄 jo man får uppdatera sidan
slejnard Postat 29 oktober 2017 Postat 29 oktober 2017 1 hour ago Dark Of Light sa: En av mina bättre PTs. 😑 Jo den var bra. Djup! ☺️
slejnard Postat 29 oktober 2017 Postat 29 oktober 2017 testa olika grejs i mobilen! bra funktioner som kommit med uppdateringen
Vesuvius Postat 29 oktober 2017 Postat 29 oktober 2017 1 hour ago slejnard sa: var KISS(e) på halloween Har ni varit ute och trickat?
Dark Of Light Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 Morn & kpd. 9 hours ago slejnard sa: var KISS(e) på halloween 😄 Peter Kisse. Snyggt med skägget där. Lite old-school DoL över det hela.
slejnard Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 😄 nä vi hade bara lite hemma med la familia. Inte ut å trickat nå. Morn å KPD!!!
Dark Of Light Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 3 minutes ago ewroL sa: är det här ful sång? När gud luggas, känns det. Blixten korsar bröstet. Det är du Zuma, men jag kan ha fel, belysningen är dämpad härinne. Den universella pulsen som bara Fjodor minns. Vi har alla blivit kallade av den Neptuniska brottsbekämpnings styrkan Xodos. De sänder röstmeddelanden till mig när jag sover i garderoben ity i micron får jag inte plats. Ranelid är ingen författare, det är en frisyr.
Gäst Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 <oj jävlar då. Asså vad ska man tro egentligen om mörka aliens och deras eteriska teknologi?
slejnard Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 17 minutes ago ewroL sa: <oj jävlar då. Asså vad ska man tro egentligen om mörka aliens och deras eteriska teknologi? Vet inte men lite intressant är det!
Dark Of Light Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 2 hours ago ewroL sa: <oj jävlar då. Asså vad ska man tro egentligen om mörka aliens och deras eteriska teknologi? Vad är verkligheten egentligen? Fryspåsar? Har ni någon gång känt på ett svampmoln, smakat på en känsla eller lagt hand på en mänsklig själ? Vad är det där till vänster? Har ni någon gång älskat med ett ostron? Vi kliver i och ur verkligheten i varje ögonblick, varje andetag. Ändå insisterar vi att se på allt med ytliga ögon. En pincett? Nej, tack.
slejnard Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 Vart en måndagsblues på det för att forat segar!!!
Vesuvius Postat 30 oktober 2017 Postat 30 oktober 2017 Kallt är det också. Blir kanske rentav tvungen att dra på elvärmen.
Dark Of Light Postat 31 oktober 2017 Postat 31 oktober 2017 6 hours ago Vesuvius sa: Det går nästan inte att komma in här. Jåh. Morn & kpd.
Recommended Posts