Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Så fort man går ut på storforum blir man utloggad. Går man in på något ämne är man inloggad igen. Vill man däremot in i Längstah måste man logga in. Så är det.

drloop (oregistrerad)
Postat
På 10/16/2017 at 11:54 Vesuvius sa:

Fick just besked att jag får handikappersättning på 1 344:-/månad skattefritt, samt en retroaktiv utbetalning på 14 769:-.

Jippie.

Najs, är det bra med 1344/mån?

Postat
8 minutes ago drloop sa:

Najs, är det bra med 1344/mån?

Mera vore ju bättre, men jag ligger på så låg sjukpenning att detta innebär en rejäl standardhöjning.

Det kompenserar för jobbskatteavdragen man inte får, och några hundra till.

Postat
1 hour ago Dark Of Light sa:

Likt ringar på vattnet sprider sig eländet. Ofta skäms man för att vara en man. Just om den här herren har ryktena gått länge men nu nådde bajskorven äntligen fläkten.

Den unkna doften sätter sig fast...

1 kpd?

Expressen hängde idag ut en rysk gymnast som blir anklagad på precis samma sätt som AB-mannen, men inte ett ord om denne. Dubbelmoralen är total.

Postat

Kirkuk är ju ett intressant ortsnamn. Visste man inte att det var det, ett ortsnamn alltså, så kunde man tro att det lite som vinballe. Bara lite mer ungdomligt.

drloop (oregistrerad)
Postat
11 hours ago Vesuvius sa:

Mera vore ju bättre, men jag ligger på så låg sjukpenning att detta innebär en rejäl standardhöjning.

Det kompenserar för jobbskatteavdragen man inte får, och några hundra till.

Gott!

Postat
32 minutes ago Dark Of Light sa:

Kirkuk är ju ett intressant ortsnamn. Visste man inte att det var det, ett ortsnamn alltså, så kunde man tro att det lite som vinballe. Bara lite mer ungdomligt.

Använder dom vingummi som skydd då? 

GHUHU... 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.