Vesuvius Postat 26 oktober 2017 Postat 26 oktober 2017 Dolksvansar är nog dom äckligaste djuren som finns.
Dark Of Light Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 Morn & kpd. 10 hours ago Vesuvius sa: Dolksvansar är nog dom äckligaste djuren som finns. Jag har hört att de är enna djävlar på att blanda kortlekar...
Vesuvius Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 30 minutes ago Vesuvius sa: En pipa rak Är rik på rök Rak rik rök. Detta är genialt, om jag får säga det själv. Povel Ramel myntade grön gran gren. Tidigare potentater bara bära bira, och så nu jag.
Gäst Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 Så det här är den mest aktiva tråden på Studio? Illa för studio som forum om man är här för musikskapande. illa om det är den här tråden som folk hittar först gången de besöker studios forum. På vissa sidor postas det nästan enbart smiley efter smiley. Märkligt. Kämpa på grabbar men jag tror att ni gör forumet en björntjänst. Tyvärr.
Dark Of Light Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 En ytterst märklig inställning... Kaffe? 😐
Vesuvius Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 2 hours ago Levander sa: Så det här är den mest aktiva tråden på Studio? Illa för studio som forum om man är här för musikskapande. illa om det är den här tråden som folk hittar först gången de besöker studios forum. På vissa sidor postas det nästan enbart smiley efter smiley. Märkligt. Kämpa på grabbar men jag tror att ni gör forumet en björntjänst. Tyvärr. Det är efter omgörningen som denna tråd dyker upp i storforum. Så var det inte förut, och jag tror inte att det är någon här som har suktat efter det heller. Sedan är det lite torka här nu, men det har gått upp och ner förut.
Gäst Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 28 minutes ago Vesuvius sa: Det är efter omgörningen som denna tråd dyker upp i storforum. Så var det inte förut, och jag tror inte att det är någon här som har suktat efter det heller. Sedan är det lite torka här nu, men det har gått upp och ner förut. Då förstår jag. Hoppas att det tar sig igen. 🙂
Vesuvius Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 16 minutes ago Levander sa: Då förstår jag. Hoppas att det tar sig igen. 🙂 Det gör det nog. Du är ju här nu. Vill påpeka att jag personligen är mot smilfinkar.
Pico Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 9 minutes ago Vesuvius sa: Det gör det nog. Du är ju här nu. Vill påpeka att jag personligen är mot smilfinkar. 🙂
Vesuvius Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 18 minutes ago Pico sa: Det kändes vara obligatoriskt. Jo jag antar det. Hur är det annars?
Gäst Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 1 hour ago Vesuvius sa: Vill påpeka att jag personligen är mot smilfinkar. Alltid något. Ha det.
Vesuvius Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 2 minutes ago Levander sa: Alltid något. Ha det. Dito. Hav ett gott liv.
Pico Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 45 minutes ago Vesuvius sa: Jo jag antar det. Hur är det annars? Ptja, fortfarande lite snörvlig efter en förkylning jag trodde mig ha gjort bort i förra veckan. 28 grader varmt idag i Alicante enligt den väderkarta jag tvångsmässigt vägrar ta bort från telefonen då Umeå-vädret visar på grader kring nollan och snö på backen... Annars bara fin-fint, själv då? 😄
Pico Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 Fast nu tror jag banne mig det blir nån film eller serie på Netflix och sen sova.
Vesuvius Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 29 minutes ago Pico sa: Ptja, fortfarande lite snörvlig efter en förkylning jag trodde mig ha gjort bort i förra veckan. 28 grader varmt idag i Alicante enligt den väderkarta jag tvångsmässigt vägrar ta bort från telefonen då Umeå-vädret visar på grader kring nollan och snö på backen... Annars bara fin-fint, själv då? 😄 Jo då. Nu har jag fått sk handikappersättning, så ekonomin är bättre, och jag kanske har råd att köpa en elfraktcykel, men när jag fick testa en funkade det inte så bra. Kroppen är rätt körd. Måste kanske köra sjukgymnastik eller nåt ett pat ggr i veckar.
SnigelDynamit Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 6 hours ago Levander sa: Så det här är den mest aktiva tråden på Studio? Illa för studio som forum om man är här för musikskapande. illa om det är den här tråden som folk hittar först gången de besöker studios forum. På vissa sidor postas det nästan enbart smiley efter smiley. Märkligt. Kämpa på grabbar men jag tror att ni gör forumet en björntjänst. Tyvärr. 😛😛😛😊
SnigelDynamit Postat 27 oktober 2017 Postat 27 oktober 2017 Hej förresten! Kolla vad mycket det står här till vänster. <------ Varför står det inte mer hos er? Fast allt stämmer - min laptop är trasig, platsen är Sthlm, jag sysslar fortsatt med diverse kreativa göromål...men måste det stå där? Får väl ta bort det från profilsidan eller vad det heter.
Recommended Posts